K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-03-2008, 13:55   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Jobcenter vil have de sidste ledige med

det lyder godt nok , er det fleksjobbere de taler om her eller hvad...hvordan tolker I andre det ...


Jobcenter vil have de sidste ledige med

http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyhede...2.htm?rss=true

29. feb. 2008 17.21 København

Arbejdsløsheden er lavere end nogensinde, alligevel er der stadig københavnere, som IKKE har et arbejde.

Og det drejer sig eksempelvis om personer med anden etnisk baggrund eller nedsat arbejdsevne.

Derfor indleder Jobcenter København et samarbejde med fire virksomheder, som skal sikre, at netop denne gruppe får et fast arbejde.

Simon Knudsen er tovholder på projektet - han ser frem til et positivt resultat:

- Vi prøver at lave et netværk, så fx folk med anden etnisk baggrund kan komme til at tale med andre med anden etnisk baggrund.

Projektet bliver skudt i gang den 1. marts.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2008, 14:21   #2
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Et netværk? var det ikke arbejde det drejede sig om?

Jeg tror det er et af disse utallige projekter, der KUN bliver sat i verden for at holde jobcenteransatte beskæftigede....så det ser ud som om at der bliver gjort noget.

Tovholder, projekt, anden etnisk baggrund, nedsat arbejdsevne, netværk....netværk for at man kan komme til at tale med andre, med en anden etnisk baggrund.

FOLK HAR BRUG FOR ARBEJDE, til en ordentlig løn......sgu ikke en kaffeklub.

Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-03-2008, 14:47   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
hej Ingrid

Jeg må indrømme at jeg fik det samme indtryk som du beskriver...netværk og kaffeklub og det skal se ud som om der sker noget men i virkeligheden giver det hele job til jobcenterets folk osv... og ikke job til indvandrere og fleksere.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2008, 00:56   #4
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Ja jeg er sq også en af tvivlerne..

Nu starter jeg på et kursus : privat aktør, men ud fra samtalen er der ikke noget nyt under solen.

Jeg vil tro det koster kommunen i omegnen af 50,- tusinde, at have mig der, hver måned... dette er et gæt, men om jeg får et fleksjob af den grund..hmmm

Ja jeg kommer i det mindste ud, og møder andre i samme lortesituation, som jeg er i, men for filen da, jeg vil bare have et : JOB
hvor svært kan det være!!

Jeg giver Nada for Hjortens svada: vi mangler arbejdskraft, der er måske 30-40 tusinde fleksere, hvis statistikken bliver gjort Rigtigt op, som er parate, til at gå i gang, så..

nå det var bare en lille sang, fra den varme stue, håber I alle hygger i blæsten, her lyder det som om jeg boede ved Havet ( pragtfuldt
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2008, 08:38   #5
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Ja, der er for meget af sådan noget hvor man bare sidder og piller navle og der ikke kommer noget job ud af det. Spild af tid og penge!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sidste chance: Bydelreporter kurset, for sidste gang. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 12-08-2013 13:46
Sidste samtale med jobcenter? Bato Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 06-05-2011 15:48
Sorø Jobcenter kåret som gazelle-jobcenter buster Politik og Samfund 2 11-09-2010 10:33
"Sidste chance for de sidste" zuza Politik og Samfund 0 10-03-2008 11:48
Sidste nyt.... Brittaf Jeg har fået job. 3 05-03-2008 20:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension