K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2009, 10:39   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Question Det rummelige arbejdsmarked rykker længere væk

Stor artikel om det rummelige arbejdsmarked MEN det underlige er at der ikke er et ord om alle de ledige fleksjobbere ????

Førtidspensionisterne er jo ikke i fare da de har en sikkerhed og ikke er tvunget til at arbejde men det er fleksjobberne som ikke får noget fleksjob men skal stå til rådighed og tit ender i et eller andet aktiverings sted i arbejdsprøvninger hvert år uden udsigt til job ...det er dem der ikke er plads til...

http://www.information.dk/215979

Citat:
Det danske arbejdsmarked kan ikke rumme mennesker med fysiske eller psykiske lidelser, selvom de selv ønsker at fastholde en tilknytning til arbejdsmarkedet. De fleste aktører erkender, at rummeligheden ikke er tilstede, men reformerne lader vente på sig. Imens fortsætter udstødelsen
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 18:49   #2
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Ja, jeg har lige læst det, temmelig interessant læsning, synes jeg, der er et stort problem der
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2009, 23:19   #3
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg har også læst de kommentarer der er kommet.. specielt en af dem, den første fra sven siger meget om samfundet..


det siger også noget om, en del af indlæggene,, at de raske tror der kun er to muligheder.. arbejde eller pension.. ikke at der er mange som ryger i mellem de berømte 2 stole, eller ikke får lov at blive afklaret.. og ryger helt ud...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2009, 00:04   #4
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
specielt en af dem, den første fra sven siger meget om samfundet..
Ja, den bragte næsten minder frem, om "skæve" mennesker jeg har hørt omtalt da jeg var barn, mennesker som sikkert ville være på overførselsindkomst hvis de havde levet i dag, men som dengang var værdsat arbejdskraft.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så meget for det rummelige arbejdsmarked, del 2 Abraxus Politik og Samfund 9 09-04-2013 19:11
Så meget for det rummelige arbejdsmarked Abraxus Politik og Samfund 2 17-03-2013 21:05
Det rummelige arbejdsmarked? Retssag :( Morgause Politik og Samfund 0 24-09-2009 08:38
ASK Rykker til Kommunen duedal Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 19-03-2009 18:47
EU om det rummelige arbejdsmarked, fattigdom osv. zuza Et godt link! 0 22-02-2008 02:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension