K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2007, 22:47   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
En lille historie om en socialdemokrat.

Angående fagbevægelsen...og dem der arbejdede i den ..en var Nyrup...og en anden var Lykketoft.


Ved i hvad jeg vil fortælle en lille historie...min Søster kendte Poul Nyrup personligt som ven sidst i 80erne ...før han blev statsminister...han arbejdede i fagbevægelsen...han kom til en fest engang hos hende...det var i Albertslund...han snakkede meget med de unge mennesker og hans datter var veninder med min søsters datter , Nyrups datter begik selvmord senere...han var så betaget af de unge mennesker og han var en rigtig fighter...meget humorristisk..og ja nærmest sentimental...han kom til at tage min søsters datters cigaretter i lommen med hjem ...helt uskyldigt...

Da han senere kom hjem til sig selv fandt han dem i lommen...han tog bilen og kørte tilbage og afleverede dem til datteren midt om natten og gik så igen...jeg måbede over den måde at være på...

Hvorfor fortæller jeg den historie ?

Fordi det siger noget ..

Da han så blev statsminister ved jeg ikke hvad der skete med ham...men jeg husker den historie om ham...

Fik bare lyst til at fortælle den...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2007, 12:35   #2
annette
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2006
Indlæg: 91
Styrke: 18
annette er ny på vejen
RE: En lille historie om en socialdemokrat.

Hej Stella.
Tak for din fortælling.

Ja der kan man se hvad magt kan gøre ved en person

Har også én historie, men kan ikke fortælle hvor jeg har den fra, men jeg fik den afvide da jeg som meget ung, var gift med min første mand, som havde en barndoms kammerat, som var bøsse, og kom meget i de ekstreme miljøer i 70 érne.
Denne person var til daglig en meget magtfuld person, men ca. 1 gang om måneden, havde han et behov for at blive "afstraffet " på et eksklusivt Bordel, hvor han skulle ydmyges o.s.v. Dette var fordi at han så bedre kunne " holde " balancen i sit magtfulde job.

Moralen : Det er ok at nå til toppen, men glem aldrig hvor du kommer fra.
annette er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min lille historie indtil nu ! Havedammen Din historie 23 22-11-2009 16:31
min lille historie Fodfolket Accept fra vores omgivelser 7 04-11-2009 13:53
Et lille suk. Claudine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 07-10-2009 11:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension