K10 - Flexjob & Førtidspension

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Vigtige Meddelelser

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar

Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2017, 09:11   #311
Vovse
Jeg bor her på K10

Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Styrke: 19
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
[B]Et nyt forslag om medicintjek til arbejdsløse får alarmklokkerne til at ringe i fagbevægelsen.
Jeg synes det er en rigtig god idé med medicintjek, men det skal dælme være til alle, og altså ikke kun de arbejdsledige, og så skal det være en sag mellem borger og apotek/læge, som jobcentret på ingen måde skal have næsen i.

Jeg synes det før har været fremme, at nogle medicinbrugere har misforstået den dosering der er "dikteret" fra lægen og, at mange tager deres medicin forkert, så et medicintjek er en god idé, men hold jobcenteret udenfor, tak.

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2017, 07:40   #312
jjsonn
Jeg bor her på K10

Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Styrke: 11
jjsonn er ny på vejen
Tænker angiv den nabo, nej det vil jeg aldrigmedmindredet er vold , misrøgte børn men så har men også pligt til at gøre det.

Men nogen gange.

I vores lille by fik en dame pension efter at have været i avisen med sin soicale angst, stor avis artikel om hvor syg hun var, fint nok, fik hurtigt sin pension, efter 6 mdr. åbnede hendes mand en butik , der står hun så hver dag, er da glad for hun har fået det bedre men det er sådan noget der giver syge et dårlig ry.

Vi har en lille facebook lokal gruppe, hvor en fleks jobber sidder og fortæller om han smutter uden om alle praktikker og job fordi han har for travlt med at bygge om, han siger at hans dårlige ryg intet kan lige nu, og ligger foto ind med, hvor meget han laver, savede 6 rm træ i går i dag hedder det nye gulve, er da glad for at der er dage, hvor ryggen har det godt men igen sådan en ødelægger det for rigtige syge, for deres sagsbehandler tror ikke på dem.

Har en svigerinde som brugte krykker og metal på begge ben når hun gik, da hun fik hendes pension, kunne hun gå uden og arbejde i mandens firma, igen dejligt at hun fik det bedre..

Tro desvære at mange kender sådanne personer og at det er sådan noget, der for folk til,at mistro syge.

Jeg tror altid på folk, især fordi jeg jo selv har ondt men gør mit bedste i mit job og liv, jeg her meget brug for hvile tid og kan godt blive vred, når folk sidder og praler på nettet om hvor nemt det er at snyde kommunen, for jeg ved det rammer andre der skal igennem systemet.

Jeg vil aldrig melde nogen, for tænk hvis jeg tog fejl. men nogen gange forstår jeg godt vrede sagsbehandler.
jjsonn er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 16-11-2017, 10:20   #313
Vovse
Jeg bor her på K10

Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Styrke: 19
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Tænker angiv den nabo, nej det vil jeg aldrigmedmindredet er vold , misrøgte børn men så har men også pligt til at gøre det.

Men nogen gange.
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Jeg tror altid på folk, især fordi jeg jo selv har ondt men gør mit bedste i mit job og liv, jeg her meget brug for hvile tid og kan godt blive vred, når folk sidder og praler på nettet om hvor nemt det er at snyde kommunen, for jeg ved det rammer andre der skal igennem systemet.

Jeg vil aldrig melde nogen, for tænk hvis jeg tog fejl. men nogen gange forstår jeg godt vrede sagsbehandler.
Jeg er helt enig.

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2017, 13:01   #314
phhmw
Jeg bor her på K10

Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Styrke: 21
phhmw er fast beboer på K10phhmw er fast beboer på K10phhmw er fast beboer på K10
Lykkepiller bla som oftes foreslås af sagsbehandlere...

...udover lumbale operationer for diskusprolaps, tabe sig og ETC elektrochok.

En artikel om bivirkninger, psykofarmaka

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-0...e-bivirkninger

En kvart million danskere tager lykkepiller: Her er de hyppigste bivirkninger.

samt en af de alvorligere:

Medicin udløst Dystoni, som vil ændre patientens liv:

https://www.dystoni.dk/medicinudloest-dystoni.html

som findes her:

https://www.dystoni.dk/om-dystoni.html

Derfor skal sagsbehandlere, jobkonsulenter og socialrådgivere aldrig have retten tilbage med at true borgerne under tvang, fjernelse af sygedagpenge.

Følg med i udviklingen fra juli 2019, hvor forbuddet imod tvang i den sociale sagsbehandlings stopper efter 5 års forsøgsperiode.

Vi må se, hvad Folketinget mener efter 2019 og om Ankestyrelsen bbliver tvunget til at efterleve Folketinget love, ref

Principafgørelse 108-13 "Gældende"
https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=160588

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Socialkrise i Danmark Webmaster Politik og Samfund 2 15-01-2013 11:09
Og det var Danmark Hexi Politik og Samfund 9 13-11-2010 04:32
danmark superkok Politik og Samfund 5 25-04-2010 10:12
Syg i Danmark fuerzzz Alt det andet 5 09-06-2008 12:36

Alt tidssætning er GMT +1. Klokken er nu 09:39.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension