K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2010, 21:51   #31
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Smidt Se meddelelser

Jeg er i stand til at kaste håndklædet i ringen for psykisk kan jeg ikke klare denne kamp,
Hende underviseren som du er utryg ved, er hun den samme som du ville optage med mp3'er?

Jeg tænker på, om det er nu du skal tage den optagelse med?

Hvad siger din mand til det her?

Vil han kunne føre ordet til det møde, være din partsrepræsentant?

Ellers synes jeg simpelthen du skal skrive til lederen af csv, og fortælle hvordan du har det med hende underviseren, og gøre opmærksom på, at du forventer, at i holder jeg til den oprindelige plan m.h.t. hvem der deltager i mødet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 22:57   #32
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Hende underviseren som du er utryg ved, er hun den samme som du ville optage med mp3'er?

Jeg tænker på, om det er nu du skal tage den optagelse med?

Hvad siger din mand til det her?

Vil han kunne føre ordet til det møde, være din partsrepræsentant?

Ellers synes jeg simpelthen du skal skrive til lederen af csv, og fortælle hvordan du har det med hende underviseren, og gøre opmærksom på, at du forventer, at i holder jeg til den oprindelige plan m.h.t. hvem der deltager i mødet.
Ja Vovse det er hende den underviser men der gik kludder i den mp3 optagelse så der kom ingen ting på
Men jeg har lige talt lidt med min mand om det og han synes endelig det er fint at hun kommer med, for så kan han give hende tørt på, så jeg lader ham føre ordet og svare selvfølgelig hvis jeg skal...men hvis hun begynder at kører på mig eller presse mig er vi blevet enige om at så tager vi hjem..men nu må vi jo bare se hvordan det kommer til at gå...jeg tror at ham lederen har taget hende med fordi jeg har skrevet at min mand skal med....
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2010, 23:37   #33
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Måske en fysioterapeut kunne hjælpe?

Jeg har læst din og din søns sag - sender dig lige et skulderklap til at holde modet oppe. Jeg kom til at tænke på, at vederlagsfri fysioterapi måske kunne være en mulighed. Fordelen er at du kan få en henvisning hos din læge, du vælger selv en fysioterapeut du kan lide, sygesikringen betaler - og der er ingen kamp med kommunen. Jeg ved godt det ikke kan erstatte genoptræning hos center for hjerneskade - men det kan måske være med til at holde modet oppe mens du anker afslaget. Så du kan få gang i genoptræningen på trods af kommunen. Held og lykke!
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2010, 07:56   #34
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Smidt Se meddelelser
Ja Vovse det er hende den underviser men der gik kludder i den mp3 optagelse så der kom ingen ting på
Uuh, det kender jeg godt.

Det kan da meget vel være, at de har fået "lidt" respekt for din mand.

Jeg har jo selv oplevet, at en kollega havde tilbudt min sagsbehandler, at gå med som hendes bisidder.
Og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg har gjort, der skulle nødvendiggøre dette.

Super, at din mand er der for dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2010, 18:30   #35
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ida Se meddelelser
Jeg har læst din og din søns sag - sender dig lige et skulderklap til at holde modet oppe. Jeg kom til at tænke på, at vederlagsfri fysioterapi måske kunne være en mulighed. Fordelen er at du kan få en henvisning hos din læge, du vælger selv en fysioterapeut du kan lide, sygesikringen betaler - og der er ingen kamp med kommunen. Jeg ved godt det ikke kan erstatte genoptræning hos center for hjerneskade - men det kan måske være med til at holde modet oppe mens du anker afslaget. Så du kan få gang i genoptræningen på trods af kommunen. Held og lykke!
Hej Ida
Mange tak for skulderklap, det varmer mig utroligt meget. Jeg har aftalt med min læge at hvis kommunen bliver ved med at de ikke vil give mig den rigtig genoptræning giver min læge en henvisning til vederlagsfri fysioterapi og jeg har fundet en http://ofeldt.dk/index.php?id=9 som skulle være rigtig gode.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Uuh, det kender jeg godt.
Det kan da meget vel være, at de har fået "lidt" respekt for din mand.
Jeg har jo selv oplevet, at en kollega havde tilbudt min sagsbehandler, at gå med som hendes bisidder.
Og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg har gjort, der skulle nødvendiggøre dette.
Super, at din mand er der for dig.
Hej Vovse
Ja jeg tror også at hende den lærer skal med fordi min mand kommer med, han har jo efterhånden skrevet nogle mail til ham lederen af csv, jeg fortalte min mand at hende læreren også kom med til det møde, og han sagde ”Hanne det synes jeg er fint for jeg vil da godt se hvad for en hun er og måske give hende tørt på”……

Hanne
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2010, 21:37   #36
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Smidt Se meddelelser
”Hanne det synes jeg er fint for jeg vil da godt se hvad for en hun er og måske give hende tørt på”……

Hanne
Lyder ganske fornuftigt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2010, 21:38   #37
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Så har jeg fået skrevet nogle spørsmål ned jeg vil tage med til det møde i morgen.

Citat:
Ansøgningen til center for hjerneskade= hvorfor bliver der ikke taget stilling til den og hvorfor skal der gå så lang tid?

Jeg under mig over at, jeg bliver sendt til undervisning på csv nå aftalen var at der først skulle være et møde?

Som jeg ser det vil csv ikke kunne klare opgaven at genoptræne mig på samme måde som center for hjerneskade. Fordi de kun vil kunne hjælpe mig med en lille del.

Endvidere under jeg, mig over at csv tilbyder 45 minutter om ugen hvor det ville være 4 timer om ugen på center for hjerneskade, det synes jeg ikke hænger sammen.

I de 45 minutter sidder jeg og spiller pc spil, det er så hjerne spil= det kan jeg lige så godt gøre hjemme= det gør jeg.

Endvidere er jeg ikke tryk ved den undervisning= på grund af at jeg følte mig presset helt ud hvor jeg ikke kunne bunde de 2 første gange, og det er noget af det jeg på ingen måde kan tåle= der er en grund til at jeg har fået ftp. Nr 3 gang gik ok fint, men som tidligere nævnt så sidder jeg og spiller pc spil, og skulle lave noget med noget huske ting.
Og min mand har også fået skrevet en masse spørsmål sådan ca 4 A4 sider dem kan jeg så ikke sætte ind for han har skrevet dem i hånden....

Men jeg tror vi er godt forberet på det møde i morgen......og da mødet er kl 14 kommer de også til at se mig på slap line, det er nemlig lige den tid på dagen hvor jeg er mest træt.....
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/

Sidst redigeret af Smidt; 24-11-2010 kl. 21:44.
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2010, 21:54   #38
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Smidt Se meddelelser
Men jeg tror vi er godt forberet på det møde i morgen......og da mødet er kl 14 kommer de også til at se mig på slap line, det er nemlig lige den tid på dagen hvor jeg er mest træt.....
Rigtig meget held og lykke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2010, 23:02   #39
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 14
malofa er ny på vejen
Hej Hanne, tillykke med fødselsdagen og held og lykke med mødet imorgen.
Jeg ville nok råde dig til at finde en fys, der har et bedre kendskab til hjerneskader. Det er min helt egen holdning til Øfeldt, der skinner igennem her. Ja, de har gode resultater... Jeg synes bare nogle af deres metoder er tvivlsomme. Men nu er det heldigvis ikke mig, der skal lægge krop til :-)
Håber på det bedste for imorgen!!
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2010, 11:14   #40
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af malofa Se meddelelser
Hej Hanne, tillykke med fødselsdagen og held og lykke med mødet imorgen.
Jeg ville nok råde dig til at finde en fys, der har et bedre kendskab til hjerneskader. Det er min helt egen holdning til Øfeldt, der skinner igennem her. Ja, de har gode resultater... Jeg synes bare nogle af deres metoder er tvivlsomme. Men nu er det heldigvis ikke mig, der skal lægge krop til :-)
Håber på det bedste for imorgen!!
Hej malofa

Mange tak for fødselsdags hilsnen

Problemet er at der ikke er andre fys end Øfeldt som bare har lidt kendskab til hjerneskader, jeg ville jo helst på center for hjerneskade, som er det jeg har søgt kommunen om, men der ikke gode udsikter til at de vil betale for det.....

Jeg overvejer også meget denne klinik http://www.body-sds.dk/ de hjalp Sanne Salomonsen den gang hun fik en blodprop i hjernen…. Det koster jo så noget, men ikke i nærheden af hvad det koster på center for hjerneskade, så det vil kunne lade sig gøre ved at spare på andre ting…
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Faldt lige over dette... Faxe kommune mawebbro Politik og Samfund 4 27-07-2013 13:12
Nu fik jeg altså bare lige nok. Dette er uhyrligt. Zastrow Politik og Samfund 22 02-07-2013 10:42
Skal bare lige have luft... Antoniette Dit og Dat 18 08-12-2010 08:58
Prøv lige og læs dette!!!!! Kjersti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 09-02-2010 23:57
Lægekonsulentens rolle - hvad er lige dette????? lena Lægekonsulenternes Rolle 17 29-08-2008 17:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension