K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-01-2012, 14:55   #21
Wodpoulsen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Lokation: Gladsaxe kommune
Alder: 61
Indlæg: 544
Styrke: 14
Wodpoulsen er ny på vejen
Jeg fandt ud af der var noget der hed forebyggelsescenteret, der har en masse meget spændende kurser. Gratis.
Har meldt mig til, at leve med kroniske smerter.
Godt nok meget lig smerteklinikken, men fint at få det ind een gang til.
At skulle stå op til noget er vigtigt for mig.

Der er også et kursus i mindfullness, som jeg vil tage.

Er startet som vikar igen i børnehave. Dog kun meget få timer hist og her, men det giver en del på den sociale konto.

Jeg vil bruge dette år til, at finde ud af, hvordan min tid kan bruges. En frynsegod er at det har en positiv indflydelse.

Ofte bliver man mere sløv af ikke at lave noget, men for sådanne som "os", kan det være meget svært at komme igang.
Wodpoulsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-02-2012, 16:50   #22
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 61
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Efter 5 opslidene og krænkende år på KT Hjælp som FTP Søgende går min tid som FTP nu med at "bevise" at jeg ikke er samlevende. Og det er såmænd 2 forskellige steder i samme Kommune...
#1: Manglende §34 Særligt tillæg i de 5 år jeg var tvunget på KT Hjælp og min sag var "forsvundet" så jeg blev snydt for §34. (smid sagen væk og glem han har henvendt sig !!!) Efterfølgende påstand fra Furesø Kommune, Ydelse om Forsørgelsespligt og at jeg derfor ikke er berettiget til §34...
#2: Påstand om Gensidig Førsørgelsespligt fra Pension i Furesø Kommune.
Det kommer til at tage noget tid endnu før jeg kan leve et forholdsvist normalt liv.
Det kan ende med at jeg bliver nød til at flytte. Noget jeg slet ikke kan overskue og som jeg slet slet ikke har råd til (indskud & div. flytteomkostninger)...
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
DH høringssvar til reform af fortidspension og fleksjob ordning Papdronning Politik og Samfund 1 08-10-2012 20:13
Livet efter en godkendt pension ? Dinky67 Alt det andet 24 15-06-2011 13:46
indgreb i fortidspension Fruen49 Alt det andet 9 29-03-2011 19:16
Livet efter en ulykke. Ny rapport Stella Politik og Samfund 0 08-04-2008 11:36
Flytning, formue og fortidspension Bull Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 17-11-2006 18:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension