K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2011, 20:01   #11
SusanneB
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2011
Indlæg: 19
Styrke: 14
SusanneB er ny på vejen
Hej ladybird,

Det drejer sig om hofteoperation. Har fået foretaget en operation som gik galt.

Herlev Hospital undersøger så om jeg skal have en ny hofte. Det er de ikke meget for da det er en dårlig ide. Derfor sender de mig til undersøgelse på Amager Hospital for at finde ud af om jeg evt. skal have en operation hos dem som måske kan løse noget af problemerne så jeg undgår en ny hofte.

Det er en kikkertoperation i hoften. Men Amager Hospital vurderer at det er formålsløst da det er for farligt og ikke vil løse problemerne. Derfor ryger jeg tilbage til Herlev Hospital for en endelig afgørelse om jeg skal have ny hofte eller ej.

Overlægen på Herlev Hospital fraråder på det kraftigste at jeg skal have en ny hofte. Dette skriver han også i statusattesten. Samtidig skriver han at med skånehensyn mener han godt at jeg kan klare et arbejde.

Amager Hospital er i oktober 2010, Herlev Hospital er i november 2010. Kommunen indhendter statusattest fra Amager Hospital og fra Herlev Hospital, men statusattesten fra Herlev modtager de 12. november og jeg er til en ny undersøgelse den 17. november. Den har dagpengeteamet ikke med i deres grundlag og den fremgår heller ikke i min ressourceprofil. Den er jo ret afgørende da det er den sidste undersøgelse der også afslutter mit forløb af undersøgelser og giver resultatet at ingen operation (behandling) skal udføres og at jeg kan arbejde med visse skånehensyn.

Forskellen mellem dagpengeteamet og kontanthjælpsafdelingen er altså udelukkende at dagpengeteamet ikke tager statusattest fra 17. november med.

I min ressourceprofil skriver lægekonsulenten i januar måned at jeg med skånehensyn kan arbejde. Der er også skrevet at jeg efterfølgende har fået reva.

Men statusattesten fra 17 november mangler. Det er den eneste forskel. Det kan da ikke være ok?

Sagen har været i partshøring og jeg har klaget til kommunen. Nu venter jeg på om de ændrer deres beslutning. Det tror jeg ikke de gør.

Jeg tænker også stadig på om jeg selv kan sende mine klager og statusattester til Beskæftigelsesankenævnet, hvis sagen ryger videre til dem? Jeg stoler ikke på at kommunen sender alle papirer. Er der nogen der ved det?

Mange hilsner
SusanneB
SusanneB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2011, 21:49   #12
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
hej tilbage,

Hvis kommunen kunne vente på status 1 herlev og 2 amager kunne de også vente på status 3 herlev da det kun er 1 og halv måned efter stoppet?

Hvem udbad status 3 var det kontanthjælp sagsbehandler eller sygedagpenge sagsbehandler?

Står der i status 2 eller sagde du evt mundtligt at du skulle tilbage til vurdering i herlev?

Så mener jeg i hvertfald ikke kommunen havde nogen grund til at presse et stop igennem så hurtigt.

Har du været forlænget mhp afklaring op til 39 uger

Eller har kommunen undersøgt om en læge kunne have udtalt sig at du kunne færdigbehandles/vurderes endeligt inden for en periode på 2x52 uger efter varigheds begrænsningen?

Kommunen skal gå ind og vurdere alle forlængelses muligheder.

Så hold bestemt fast i du anker stoppet men synes også du derudover skal bede om at få dem genoptaget fra den dag du var hekt afklaret med sidste status og beslutningen om reva blev taget.

Men jeg håber kommunen revurderer sagen til din fordel.
Kan de kun give dig delvis medhold skal du beslutte om du vil anke videre og fastholder de stoppet så sender de anken til nævnet.

Når nævnet kvitterer for din sag beder du om aktindsigt og kan så se hvad kommunen har medsendt din sag.

Du har nu mulighed for at komme med dine supplerende oplysninger til sagen. Som oftest med en 10 dages frist.

Du skal lade kommunen sende din sag. Kun hvis de ikke gør så gør det selv.

Har du haft læst arbejdsevne metoden?
Måske er der andre ting i din sag der ikke er gået efter bogen.

Hvis kommunens 4 uger ikke er gået endnu kunne du komme med flere kommentarer og argumenter, hvis du finder det nødvendigt.

Mvh
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.

Sidst redigeret af ladybird; 01-03-2011 kl. 21:55.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2011, 22:37   #13
undertegnede
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Indlæg: 136
Styrke: 14
undertegnede er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladybird Se meddelelser
hej tilbage,

Hvis kommunen kunne vente på status 1 herlev og 2 amager kunne de også vente på status 3 herlev da det kun er 1 og halv måned efter stoppet?

Hvem udbad status 3 var det kontanthjælp sagsbehandler eller sygedagpenge sagsbehandler?

Står der i status 2 eller sagde du evt mundtligt at du skulle tilbage til vurdering i herlev?

Så mener jeg i hvertfald ikke kommunen havde nogen grund til at presse et stop igennem så hurtigt.

Har du været forlænget mhp afklaring op til 39 uger

Eller har kommunen undersøgt om en læge kunne have udtalt sig at du kunne færdigbehandles/vurderes endeligt inden for en periode på 2x52 uger efter varigheds begrænsningen?

Kommunen skal gå ind og vurdere alle forlængelses muligheder.

Så hold bestemt fast i du anker stoppet men synes også du derudover skal bede om at få dem genoptaget fra den dag du var hekt afklaret med sidste status og beslutningen om reva blev taget.

Men jeg håber kommunen revurderer sagen til din fordel.
Kan de kun give dig delvis medhold skal du beslutte om du vil anke videre og fastholder de stoppet så sender de anken til nævnet.

Når nævnet kvitterer for din sag beder du om aktindsigt og kan så se hvad kommunen har medsendt din sag.

Du har nu mulighed for at komme med dine supplerende oplysninger til sagen. Som oftest med en 10 dages frist.

Du skal lade kommunen sende din sag. Kun hvis de ikke gør så gør det selv.

Har du haft læst arbejdsevne metoden?
Måske er der andre ting i din sag der ikke er gået efter bogen.

Hvis kommunens 4 uger ikke er gået endnu kunne du komme med flere kommentarer og argumenter, hvis du finder det nødvendigt.

Mvh
Helt enig i at kommunen som udgangspunkt godt ville kunne tage resultatet fra status 3 med i vurdering af dagpenge HVIS det af sagens oplysninger fremgår at det forventes den kommer MEGET hurtigt efter nr. 2.

HVIS kommunen afslår dette i forbindelse med anken er det dog ikke muligt at få genoptaget dagpenge med virkning fra resultatet af status 3. Det er et krav i forbindelse med forlængelse, at man løbende fra varighedsbegrænsningens indtræden opfylder betingelserne for forlængelse. Det vil sige at det ikke er muligt at genoptage dagpengeudbetalingen hvis der efterfølgende kommer nye oplysninger frem hvis man først har fået et (berettiget og korrekt) afslag på forlængelse.
undertegnede er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2011, 00:46   #14
SusanneB
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2011
Indlæg: 19
Styrke: 14
SusanneB er ny på vejen
Hej og tusind tak for jeres svar,

Statusattest fra Amager Hospital modtager kommunen 5. oktober.

Statusattest bliver så efterfølgende indhentet fra Herlev Hospital og kommunen modtager den 12. november.

17. november er jeg til sidste undersøgelse og her skriver lægen at operation frarådes. Jeg skal leve med min situation så længe som absolut muligt. Han skriver at jeg med skånehensyn vil kunne arbejde.

Jeg meddeler kontanthjælpsafdelingen på vores første møde, som også er i november at denne undersøgelse er blevet foretaget og de vil da indhente den statusattest (den vi kalder nr. 3). Hvornår kommunen modtager denne ved jeg ikke lige nu. Jeg har bedt om agtindsigt og vil da kunne se det. Men de har vidst det siden november og har formentlig fået den senest i starten af december. Det var altså kontanthjælps-sagsbehandleren som indhentede den sidste statusattest. Men den ligger jo i min sag så også sygedagpengeteamet kan se den.

Alligevel er min ressourceprofil ikke opdateret og sygedagpengeafdelingen har ikke statusattest nr. 3 med i vurderingen.

Nu er det over 5 måneder jeg har ventet på afgørelsen så hvorfor kan sygedagpengeteamet lægge sig fast på statusattester frem til 12. november og udelukke den sidste undersøgelse fra 17. november? De har jo ikke træffet nogen endelig afgørelse endnu.

Det må jo være fordi at det er til deres fordel ikke at inkludere den sidste statusattest.

Jeg har ikke været forlænget overhovedet. Mine første 12 måneder sluttede 30. september 2010.

Kommunen har ikke undersøgt om jeg kunne afklares inden for 2x52 uger. De opdagede at de kunne udnytte undersøgelsen på Amager Hospital til at smide mig ud af sygedagpengene. Dels tog det lidt tid før den undersøgelse var færdig og dels så virker statusattesten fra Amager Hospital som om at det hele er uafklaret.

Det er jo klart at det er uafklaret. Operation på Amager Hospital var ikke tilrådelig og derfor er det jo klart at jeg skulle tilbage til Herlev for den endelige afklaring. Det var jo Herlev som foreslog og henviste til en undersøgelse på Amager for at se om det var en løsning.

Kommunen har baret været passiv, hængt sig meget i at få statusattest fra Amager Hospital og har stadig ikke foretaget en endelig afgørelse her mere end 5 måneder efter. Kommunen har ikke selv undersøgt noget som helst om hvornår jeg evt. kunne være helt afklaret eller taget stilling til om jeg kunne afklares inden for 39 uger eller 2x52 uger.

Selv om Herlev Hospital havde vurderet at jeg skulle opereres havde en ny hofte jo ikke taget mere end højst 3-4 måneder, inkl. ventetid på operation og tid til at komme sig efter operationen.

Kommunen har bare skrevet at jeg er uafklaret og derfor ikke kan få forlænget sygedagpengeperioden. Det kan de jo sagtens påstå.

Og på den måde slipper de billigere og samtidig slipper de åbenbart for at følge reglerne i §27 og §7a. Det er det jeg mener med et smuthul.

Er der ikke også noget med at man kan få genoptaget sygedagpengene efter 3 måneder hvis ens helbredssituation er uforandret og at man ellers opfylder kravene? Mener jeg læste noget om dette i sygedagpengeloven. Men jeg ved ikke hvordan man får det og hvordan hele proceduren er.

Er der nogen der ved det?

Mange hilsner
SusanneB
SusanneB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2011, 08:08   #15
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
hvis kommunen ikke har kommet med den endelige afgørelse på standsning af dine sygedagpenge endnu giver det slet ikke mening hvis de ikke tager alle lægestatus med

Men det vides jo ikke før afgørelsen er der

I dine første indlæg havde du meget relevante regler med i dine overvejelser og formoder disse er afgivet som dit partsindlæg.

Det med at kommunen ikke har kigget på alle forlængelses muligheder stiller dig bedre. Har du gjort kommunen opmærksom på det? Forlangt det?

Jeg synes du skulle rykke for afgørelsen og give en kort tidsfrist på 1 til 2 uger og meddele at du betragter det som afslag og så selv vil sende sagen til BAN hvis de ikke til.

Når de ikke har afgjort noget må alle statusser komme med og alle forlængelses muligeder kunne anvendes.

Eks afklaring indtil forlængelse mht revalidering.

Jeg kender ikke til noget med de 3 mdr.

Nu er det ikke aktuelt lige nu fordi du ikke har fået afgørelsen. Men havde du mener jeg stadig som jeg tolker betingelserne for sygedagpenge mulighed for genoptagelse hvis du opfylder forlængelses muligheder og har dagpengeret og jo ikke har været raskmeldt. (derfor kan/skal du ikke ud og optjene ny sygedagpenge periode)

Mvh
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2011, 15:29   #16
SusanneB
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2011
Indlæg: 19
Styrke: 14
SusanneB er ny på vejen
Hej ladybird,

Nej, det er også det jeg mener. De har valgt at se bort fra den sidste statusattest, da det jo er til deres fordel. På den måde ser det ud som om jeg ikke er afklaret.

Jeg havde kun 8 dage til partshøring. Her afleverede jeg to breve. Den ene med de relevante regler som du nævner. Den anden var omkring den manglende statusattest og mangelfulde ressourceprofil.

Jeg er superglad for at du nævnte det med forlængelsesmulighederne på 39 uger og 2x52 uger. Det havde jeg overset og det har de overhovedet ikke taget stilling til. Ej heller har de undersøgt om jeg kunne afklares inden for den tidsramme. Selv med operation havde jeg kunne opfylde begge perioder.

Det våben må jeg desværre vente med at bruge til hvis den ryger til BAN.

Jeg har bedt om aktindsigt og den skal jeg senest have på mandag, hvis de 10 dages frist skal overholdes.

Så må jeg se hvad der ellers sker.

Er det en fordel hvis jeg lægger pres på kommunen og giver dem en frist på et par uger? Eller vil kommune bare sige at de er ligeglad med det?

Tusind tak for hjælpen. Det betyder virkelig meget for mig. Jeg mener det er en meget interessant problemstilling. Jeg mener selv jeg har en god sag, men jeg frygter at kommunen på en eller anden snedig måde kan sno sig uden om den.

Venlig hilsen
SusanneB
SusanneB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2011, 19:58   #17
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
hej SusanneB,

hvis de er ved at komme med en afgørelse på sygedagpenge nu (synes det er meget lang afgørelsestid fra standsning og så er der da ingen undskyldning i mine øjne på at undlade at bruge status 3, når den hænger sammen med og er resultat af status 2) så kunne du jo på skrift henvende dig hvornår du kan forvente en afgørelse og evt tilføje at du gerne vil have de også kigger på de andre 2 forlængelses muligheder.

Om ikke andet er det jo bare yderligere dokumentation til ankenævnet.

Men fastholder de afslaget på forlængelse og stop af sygedagpenge må du bare anke det omgående. Og der i anken til kommunen pege på at du mener du opfylder forlængelses muligheder og finder det kritisabelt at de (hvis ) undlader at gøre brug af status 3 eller har kontaktet læge mhp på mulighed for 2x52 uger eller afklaring op til 39 uger.

Som du skriver har de ikke undersøgt disse muligheder, bare lukket kassen med det samme og afventet yderligere oplysning men så alligevel ikke medtaget det hele.

Men selv uden status 3 kunne det vel ikke udelukkes om du kunne have været forlænget på andet grundlag.

Jeg håber de besinder sig og spændende hvad der fremkommer med aktindsigten. Så kan du i hvertfald gennemgå din sag ift arbejdsevnemetode og opfølgningsplaner.

Mvh
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.

Sidst redigeret af ladybird; 02-03-2011 kl. 20:00. Årsag: slåfejl
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2011, 00:05   #18
SusanneB
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2011
Indlæg: 19
Styrke: 14
SusanneB er ny på vejen
Hej laydybird,

Tak for dit svar og du opfatter det præcis som jeg også ser det.

Citat:
Oprindeligt indsendt af ladybird Se meddelelser
hej SusanneB,

Men selv uden status 3 kunne det vel ikke udelukkes om du kunne have været forlænget på andet grundlag.

Mvh
Ja, det er nemlig helt rigtigt. De skriver de venter på afklaring fra Amager Hospital. På det tidspunkt ved ingen hvad det ender med. Hvis jeg have fået en kikkertoperation og det havde hjulpet havde jeg jo kunne komme i gang igen inden for kort tid. Måske en 2-4 uger efter operation. Ventetiden på operation er jo ikke flere måneder.

Da det vurderes at operation på Amager Hospital ikke vil løse problemet vender jeg jo naturligvis tilbage til Herlev Hospital, som jo er dem der har den overordnede sag og som har koordineret det hele. Det er også der jeg har fået foretaget en del undersøgelser forud. Da overlægen på Herlev Hospital så fraråder operation og skriver at jeg skal leve med problemet så længe som muligt og at jeg med skånehensyn kan klare et arbejde så stopper afklaringen jo der.

Men selv en operation (hofteudskiftning) på Herlev Hospital havde jo ikke taget et halvt år at komme over. Omkring en måneds ventetid og op til tre måner efter operation.

Men jeg lurer på dette i sygedagpengeloven:
§ 27. Kommunen træffer afgørelse om at forlænge sygedagpengeperioden for personer, der er omfattet af varighedsbegrænsningen i § 24, når

1) det på det foreliggende grundlag anses for overvejende sandsynligt, at der kan iværksættes en revalidering, herunder virksomhedspraktik, der kan føre til, at den sygemeldte kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked,

2) det anses for nødvendigt at gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge den sygemeldtes arbejdsevne, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 39 uger,

3) den sygemeldte er under eller venter på lægebehandling og den pågældende efter en lægelig vurdering skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 2 gange 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden


Vedr. stk. 2 står der "gennemføre virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger"

Vil undersøgelser på hospital og statusattester kunne regnes for afklarende foranstaltninger i denne sammenhæng? Eller er det kun noget med arbejdsprøvning og den slags?

Vedr. stk. 3 står der "skønnes at ville kunne genoptage erhvervsmæssig beskæftigelse inden for 2 gange 52 uger".

Vil jeg kunne bruge den når lægen vurderer at jeg med skånehensyn kan arbejde? Vil kommunen ikke bare sige at den ikke kan bruges fordi at det kræver skånehensyn/omskoling først og derfor kan jeg ikke starte på et arbejde inden for 2 gange 52 uger? Min revalidering er jo ikke færdig indenfor de 2 gange 52 uger.

Eller er det nok at kommunen ikke har undersøgt om det kunne lade sig gøre? De har jo netop ikke forsøgt at finde ud af om jeg kunne afklares indenfor 39 uger eller 2 gange 52 uger.

Jeg prøver bare at forudse hvordan kommunen vil argumentere. Men de kan vel ikke vide noget før de har undersøgt det?

Venlig hilsen
SusanneB

Sidst redigeret af SusanneB; 03-03-2011 kl. 04:20.
SusanneB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2011, 01:54   #19
steen123
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2011
Indlæg: 1
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
steen123 er ny på vejen
Glostrup Kommune

Hejsa nu skulle det vel tilfældigvis ikke være Glostrup kommune ?
Hilsen Steen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladybird Se meddelelser
hej susanne,

Det giver umiddelbart ingen mening som du skriver og det er det du må holde fast i overfor kommunen og hvis din anke bliver sendt i beskæftigelsesankenævnet.

Nu ved jeg ikke om de 3 statusser kommer fra samme eller flere steder og om de beskriver det samme eller en udvikling. For det er måske her der er noget afgørende.

Du må på detektiv arbejde og sammenligne statusser og i din rp og journal gennemgå hvad der er indhentet hvornår, med hvilket formål og med hvilken begrundelse og på hvilket grundlag det har ført til en afgørelse hvornår.

så du får tidspunkter og argumenter og helbredsstatus overskueliggjort meget nøje

som andre også har været inde på, kommunen har udsat din afgørelse for at få status med.....
hvornår kom afgørelsen og var ressourceprofilen så opdateret og partshørt på dette tidspunkt ( ellers kan det få betydning når du anker hvis det kunne have medført en anden afgørelse og det er kommunen der skal bevise dette)

er det den sidste status af 17 november der gør udslaget ift bevilling til reva?

hvad er begrundelsen for reva?

hvis det er et spørgsmål om at "to borde" i samme kommunen vurderer forskelligt på samme grundlag må du også kommentere dette og påpeg forskelligheden og konsekvensen for dig = hvad er kommunens grund til vurdere forskelligt på samme grundlag hvis deres opgave er at hjælpe dig udfra de regler der er til din fordel og ikke for at "spare"

ved ikke lige om du skal skrive dette direkte eller du kan findse en anden formulering men alle kneb gælder vel bare de ikke giver bagslag for dig.... du kan må ske på høflig vis spørge på hvilket lovgrundlag de vurderer som de gør?
steen123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2011, 05:46   #20
SusanneB
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2011
Indlæg: 19
Styrke: 14
SusanneB er ny på vejen
Hej,

Vil lige skrive præcis hvad kommunen har skrevet som svar på forlængelsesmuligheder i forhold til 39 uger og 2 gange 52 uger.

Her er hvad de skriver ordret som svar på §27 stk. 2 og 3:

Ad 2)
Det vurderes, at der ikke kan iværksættes virksomhedspraktik eller andre afklarende foranstaltninger med henblik på at klarlægge din arbejdsevne indenfor 39 uger, da det var uvist om behandling kunne føre til, at du kunne vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked.
Denne forlængelsesmulighed kan derfor ikke bringes til anvendelse.

Ad 3)
På tidspunktet for generel varighed forelå der ikke oplysninger om, at du var under lægebehandling, som ville medføre, at du vil kunne vende tilbage til erhvervsmæssig beskæftigelse på ordinære vilkår.
Denne forlængelsesmulighed kan derfor ikke længere bringes til anvendelse.

Men de har jo ikke undersøgt hos nogen læge om det kunne lade sig gøre. De beskriver oplysninger de allerede har og har ikke aktivt afsøgt muligheden for en afklaring. De bruger ord som "uvist" og at "der ikke forelå oplysninger". Så burde de vel netop finde ud af hos lægerne om de ting kan afklares indenfor de to tidsrammer?

Eller er jeg helt forkert på den?

Svar til steen123: Nej, det er ikke Glostrup Kommune.

Venlig hilsen
SusanneB
SusanneB er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har fundet job Jøsses Jeg har fået job. 4 20-10-2012 18:32
Hvis kommunen stopper sygedagpenge bullergris Er det overhovdet til at få fleksjob? 8 12-12-2011 18:50
Kommunen vil stoppe sygedagpenge - hjælp Betty Alt det andet 25 09-10-2011 23:03
Kommunen stopper mine sygedagpenge Sweety84 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 03-09-2011 23:15
Kommunen skal inden stop af sygedagpenge: Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 0 27-02-2008 13:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension