K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-11-2011, 14:35   #1
norit
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2011
Lokation: nordsjælland
Indlæg: 27
Styrke: 13
norit er ny på vejen
fortsættelse af lang sagsbehandling

Ja så er det tid til at skrive lidt, igen, i min "sag" Efter jeg blev tilkendt flex er mit heldbred ikke just blevet bedre, tvært imod.

Jeg skal nu til Markmann's i Helsingør med henblik på en FTP. de var rigtig søde og tager mange hensyn. Skal møde 2 timer 3 gange om ugen på en Røde Kors cafe/værested.

Mine opgaver bliver kaffeservering, tørre borde af, letter støvsugning og hentning af lettere madvare på deres lager/kælder. Og hvad jeg ellers kan overkomme. Men ingen tvang

Jeg håber det viser det mine lægepapir siger : at jeg faktis kun har under 1/3 del af min arbejdsevner tilbage. Nu må vi se. Jeg vil prøve løbende at følge op på forløbet. Mit største problem er pt. at jeg fungere rigtig dårligt om morgenen. Så jeg er spændt på om jeg kan hitte ud af døren til tiden Så kan 8 uger blive rigtig lange
norit er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2011, 14:46   #2
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Er det en form for arbejdsprøvning efter fleksgodkendelse ?

Har du været i fleksjob og hvor længe har du været flekser ?

Jeg tænker bare hvis du for nylig er blevet tilkendt fleks må du jo næsten lige være arbejdsprøvet med hensyn til timeantal.

Held & Lykke med det....
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2011, 10:05   #3
norit
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2011
Lokation: nordsjælland
Indlæg: 27
Styrke: 13
norit er ny på vejen
Jeg har en gamle arbejdsprøvning fra maj,juni,juli 2009. Men min kommune har været rigtig dygtige til at trække sagen i langdrag. Læs Lang sagsbehandling. Mit helbred er under denne proces blevt betydelig forværret over de sidste 2 år. Dette her er en revudering af mit timeantal. Så de kan vudere om der er belæg, som mine speciallægepapir siger, for en paragraf 18. Håber dette gir mening
norit er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lang sagsbehandling norit Din historie 15 09-11-2011 17:28
Det kan man kalde lang sagsbehandling hemala Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 20-09-2010 14:35
Lang sagsbehandling ved Statsforvaltning Midtjylland? LineF Alt det andet 0 24-09-2009 08:36
Lang sagsbehandling kontra lægekonsulenter @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 1 25-01-2009 08:37
skriv dine erfaringer med lang sagsbehandling. Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 13 17-12-2008 23:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension