K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-02-2017, 22:04   #1
Rio
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2005
Lokation: Brønderslev
Alder: 62
Indlæg: 34
Styrke: 19
Rio er ny på vejen
Unhappy Sygdom

Hej alle sammen.

Jeg håber at I kan give mig et svar, som I så tit har gjort før, på mit spørgsmål.

Jeg er visiteret til fleksjob, havde så et fleksjob i 3 år, og blev afskediget, da der ikke var flere arbejdsopgaver, der kunne tilgodese mine skåne behov.

Lige PT er jeg i praktik.

Det var lidt for historie.

Sagen er den, at jeg begynder at få det værre med min ryg ( det er ryggen, der er skyld i fleksjob ) mine skuldre begynder at gøre vrøvl og jeg slås med en depression, som jeg har haft siden min arbejdsulykke i 1997.

Depressionen bliver værre og værre. Jeg spiser ikke rigtig noget mere, jeg kan ikke koncentrere mig om tingene, jeg græder mig i søvn hver eneste aften.
Mildt sagt, så har jeg det ad helvede til.

Kan jeg blive sygemeldt, nu hvor jeg er ledig og hvad så med økonomien ( får lige nu ledighedsydelse ) kan de tage den fra mig.

Håber I kan hjælpe mig, for jeg kan snart ikke mere.

Med venlig hilsen

Rio
Rio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2017, 00:07   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ifølge lov om aktiv socialpolitik vil du modtage ledighedsydelse under sygeperioder

Du kan læse loven her https://www.retsinformation.dk/Forms...b-d636f988953f

Det lyder til at du/de mangler at få opdateret din journal på kommunen....og den bør opdateres løbende...specielt hvis der er forværringer i helbredet...

Så du bør få en snak med jobcenteret om din situation og evt få tilpasset din praktik således at du vil kunne klare den...

Hvis ikke det kan lade sig gøre med at få tilpasset praktikken....så kan du melde dig syg på jobcenteret...håber du har din læge med dig...

Fra en tilfældig kommune ang at melde sig syg når man er fleksjobber http://www.egedalkommune.dk/borger/j...om-fleksjobber
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2017, 00:30   #3
Rio
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2005
Lokation: Brønderslev
Alder: 62
Indlæg: 34
Styrke: 19
Rio er ny på vejen
Hej Webmaster.

1000 tak for dit hurtige svar.

Jeg kontakter min læge, og jeg er i den heldige situation, at min læge, længe har bedt mig om at sygemelde mig.

Hvad skulle jeg have gjort uden K10.
Dette forum er guld værd.
Rio er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-02-2017, 02:05   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man er på herrens mark hvis man ikke har sin læge bag sig...så du er heldig..

Tak for rosen
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension