K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2014, 09:55   #21
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ZikZak Se meddelelser
I sensommeren modtog jeg afslag fra kommunen vedr. forlængelse af sygedagpenge. I den forbindelse skrev jeg en mail hvor jeg bad om at blive vurderet i forhold til fleksjob.
Efterfølgende var jeg til møde med min nye sagsbehandler i kontanthjælpregi. Hun sagde at hvis jeg søgte om fleksjob her og nu ville hun give mig et afslag.
Jeg gjorde derfor ikke mere ved det.

Men nu pludselig et halvt år efter modtager jeg indkaldelse til møde hos hende vedr. udfyldelse af Rehab.plan forberedende del! Da det undre mig spørger jeg hvorfor dette sker nu. Og her får jeg oplyst at de har pligt til at behandle min ansøgning - selv om de som udgangspunkt mener at ville give afslag.

Så min fortolkning må være at søger man om f.eks. at blive vurderet i forhold til fleksjob skal sagen behandles i Rehab teamet.
Nej kommunen har ingen pligt til at forelægge sagen for rehabiliteringsteamet, se denne principafgørelse

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=161750

Du skal bare være glad for at kommunen gør det.
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2014, 11:16   #22
ZikZak
Hjemmevant på K10
 
ZikZaks avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2013
Indlæg: 225
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
ZikZak er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dinosaur Se meddelelser
Nej kommunen har ingen pligt til at forelægge sagen for rehabiliteringsteamet, se denne principafgørelse

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=161750

Du skal bare være glad for at kommunen gør det.
Okay, der kan man bare se Jeg tror ikke de har opdaget denne afgørelse i Randers kommune, for det fremgik klart at de kun gør det fordi de skulle når jeg nu havde ansøgt.
Jeg er også glad for at jeg får chancen!
ZikZak er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension