K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-08-2008, 12:22   #11
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Jeg vil mene det er ulovligt at fjerne noget i ressourceprofilen, bl.a. skal Dine kommentarer også være indarbejdet, så jeg ville sende/aflevere et brev til/på sagsbehandleren om at Ressourceprofilen kun er lovlig , hvis a) Du har underskrevet den, b) Dine kommentarer er indarbejdet c) den indeholder de væsentlige lægelige fakta der er omkring din sag, hvilket sagsbehandleren ikke selv kan vurdere da vedkommende ikke er lægeligt kvalificeret og lægekonsulenten kun må medvirke som oversætter for sagsbehandleren dvs. en evt. sociallæge i teamet får kun det at se som de har sorteret ud ( hvor de er sagsbehandler og lægekonsulent ) nogle kommuner har nemlig ikke samme læge i fleksteam/pensionsteam som til alm. konsulentarbejde for sagsbehandlerne.
Det er min umiddelbare opfattelse at din sagsbehandler måske ikke selv kan overskue mængden af dine sagsoplysninger, men det berettiger ikke i mine øjne til at hun prøver at holde andre fra at se dem.
Håber der kommer lidt flere tips og råd, der kunne være nogen med bedre underbyggelse, jeg formår ikke grave i § i øjeblikket.

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2008, 12:27   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Iben, du skal i hvertfald sikre dig, at lægekonsulenten så mener NØJAGTIGT det samme som dine andre læger - bare kogt ned.
Når det hele er kogt ned, så skal du forhåbentligt også godkende ressourceprofilen, så du kan se at det hele passer sammen med øvrige oplysninger.

Jeg er ellers blevet fortalt, at ressurceprofiler, må være så lange som det tager, for at få belyst situationen ordenligt.
Men det er måske ikke korrekt, hmmm...
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2008, 12:32   #13
iben
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-02 2007
Lokation: Aalborg
Indlæg: 29
Styrke: 18
iben er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Iben, du skal i hvertfald sikre dig, at lægekonsulenten så mener NØJAGTIGT det samme som dine andre læger - bare kogt ned.
Når det hele er kogt ned, så skal du forhåbentligt også godkende ressourceprofilen, så du kan se at det hele passer sammen med øvrige oplysninger.

Jeg er ellers blevet fortalt, at ressurceprofiler, må være så lange som det tager, for at få belyst situationen ordenligt.
Men det er måske ikke korrekt, hmmm...
Det er nemlig også det lægekonsulenten har ikke samme mening som alle de andre speciallæger osv.... og jeg mener også at profilen gerne måtte være lang.....

Sfølgi skal jeg også godkende den inden hun sender den videre til fleks-job bevillingsnævnet. Er spændt på om hun når at få den færdig til team-møde 17/9 det er jo der det skal besluttes om min sag kan ryge videre......
iben er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2008, 13:55   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Iben det ville jeg protestere imod, og hvis det er hun holder fast i det så ville jeg forlange at få en skrivelse med til det møde hvori du gør opmærksom på at din sagsbehandler syntes at din ressourceprofil er for lang hvorfor hun har valgt at slette lægeoplysninger og at dette er gjort under protest fra din side...

så har du også et kort på hånden ved en evt anke sag
  Besvar med citat
Gammel 18-08-2008, 13:55   #15
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej iben

blander mig og skynder at fortælle dig at de punkter a,b og c som neurosmølf har oplyst SKAL med i din rp UANSET hvad din sagsbehandler siger.

VIGTIGT: Hvis du ikke er enig i diverse udtalelser SKAL denne uenighed fremgå af rp.

ALT ANDET ER UGYLDIGT OG DU SKAL STRAKS ANKE DEN HVIS IKKE DEN ER OK IFLG DIG.

Rp er alfa og omega i din situation iflg lovgivningen/beskæftigelsesmin.

Hold fast i at sådan SKAL det/den være og nægt at underskriv hvis ikke den er ok.
Hvis ikke den er ok og ej underskrevet vil du til enhver tid kunne anke den for den er jo så ikke gyldig

Tro mig, det er sådan og det var det vi fik ret i hos min. bla. og så er det din sagsbehandlers pligt og ansvar at pege på(skriftigt) hvad vedkommende mener du er i stand til

Held og lykke
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-12-2012 08:31
Ressourceprofil Ayaa Alt det andet 44 21-09-2010 12:34
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
ressourceprofil Heart2breake Alt det andet 18 24-08-2010 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension