K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-06-2010, 17:26   #11
Cillenolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
Cillenolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2009
Lokation: Nordsjælland
Alder: 52
Indlæg: 181
Blog Indlæg: 22
Styrke: 16
Cillenolle er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Nej det er din sagsbehandler som skal lave den og udfylde den_
du kan så selv komme med indput i partshøring og derefter skrive under

11 mdr?
hvad er der så sket og hvad lever du af.
lyder meget underligt
Hej MTVRV1

Det kan godt være, at det lyder underligt, men den slags er der mange af i min sag, synes jeg. Mere reglen end undtagelsen.

Jeg må vist hellere hoppe ind i min egen tråd, men bare lige for at svare dig, så er jeg på forlænget sygedagpenge og har netop afsluttet arbejdsprøvning og med forestående stop af sygedagpenge 1/7-2010. TAK for inputtet .
__________________
Cillenolle - nu med blog
Cillenolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2010, 18:20   #12
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ace dk Se meddelelser
jeg forundres til stadighed over åbenlyst inkompetente mennesker på de respektive "rådgivningshuse"... samt deres datterselskaber af jobcentre.!!!

det er åbenbart mere reglen end undtagelsen at lovgivningen bliver overholdt.

dette kan jo vække en del stof til eftertanke, tænk om der var en strafferamme for ikke og overholde loven, BÅDE fra kommunen, og naturligvis borgeren.....

mvh eders ace dk

ps...Hmmm måske man skulle dygtiggøre sig i socialret/jura......for der er da ved min gud nok og se til. der må være o i ledighed.
Jeg forsøgte faktisk at skifte sagsbehandler, da jeg slet ikke fungerende med den jeg havde, men jeg fik at vide, at jeg havde en af de mest kompetente og dygtige sagsbehandlere de havde, og at hun havde været så længe i systemet, at det ikke kunne blive bedre. - jeg fik ikke lov at skifte! - og har så indtil videre konstateret en del fejl, f.eks. at jeg ikke har fået rp til partshøring og underskrift. Man undrer sig!!!
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2010, 18:31   #13
Ukken
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 177
Styrke: 16
Ukken er ny på vejen
Mnage tak for input - det var lige hvad jeg manglede - vi starter med en klage over manglende systematisk helhedsorienteret sagbehandling.

Systematisk sagbehandling: socialrådgiverns grund metode.

Beskrivelse ( hele vejen rundt om borgeren - relevant - dvs økonomi, bolig, familie og opvækstforhold, helbred før og nu og evnt diagnoser behandling etc. grundig beskrivelse af hvem sidder foran dig )

analyse af fund i beskrivelse

vurdering og opstilling af plan for det videre forløb

opfølgning på plan ( vigtigt - samt hvem gør hvad dvs koordinere med relevante samarbejdspartnere og følge op på deres indsats.)

Lovfæstet i forvaltningsloven ( husker ikke hvor men har clearet den med jurits på studie ) samt implimenteret i ressourceprofilen - derfor er det et kæmpe problem de er så dårlige til at bruge den - desværre ved mange rådgivere sgu ikke hvad systematisk sagsbehandling er - det er drunknet i administration af øvrig karrakter.
Ukken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-06-2010, 23:08   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Husk OBS, hvis I har frister at overholde, sygedagpengestop- Ressourceprofil.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension