K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2011, 21:13   #27
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Smidt, jeg synes det er formuleret helt fint.

Men hvis den skal opfattes som en anke af deres afslag tror jeg den mangler lidt.

Jeg tror, at phhmw (staves?) ved en del om hvilke §'er der benyttes til bevilling af kørsel til træning, og hvad §'en betyder.
Sender ham en pb og beder ham om at kigge her.

M.h.t. deres afslag på kørsel til Øfeldt sidder jeg og tænker på, hvad der stod i papirerne da de bevilgede dig cyklen.
Hvis der f.eks. stod noget om, at du blev bevilget den for at kunne færdes i dit nærområde, handle ind o.l., så bør det med i anken over afslag på kørsel.

Hvis det var mig ville jeg nok være noget mere kontant m.h.t., at de har lagt din sag i en afdeling for misbrugere.
At du er landet i den afd. må være en fejl (har de indrømmet det på skrift?), og så har det ikke noget med graden af din sygdom at gøre.
Det må jo være let, at dokumentere, at du ikke er, og aldrig har været, misbruger.
Du har sikkert skrevet om det tidligere, men jeg håber, at du har klaget både højt og lavt over den manglende genoptræning.

Og over, at du er blevet placeret i en afdeling for misbrugere, når du "kun" er syg/handicappet.


Jeg håber, der kommer nogen, der har mere overblik end jeg har lige pt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Faldt lige over dette... Faxe kommune mawebbro Politik og Samfund 4 27-07-2013 13:12
Nu fik jeg altså bare lige nok. Dette er uhyrligt. Zastrow Politik og Samfund 22 02-07-2013 10:42
Skal bare lige have luft... Antoniette Dit og Dat 18 08-12-2010 08:58
Prøv lige og læs dette!!!!! Kjersti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 09-02-2010 23:57
Lægekonsulentens rolle - hvad er lige dette????? lena Lægekonsulenternes Rolle 17 29-08-2008 17:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension