K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Hvordan forløb det da du søgte fleks?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hvordan forløb det da du søgte fleks? Her kan du beskrive hvordan det er at blive visitert til fleks, hvad enten du er en af dem der har et godt og korrekt forløb, eller en af dem der har et håbløst og umenneskeligt forløb.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-02-2013, 22:49   #1
Stute.
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 30-08 2011
Lokation: Vejle
Alder: 40
Indlæg: 17
Styrke: 13
Stute. er ny på vejen
11 år er gået

og min sag skulle gerne komme op inden frygtelig mange mdr!

I år fik jeg min diagnose - jeg har brugt nu igen 1-1 1/2 år i arbejdsprøvning- og nu står den på funktionsafklaring - hvortil jeg desuden har nogle spørgsmål til jer kloge hoveder

Nogen der har prøvet at være gennem en funktionsafklaring hos ergo i hht. en arbejdsprøvning, som kan og vil dele ud af erfaringer omkring det?

Tænker på, hva den har gjort for jer- hva de har kunnet hjælpe jer med i dagligdagen via den/at se jer i gang hjemme - hva den har gjort i hht. selve arbejdsprøvningen, og videre i en evt. ansøgning om at få bevilget fleksjob osv?

Jeg har sindssygt svært ved at skulle udfylde den må jeg indrømme. Jeg skal finde en ca tid på hver aktivitet hver dag - men jeg har jo ik gået og kigget på tiden i hht. at tag et hvil, hvor længe jeg har gået med en indkøbsvogn, hvor lang tid jeg tager om et bad osv osv... Foruden den store forskel på gode vs. dårlige dage....

Det skræmmer mig desuden lidt, at jeg fik at vide at det er lige meget om jeg tager efter en praktik dag- el en dag hvor jeg ik har været i praktik. Da jeg bestemt sys det må give en væsentlig forskel (ved at det gør, i hvert fald for mig) i hht. hva jeg magter og ik magter og derfor gør her hjemme.

Så vil gerne hører fra andre der har prøvet den funktionsafklaring, for at høre om hva den er brugt til i hht. hvad- hva de har kunnet hjælpe jer med at gøre bedre ud fra den/at ha observeret jer, hva den har gjort i hht. en evt. fleksansøgning for jer, og hvordan i havde det med at se på den færdig og udfyldt bagefter
__________________
Be you - Be proud
Stute. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2013, 00:14   #2
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Du kan

prøve at lave en dagbog om hva du laver ... står op om morgnen...går i seng...hvor meget medicin du tager.... om du tager mere hvis du laver noget...hvor mange gange du tager hvil i løbet af dagen.

Jeg mener at der er skema du kan kigge på herinde...i Forum kategorier

Kik det...og så rette det til så det passer til dig og din hverdag.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2013, 06:44   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jøsses Se meddelelser
Jeg mener at der er skema du kan kigge på herinde...i Forum kategorier.
Måske kan du bruge noget fra denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=9...ghlight=dagbog
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
3 år er snart gået. rose Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 12-01-2013 00:26
3½ mdr så er der gået 52 uger mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 09-01-2012 22:21
Endnu et år er gået!!! BFF Spørgsmål ang fleksjob 16 31-10-2011 17:10
8 måneder er gået.... Ragdoll Politik og Samfund 2 02-09-2010 09:26
Jeg er gået helt i stå. Dakota Dit og Dat 34 16-01-2009 00:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension