K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2010, 12:55   #41
Sonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2009
Indlæg: 84
Styrke: 16
Sonia er ny på vejen
Hej Gizmo:

Stort tillykke med din FTP.
Min sag ligger hos pensionsudvalget i mattæusgade/ kbh.
Siden d.01.11.2010. Er rigtig nervøs.
Må jeg spørge dig om hvordan din sagsbehandler kunne ringe til dig, og fortælle dig om din ftp var gået igennem.
Får man en ny sagsbehandler i pensionsudvalget? Eller er det ens egen sagsbehandler som indstiller en til ftp, som ringer til en når ftp er gået igennem.
Min sagsbehandler har indstillet mig til ftp, han er rigtig sød. Men han siger også at det er ikke ham der har indflydelse på sagen mere. og at det er pensionsudvalget som ringer eller skriver til. Hvordan kan mange her på k10 så blive ringet op fra ens sagsbehandler?
Jeg er lidt forvirret?

Knus

Sonia
Sonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2010, 13:07   #42
Gizmo
Ved at flytte ind på K10
 
Gizmos avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Indlæg: 508
Blog Indlæg: 3
Styrke: 15
Gizmo er ny på vejen
Sonia.
Først: Rigtig meget held og lykke med din sag.

Det er min egen SB, der har fulgt mig gennem de seneste 2 år, og som har kørt min sag helt igennem. Han fremlagde sagen for pensionsteamet, dvs. sad med til mødet, hvor de afgjorde sagen.
(Men det er rigtigt, at han som sådan ikke har indflydelse på, hvilken afgørelse teamet tager, men "kun" kan kæmpe for ens sag.)

Derfor kunne han ringe til mig, så snart de havde afgjort det. Pensionsteamet sendte også godkendelsespapirerne til mig et par dage senere. Og nu overgår jeg så også til en anden sagsbehandler i Team Pension.
Gizmo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2010, 13:27   #43
Sonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2009
Indlæg: 84
Styrke: 16
Sonia er ny på vejen
Hej Igen..

Tak for dit svar. Så kan ens sagsbehandler godt hjælpe. Ligesom din gjorde. Det er jo dejligt. Jeg har en socialrådgiver, som vil tag sammen med mig hvis jeg er så heldig og bliver indkaldt til pensionsudvalget møde.
Jeg er så spændt lige nu, venter på postmanden HVER DAG.
Sonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2010, 13:30   #44
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sonia Se meddelelser
Hej Gizmo:

Stort tillykke med din FTP.
Min sag ligger hos pensionsudvalget i mattæusgade/ kbh.
Siden d.01.11.2010. Er rigtig nervøs.
Må jeg spørge dig om hvordan din sagsbehandler kunne ringe til dig, og fortælle dig om din ftp var gået igennem.
Får man en ny sagsbehandler i pensionsudvalget? Eller er det ens egen sagsbehandler som indstiller en til ftp, som ringer til en når ftp er gået igennem.
Min sagsbehandler har indstillet mig til ftp, han er rigtig sød. Men han siger også at det er ikke ham der har indflydelse på sagen mere. og at det er pensionsudvalget som ringer eller skriver til. Hvordan kan mange her på k10 så blive ringet op fra ens sagsbehandler?
Jeg er lidt forvirret?

Knus

Sonia
det er din sagsbehandler som indstiller dig. og han kan ringe og overgive dig resultatet via tlf opkald.. og det gøres samme dag det er besluttet.
for din sagsbehandler deltager også i mødet..

da jeg fik var vi 5 pers. som blev godkendt. og som min sagsbehandler sagde så tog han ikke sagen op hvis den ikke var 99% sikker.
så det gav en god ro.. og han fik ret..

så jeg vil forslå dig at du ringer til ham og får en aftale om at han ringer til dig om resultatet den dag den har været oppe..

held og lykke med det.. ss.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2010, 15:49   #45
LLA
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-11 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
LLA er ny på vejen
Kæmpe stort tillykke !

Må jeg spørge dig om hvor du hørte til ? Var det din sagsbehandler på jobcentret som var med til dette møde ?

Sidst redigeret af LLA; 28-11-2010 kl. 15:53.
LLA er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Også MIN sb har haft ringet.... Flower Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 20-11-2010 11:11
Blev ringet op til morgen køkkenleder Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 26-08-2010 17:46
WUHUUU deler det lige med jer skønne Tina Aalborg Dit og Dat 27 03-12-2009 22:18
Hvor er I skønne:-) CHNEVIDE Spørgsmål ang fleksjob 9 20-06-2009 00:22
er der en advokat herinde man må stille et spørgsmål lige nu og få svar lige nu ? pjuske Alt det andet 2 08-04-2009 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension