K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2013, 07:53   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Søren Fauli kritiserer handicappet pensionist: Du bidrager ikke til samfundet

Der udspillede sig et drama i direkte radio, da pensionisten Erik smækkede røret på i et program på Radio 24syv, fordi den kendte instruktør og vært på programmet Søren Fauli beordrede den handicappede plejehjemsbeboer til at bidrage til samfundet.

http://www.bt.dk/kendte/soeren-fauli...-til-samfundet

Synes snart der er gået ren mode i at jagte alle syge og svage, nu er det så åbenbart og folkepensionisternes tur - havde da håbet lidt, at bare den gruppe var fredet
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 08:54   #2
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Søren Fauli har jeg altid betragtet som en talentløs plattenslager...

Læste et sted han var medlem af de liberale alliancefimser... der ender de åbenbart når de ikke kan støde kugler og kravle rundt som chokoladeskildpadder mere...

Alt skal jages... intet er fredet mere... flot Søren Pauli... jag nogen gamle pensionister det er vel det dit talent rækker til...

Han får heldigvis tæsk ... masser af tæsk... i kommentarerne...




....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 09:02   #3
Jasmina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2011
Indlæg: 149
Styrke: 13
Jasmina er ny på vejen
Det er efterhånden en meget grim jagt der er på de svage i samfundet og det er altid dem der har mest der råber højest.
Jeg har efterhånden dårlige nerver over den udvikling i samfundet som man dagligt hører om i radio/tv. Jeg tror at jeg har brug for en pause fra medierne
Jasmina er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 11:25   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Søren Fauli har jeg altid betragtet som en talentløs plattenslager...

Læste et sted han var medlem af de liberale alliancefimser... der ender de åbenbart når de ikke kan støde kugler og kravle rundt som chokoladeskildpadder mere...

Alt skal jages... intet er fredet mere... flot Søren Pauli... jag nogen gamle pensionister det er vel det dit talent rækker til...

Han får heldigvis tæsk ... masser af tæsk... i kommentarerne...




....
Nå ja, for filan da, det var sgu da ham der var chokoladeskildpadden, hahahaha...idiot!!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Jasmina Se meddelelser
Det er efterhånden en meget grim jagt der er på de svage i samfundet og det er altid dem der har mest der råber højest.
Jeg har efterhånden dårlige nerver over den udvikling i samfundet som man dagligt hører om i radio/tv. Jeg tror at jeg har brug for en pause fra medierne
Det er en rigtig fornuftig beslutning, men den er svær at følge (ved jeg fra mig selv!), for man vil jo også gerne følge med....

Men lad os nu se, måske sker der snart noget mht de der enlig-regler, flere kommuner har skrevet og efterlyst helt klare regler som kan følges og forståes af alle. Og har bedt dem opdatere reglerne efter det samfund vi lever i i dag - de fleste er jo mere end 40 og 50 år gamle.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 12:25   #5
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Der udspillede sig et drama i direkte radio, da pensionisten Erik smækkede røret på i et program på Radio 24syv, fordi den kendte instruktør og vært på programmet Søren Fauli beordrede den handicappede plejehjemsbeboer til at bidrage til samfundet.
Jeg troede ellers bunden efterhånden var nået
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 12:58   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af halse Se meddelelser
Jeg troede ellers bunden efterhånden var nået
Ja det er jo sådan man tænker hver gang....og alligevel bliver man overrasket gang på gang...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 13:29   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja hvis en ældre mand med et helt arbejdsliv bag sig, ikke engang kan få lidt fred og respekt på dine gamle dage på plejehjemmet, så er lavmålet sgu nået!

Det er direkte ondskabsfuldt at give ham sådan en medfart
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 14:33   #8
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja det er jo sådan man tænker hver gang....og alligevel bliver man overrasket gang på gang...
Du har ret Web.
Det er helt sikkert ikke sidste gang vi bliver "overrasket" af rabiate standpunkter og udtalelser.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 17:20   #9
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
"Meningen med livet er at tjene så mange penge som muligt. Den der har flest når de dør, har vundet"
(Danny de Vito i filmen "Andre folks penge", citeret efter hukommelsen)

Efterhånden er jeg ved at få ondt af typer som Fauli og Joachim Hjernelam fra LA. Der findes desværre ikke medicin, der kan kurere psykopati, så de må leve med denne mentale lidelse resten af deres dage. Bare ærgerligt det skal gå ud over andre.
nemesis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2013, 17:46   #10
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Intet overasker mig mere ,alle siger taler frit fra leveren uden at have den mindste jordforbendelse,eller begreb om hvad det vil sige at være syg,handicapet,det vist de få der har et begræb om havd det vil sige at have begransninger,og hvis plejehjemsbeboer ikke kan fredes så er der ingen der kan,det jo så langt ud..

En skriver at de burte have milicin,jeg tror de har glemt at tage den.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Søren Pind og Jakob Holt i Amerika maruus Politik og Samfund 6 07-11-2012 20:32
praktik, hvordan bidrager man selv bedst til ders RP og andet 404 Jeg er kommet i praktik. 9 25-02-2012 14:17
fra invalide pensionist til folke pensionist Bekymret søn Alt det andet 3 15-03-2011 22:17
Samfundet kan ikke tvinge psykiatriske patienter i behandling uden dom. zuza Lægekonsulenternes Rolle 33 15-09-2009 11:44
Samfundet er ikke indrettet til syge folk Stella Politik og Samfund 30 14-11-2007 17:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension