K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2009, 17:06   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jo, men måske er der et par konfliktsky i mellem, eller nogen som måske ikke er så stærke på skrift. Og så kan det hele godt blive lidt lummert, hvis ikke man kan forsvare sine holdninger .... (bare en formodning!), der er også mange som ikke er vant til hæftig debat, og som måske kommer til at tage det hele meget personligt (også en formodning!)

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 17:10   #22
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Jo men var jo netop det der undrede mig at man så laver et indlæg i en politisk tråd der hedder modstandsbevægelse mod DF...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 17:18   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tjooo, men hver fugl pipper jo med sit næb..........

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 17:22   #24
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Jo men var jo netop det der undrede mig at man så laver et indlæg i en politisk tråd der hedder modstandsbevægelse mod DF...
Det er vel nok fordi der er rigtig mange danske borger som er træt af at blive sammenlignet med det racistiske parti, hver gang man fortæller man er fra danmark.

Eller man er træt af at Pia og Co. mener de har patent på hvad der er dansk.

Eller der i Danmark er kommet en ny moral at det kun er DF, som må svine til, vi andre som vil give tilbage af samme skuffe er kommunister eller andet bræk.

DF er ikke et parti for den alm. dansker, de er et parti som kun har et formål.! At skabe et Danmark for danskere.
Ta et kig på de ting Hitler og Co. kom med imod jøderne, og så sammenligne dem med det DF kommer med.
DF er af den samme bærme som Nazisterne, dog var nazisterne mere ærlige.

DF lærer de danske børn at man skal være mistroiske overfor fremmede, og fremmede er ikke velkommen hvis de ikke er som os andre.

Den dag hun og hendes lige er væk giver jeg den første kasse øl.

Mvh.
Jsn som kom af med lidt galle
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 17:26   #25
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Øv, så kommer der ikke gratis øl i dette liv, hehehe....

Tror ikke DF lærer børnene at være fremmedfjendske - det er vist forældrene man skal have fat i.....

Synes jeg genkender lidt af problematikken fra legepladsen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 17:35   #26
Maj-Britt
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2006
Lokation: Tåstrup
Alder: 66
Indlæg: 1.040
Styrke: 19
Maj-Britt er ny på vejen
Pia og DF kører på folks frygt, ofte en ganske ubegrundet frygt.

Gad vide om DFs tilhængere har læst Succes – Historien om Pia Kjærsgaard.

Jeg har og tog efter denne bog endnu mere afstand til hende, omend det var svært, jeg skyer hende som pesten.

Hvilke af DFs partipunkter har de fået opfyldt??

24 års reglen og ældrechecken?? Er det et ok resultat efter, hvor mange år, 20??

Er de i bund og grund ikke bare et parti, der hyler op om ALT det de vil have gennemført, slesker for VK, der uden O er på spanden, så O får lidt hist og pist, men de får da ikke noget, der sætter aftryk på velfærdsstaten, snarere tværtimod.

Men et må man lade dem, de er eddergode til at forføre folk.

Sidst redigeret af Maj-Britt; 24-08-2009 kl. 17:36. Årsag: Tastefejl
Maj-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 17:35   #27
Trine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2008
Indlæg: 128
Styrke: 16
Trine er ny på vejen
Uha... overskriften Modstandsbevægelse mod DF har jeg frit valgt at lade være overskriften, fordi det var den der blev brugt i kroniken fra Politiken.

Min helt personlige holdning til kroniken er den, at jeg fuldt ud bakker op om den.

På mig virker det som om, at rigtig mange af vores politikere har mistet empatien og sidder som handlingslammede mens Pia kører med klatten.

En stor del af befolkningen (incl. mig selv) har fået nok, og derfor er Modtstandsbevægelsen mod DF en kærkommen lejlighed til at vise min sympati bla. på FB:

http://politiken.dk/debat/article774256.ece

Trine
Trine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 17:41   #28
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Eller der i Danmark er kommet en ny moral at det kun er DF, som må svine til, vi andre som vil give tilbage af samme skuffe er kommunister eller andet bræk.
ja det er så sandt som det er sagt...

Har tit haft en fornemmelse af at jeg ikke må være i mit eget land eller er dansker mere fordi jeg aldrig bliver enig med deres holdninger ved godt det lyder vildt men det kan altså godt være rigtigt selv om det er hårdt at indrømme vi lod det ske...hmmmmm
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 19:54   #29
Tobeka
Føler sig hjemme på K10
 
Tobekas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: Ballerup
Alder: 67
Indlæg: 35
Styrke: 18
Tobeka er ny på vejen
ganske underholdende, alle holder på deres, jamen sådan ska da være..
ingen bør kæmpe for at overvise andre om "jeg har ret".
men alligevel er folk tilbøjelig til at fortælle andre, FORSTÅ nu hva jeg siger, DU ka da forstå at jeg har ret, Har du slet forstået hvad der foregår, LÆS da avisen ????????
OG DEN DER TROR PÅ DET TRYKTE ORD I DANSKE AVISER; BØR BRUGE MERE TIL TIL AT TJEKKE JOURNALISTER, DEBATØRER ECT;s BAGGRUND OG MAN VIL OPDAGE AT DE FLESTE ER ULVE I FÅREKLÆDER........................................ ..................
Dan jeres egen mening, hold ved den, la jer ikke købe af SF, S V, K DF ect, det er det I føler der rigtigt, i ska stå ved, ikke læne jer op ad en politikker fordi han siger holdninger,
I er enige med, er det noget han mener eller er det valgflæsk ?????????????? (for det meste)
VI, VI her har et problem der er vigtigere end at diskutere hvem der stemmer på hvem.
Systemet halter, vedr. syge, gamle, handicappede ect.
Så lad os da stå sammen og hjælpe hinanden somme denne side ar baseret på, istedet for dette skide fnider, øhh hun har sagt, nu har han sagt og såvidere..........

JEG UNDSKYLDER HVIS JEG HAR TRÅDT NOGEN OVER TÆERNE; DETTE ER IKKE BEVIST!!
Kæmpe smil, til alle KNUZZ
Tobeka er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2009, 21:44   #30
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tror heldigvis ikke der er nogen der føler sig trådt over tæerne!

Vi lever jo i et demokrati hvor man må tænke og mene hvad man vil, derfor er det også dejligt vi har politikere der spænder bredt, så der kan komme flere farver på paletten. Sådan skal det være, der skal være plads til de stuerene og de måske knabt så stuerene.

Selvom jeg personligt stemmer S eller SF, så er det ikke ensbetydende med, at jeg fuldt ud deler ALLE deres holdninger. Jeg kan også være enig i konstervativt udspil eller enddog venstres, uden at jeg af den grund behøver give dem min stemme. Synes også om kristen demokraterne engang, og var også så spændt på ny alliance. Og har endda også stemt på centrum demokraterne i sin tid....

Personligt synes jeg det er fint hvis nogen vil være med i en Folkebevægelse mod DF, hvis det er dét de brænder for. Synes måske bare ikke DF de fortjener alt den opmærksomhed i virkeligheden - lige som Messersmith der fik påmalet hitlerskæg på plakaterne, og vandt stort. Det samme vil unægteligt ske ved næste valg, DF får fremgang jo mere de kommer i fokus. Og som ALLE forhåbenligt ved, så er negativ omtale bedre end ingen omtale, så Pia gnider sig jo i hænderne over alt postyret.
Og dét vil JEG ikke støtte!!

Iøvrigt anser jeg Morten Messersmith som en af de største politiske talenter i nyere tid, og er dermed enig med kære Svend Auken i, at manden kan ende som statsminister en skønne dag. Gisp.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension