K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2009, 14:50   #1
Marolle
Hjemmevant på K10
 
Marolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2007
Alder: 40
Indlæg: 218
Styrke: 17
Marolle er ny på vejen
Måske stopper mine sygedagpenge snart

Kommunen varsler lidt med at nu er jeg laangt over varighedsbegrænsningen for sygedagpenge (har fået det i over 2 år). Og nu er jeg nervøs for at de tager dem fra mig.
Jeg har været i arbejdsprøvning 2 gang, været på afklaringsforløb/kursus og går nu til SE-terapi hos en psykolog, som kommunen har sagt jeg skal.

Kan de bare stoppe mine sygedagpenge, hvis de finder ud af jeg ikke kan arbejde mere ? ikke kan klare en ny uddannelse ?
Så vidt jeg har forstået det, så skal der være sket noget andet før de bare stoppet sygedagpengen, fx starte en førtidspension sag op. Men gør de det når man kun er 25 år ?
Eller er det noget jeg selv skal gøre i samarbejde med min fagforening ?

Jeg har haft min fagforening med mig hele vejen, og de hjælper mig også. Men det lidt svært om man skal søge ftp nu eller ej...
Marolle er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommunen stopper mine sygedp og raskmelder mig stefansson Er det overhovdet til at få fleksjob? 3 11-07-2012 09:30
Måske snart førtids pensionist :-( sandie86 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 18-11-2011 13:37
Kommunen stopper mine sygedagpenge Sweety84 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 03-09-2011 23:15
Måske er 10 års kamp snart slut ?! MissSwitchie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 13-08-2011 12:02
så stopper mine sygedagpenge også :( markvart Alt det andet 9 23-04-2010 13:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension