K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2011, 21:08   #31
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Ja der er en masse ting at forholde sig til. Du kan evt også vælge at beholde din fagforening( her betaler jeg et symbolsk beløb ca 300kr/år) så får jeg fagbladet og kan deltage i forskellige arrangementer.

Husk hvis du har feriepenge tilgode, så kan du også få dem udbetalt uden de skal modregnes

Og der går noget tid inden det har sat sig. Ang pensam kan du måske få et engangsbeløb og en månedlig udbetaling.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2011, 21:22   #32
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
weeee, et tillykke skal også lyde herfra

Ps: hmmm, var der ikke noget om at du "lovede" moi at vende retur med hvordan man bøjer skeer, gafler mv....
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2011, 21:58   #33
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Suncil Se meddelelser
Ja der er en masse ting at forholde sig til. Du kan evt også vælge at beholde din fagforening( her betaler jeg et symbolsk beløb ca 300kr/år) så får jeg fagbladet og kan deltage i forskellige arrangementer.

Husk hvis du har feriepenge tilgode, så kan du også få dem udbetalt uden de skal modregnes

Og der går noget tid inden det har sat sig. Ang pensam kan du måske få et engangsbeløb og en månedlig udbetaling.

Suncil
Jepsen, der skulle gerne komme et engangsbeløb fra Pensam og så en mdr udbt.

Skal da også lige se hvad min fagfore. siger..

Og jeg er også i overskrifter klar over hvad der skal gøres.. men jeg er nok bare lidt utålmodig lige pt
Knus Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2011, 22:16   #34
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
weeee, et tillykke skal også lyde herfra

Ps: hmmm, var der ikke noget om at du "lovede" moi at vende retur med hvordan man bøjer skeer, gafler mv....
Takker Buster ....

Jow, for dælen det er da korrekt.. men jeg læste at der var en som skrev det til dig .. så inden jeg holdt en lang pause så tænkte jeg at du nok var i fuld sving med at bøje dine skeer og gafler
Knus Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2011, 23:42   #35
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
ja ja da, tankens kraft er stor -sagde uri geller
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2011, 23:59   #36
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Hehe Buster.... jeg ser lige hvad han siger.. jeg skal derind til dem i næste uge
Vi skal til at lave indbydelser til deres diamantbryllup ..
Knus Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2011, 16:46   #37
LLA
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
LLA er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Hej E..
Tusind tak...

Du kan ikke finde noget om min sag, for jeg har ikke skrevet noget om det på min profil...

Meget kort...
2000 arbjdsskade.. - 2002 operation pga arbejdsskade .. samme år en blodprop i hjertet..
2005 nov sygemeldt .. og har så ikke været i arbejde siden...
2008 visiteret til flexjob - 2010 arbejdsprøvning mhb på førtidsp.

Arbejdsprøvning viste at min arbejdsevne var så lav at den var lig nul - lægekonsulenten var enig i det.. - det er forskellige dårligdomme der er til grund for det.. bla en venstre skulder som er ødelagt og det samme er arm og hånd.. kronisk stress .. lettere nedsat pumpefunk.

Og sidste år startede jeg med at gå til Mindfulness meditation pga stress hos en psykiater .. og hun lavede en stastus rapp som måske fik sat skub i det hele...

Jeg var alvorligt udbrændt og stresset og havde været det i mere end 10 år - havde en lettere depression .. problemer med hukommelse og koncentration osv osv .. ingen arbejdsevne og det i alle erhverv .. hun mente at pension ville være det bedste for mig...

Hehe det var altså meget kort og jeg har udentvivl glemt en masse..

Det var min sagsbehandler som fulgte mig og min ress.profil til dørs..
Sidste år i nov underskrev jeg den... og regnede så med at der max ville gå de 3 mdr og at jeg så havde pension..
Men en fra det pens nævn ville gerne ha en lægevurd. og der kom hende psykiateren ind .. det var smadder skønt at hun ville gøre det, for det var et kursus jeg gik på hos hende...
Kommunen havde den rapp i slutningen af febr og derefter så gik det kun til fredag d. 4-3 hvor hun skrev en mail til min sagsbehandler at jeg havde fået min pension

Jeg har jo en masse jeg skal ha læst op fra alle de mdr.... så jeg skal da lige høre hvordan det går med dig og din sag ?
Knus Lone
Hej ...
Først et stort tillykke med pensionen

Jeg vil gerne spørge dig om navnet på denne psykiater da jeg selv leder efter en som laver mindfulness.

Kh LLA
LLA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2011, 17:03   #38
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 14
malofa er ny på vejen
Hehe, jeg tillader mig lige at svare :-) Det er Helle Lisle i Fredericia, der har et mindfulnessforløb i samarbejde med en anden psykiater. Se evt følgende: http://www.mindfulnessogstress.dk/?p=text&id=3&sub=35 som er fra deres hjemmeside.

Hvis du er fra trekantsområdet, kunne det også være en mulighed med en henvisning til mindfulness forløb på Kolding Sygehus. Der har jeg gået samtidig med at Lunasdatter har gået ved Helle Lisle. Det er samme forløb, man er igennem de 2 steder.
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2011, 17:08   #39
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Takker til jer begge...

LLA... Helle Lisle og Ane Azalea har også aftenskole kurser i Fredericia..

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2011, 09:51   #40
anniss
Elsker at være her på K10
 
annisss avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Vejle
Alder: 53
Indlæg: 64
Styrke: 15
anniss er ny på vejen
Et kæmpe stort tillykke med ftp'en Ja det er en "underlig" følelse man har, når den endelig går igennem, men det giver ro derefter Fik min her fra d. 1.3.11, så jeg rider også på den gode bølge ligenu...
anniss
anniss er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
lønindholdelse??? i førtidspensionen jette2 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 22-04-2011 09:53
S og SF vil nedsætte førtidspensionen custer Politik og Samfund 6 26-01-2011 22:25
Forhøjelse af førtidspensionen cosy Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 18-09-2010 14:55
K vil begrænse førtidspensionen MrBurns Politik og Samfund 8 03-08-2010 20:41
Førtidspensionen Vivi Andersen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 31-01-2007 00:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension