K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-10-2017, 19:51   #1
goga
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2017
Indlæg: 110
Styrke: 8
goga er ny på vejen
Jeg har læst at der er kun forældre til barnet kun pligtig til at betale børne bidrag ikke pap far eller hvad de kelde det

Rr det rigtig
goga er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2017, 20:13   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
man kan jo kun få børnepenge fra en, og det er den biologiske far/mor men mindre barnet er blevet abopteret.

hvilket jo er rimeligt nok,og da der jo er og en der tit skifter partner, kunne nogle børn jo få mange forsøger
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2017, 20:18   #3
goga
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2017
Indlæg: 110
Styrke: 8
goga er ny på vejen
spørgsmøl er hvis den førældre har ikke mulighed få at betalle børne bidrag må de tage det fra dem som ikke er far og er gift med mor
goga er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2017, 20:23   #4
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nej,hvis faderen ikke kan betale ,betaler kommunen og venter på faderen kommer til penge.

moder får dem bare, ligemeget om han betaler eller ej
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2017, 20:26   #5
goga
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2017
Indlæg: 110
Styrke: 8
goga er ny på vejen
Jeg spørge forde min eks mand har skrevet til mig at det er min ny mand skal betale det og barn er ikke hans
goga er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2017, 20:31   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
det kan du være ligeglad med, får du penge direkte af ham eller igennem kommunen?

hvis du får igennem kommunen, skal de søger for han betaler, det mærker du ikke,hvis han ikke vil,du vil forsat få penge som du plejer.

Hvis han betaler direkte til dig og stopper ,sal du søge ved statsametet og derefter ved udbetaling dk, det kan tage ret langt tid.

At han pludselig ikke vil godkende barnet, betyder ikke noget man kan ikke bare sige jeg er ikke far alligevel, har man først skrevet under på at det er ens barn, kan man ikke løbe fra det
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2017, 20:35   #7
goga
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2017
Indlæg: 110
Styrke: 8
goga er ny på vejen
Det min eks mand der har søgt om børne bidrag der jeg har ikke noget indtægt sige han at min ny mand skal betalle for barn der ikke er hans

Jeg er gift med en anden og det ikke hans barn men min eks mand mener hvis jeg kan ikke betale så tage de det fra pap far
goga er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2017, 20:52   #8
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nej han har intet med det at gøre, så betaler kommunen og når du så får arbejde engang eller anden indtægt tager de penge fra dig.

men ingen kan tvinge din nye mand til at betale, men det vil nok være billiger for dig at han gjorde det ,fordi de penge du kommer til at skylde løber der renter på og det kan godt blive dyrt
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2017, 20:59   #9
goga
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2017
Indlæg: 110
Styrke: 8
goga er ny på vejen
Og en ting mere han søgte konfirmation for nogen tid siden og jeg vid godt at barnet er ikke konfirmeat og det vil heller ikke være men han søge penge til det vil ikke i konflikt med ham vid ikke hvad jeg skal lave
goga er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2017, 10:00   #10
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nu om dage kan alle søge konmfimations bidrag om man bliver det eller ej, man kan klage ,hvis man ved der ikke bliver holdt noget, så skal kommunen vudere om du skal betale,

men kan se på dine andre oplæg at du ikke får penge resten af året men så igen, så de penge kommunen lægger ud, kommer du til at betale når du får penge igen
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension