K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-02-2009, 04:26   #21
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg tror at der er en del derude der skal passe på med at misunde indvandrere og den mediedækning de får...

Det er sjældent for det gode der bliver skrevet om dem...og personligt ønsker jeg ikke den slags medie dækning af syge borgere her i landet...og det uanset farve...og tilhørsforhold...

Jeg fatter simpelthen ikke at der i det hele taget snakkes om indvandrere/danskere i forhold til feks pension....

Reglerne er vel ens for os alle...og hvis man har fået en pension...ja så har man sikkert fortjent den...for der skal jo være en hel del krav der skal være opfyldt før man kan komme i betragtning til sådan en...

Jeg tror ikke på at det er nemmere for indvandrere at få en pension...end for danskere...reglerne er ens....og det med at de bare kan sige "Mig ikk forstå"...og så får de hjælpen....det virkede måske engang i 80erne...men det passer jo ikke mere...ikke idag...og hvis i ikke tror på dette...så skulle i tage at daffe ud i samfundet og prøve at tale med nogen om hvordan det fungere i dag...

Vi har haft adskillige "sager" herinde...som netop viser at de bliver behandlet værre end os alm danskere...
I flere af disse tilfælde bliver de bildt en masse vrøvl ind af diverse sagsbehandlere/jobkonsulenter og de fleste af dem er mest tilbøjelig til at bare sige "Nå okay" og så gør de ikke mere..

En skriver
Citat:
"Er snart ved at være træt af invandrere... ikke fordi jeg har noget imod dem, men fordi de konstant stjæler hele billedet fra alle os andre"
Så er det jeg tænker....gør de virkelig det...er det virkelig dem der stjæler noget som helst...nej....selvfølgelig gør de ikke det...men derimod er det højreorienterede danskere der sætte lyset konstant imod/på dem...

Så hvem er det man skal være træt af...indvandrerne eller dem der peger på dem hele tiden...

Jeg er ret sikker på at hvis de selv kunne bestemme om der hele tiden skal være mediedækning på dem....ja så ville de vælge det fra...

Så måske man skulle vælge at rette sin vrede imod dem som i virkeligheden er skurkene...

Vi bor i et land som har valgt at tage en vis procent del ind...og det bør man måske acceptere...og så behandle dem på lige fod med andre borgere i dette samfund...

I min bog....der hedder det...kan vi tage dem ind....så kan vi fandme også behandle dem ordentligt...og nej...her tænkes ikke de tåber der render rundt og skyder i gaderne...

En anden skriver
Citat:
"Kan man nyde, fra det danske samfund, hvis man ikke har ydet en indsats for det ??????."
Ja selvfølgelig kan man det...

Her i landet er reglerne ens...uanset hvor meget du har arbejdet eller ej...

Tænk engang...flere herinde har været syge og/eller handicappet fra barnsben af...måske endda født med deres handicap...

Skulle de så heller ikke have nogen form for hjælp.....eller ?????

De har jo ikke ydet til det danske samfund...

Er det kun på grund af farven....eller ????

Man kan ikke dele det op på den måde...

Mange af jer der er herinde på K10....i ved hvordan man bliver behandlet af dette system...

Er der nogen af jer der tror at folk frivilligt rejser 7000 km for at komme til at leve af ikke engang en kontanthjælp men derimod en starthjælp som er ca halvdelen af en kontanthjælp plus den måde som man bliver behandlet...???

Personligt tror jeg ikke på det...

Kender i det ordsprog "når krybben er tom bides hestene"

Der er nogle som er inde på at det måske bedst kan svare sig for kommunerne at give pensioner til indvandrere....Dette holder ikke...

De fleste indvandrere er gift...og kunne man have dem på en kontanthjælp...ja så ville det bedst kunne svare sig for kommunen da der jo er gensiddig forsørgelses pligt...

Disse kvinder ville ikke kunne få en kontanthjælp...hvis deres mand arbejdede...og hvis de begge fik kontanthjælp...ja så ville den kunne sættes ned efter et kort stykke tid...

Det vil simpelthen være dyrere for kommunerne at give dem pension...da man stadig får pensionen omend lidt nedsat selvom man er gift...

Så det argument med at det er kassetænkning...det holder ikke....

En skriver
Citat:
Kontanthjælp gange x antal børnetilskud, sprogundervisning samt arbejdstimer for folk i behandlingssystemet
Nu får man ikke børnetilskud når man er gift...hvilket de fleste indvandrere er...
Hvis der menes det tilskud man får hver 3 måned også kendt som "børnechecken"....ja så får alle det uanset indkomst...

Nåå dette indlæg blev en del længere end jeg havde regnet med...men men...når man har noget på hjertet...ja så..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 07:24   #22
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg tror at der er en del derude der skal passe på med at misunde indvandrere og den mediedækning de får...

Det er sjældent for det gode der bliver skrevet om dem...og personligt ønsker jeg ikke den slags medie dækning af syge borgere her i landet...og det uanset farve...og tilhørsforhold...

Jeg fatter simpelthen ikke at der i det hele taget snakkes om indvandrere/danskere i forhold til feks pension....

Reglerne er vel ens for os alle...og hvis man har fået en pension...ja så har man sikkert fortjent den...for der skal jo være en hel del krav der skal være opfyldt før man kan komme i betragtning til sådan en...

Jeg tror ikke på at det er nemmere for indvandrere at få en pension...end for danskere...reglerne er ens....og det med at de bare kan sige "Mig ikk forstå"...og så får de hjælpen....det virkede måske engang i 80erne...men det passer jo ikke mere...ikke idag...og hvis i ikke tror på dette...så skulle i tage at daffe ud i samfundet og prøve at tale med nogen om hvordan det fungere i dag...

Vi har haft adskillige "sager" herinde...som netop viser at de bliver behandlet værre end os alm danskere...
I flere af disse tilfælde bliver de bildt en masse vrøvl ind af diverse sagsbehandlere/jobkonsulenter og de fleste af dem er mest tilbøjelig til at bare sige "Nå okay" og så gør de ikke mere..

En skriver


Så er det jeg tænker....gør de virkelig det...er det virkelig dem der stjæler noget som helst...nej....selvfølgelig gør de ikke det...men derimod er det højreorienterede danskere der sætte lyset konstant imod/på dem...

Så hvem er det man skal være træt af...indvandrerne eller dem der peger på dem hele tiden...

Jeg er ret sikker på at hvis de selv kunne bestemme om der hele tiden skal være mediedækning på dem....ja så ville de vælge det fra...

Så måske man skulle vælge at rette sin vrede imod dem som i virkeligheden er skurkene...

Vi bor i et land som har valgt at tage en vis procent del ind...og det bør man måske acceptere...og så behandle dem på lige fod med andre borgere i dette samfund...

I min bog....der hedder det...kan vi tage dem ind....så kan vi fandme også behandle dem ordentligt...og nej...her tænkes ikke de tåber der render rundt og skyder i gaderne...

En anden skriver


Ja selvfølgelig kan man det...

Her i landet er reglerne ens...uanset hvor meget du har arbejdet eller ej...

Tænk engang...flere herinde har været syge og/eller handicappet fra barnsben af...måske endda født med deres handicap...

Skulle de så heller ikke have nogen form for hjælp.....eller ?????

De har jo ikke ydet til det danske samfund...

Er det kun på grund af farven....eller ????

Man kan ikke dele det op på den måde...

Mange af jer der er herinde på K10....i ved hvordan man bliver behandlet af dette system...

Er der nogen af jer der tror at folk frivilligt rejser 7000 km for at komme til at leve af ikke engang en kontanthjælp men derimod en starthjælp som er ca halvdelen af en kontanthjælp plus den måde som man bliver behandlet...???

Personligt tror jeg ikke på det...

Kender i det ordsprog "når krybben er tom bides hestene"

Der er nogle som er inde på at det måske bedst kan svare sig for kommunerne at give pensioner til indvandrere....Dette holder ikke...

De fleste indvandrere er gift...og kunne man have dem på en kontanthjælp...ja så ville det bedst kunne svare sig for kommunen da der jo er gensiddig forsørgelses pligt...

Disse kvinder ville ikke kunne få en kontanthjælp...hvis deres mand arbejdede...og hvis de begge fik kontanthjælp...ja så ville den kunne sættes ned efter et kort stykke tid...

Det vil simpelthen være dyrere for kommunerne at give dem pension...da man stadig får pensionen omend lidt nedsat selvom man er gift...

Så det argument med at det er kassetænkning...det holder ikke....

En skriver


Nu får man ikke børnetilskud når man er gift...hvilket de fleste indvandrere er...
Hvis der menes det tilskud man får hver 3 måned også kendt som "børnechecken"....ja så får alle det uanset indkomst...

Nåå dette indlæg blev en del længere end jeg havde regnet med...men men...når man har noget på hjertet...ja så..
Tror du misforstod mit indlæg Web... Jeg mener rigtigt nok, at de stjæler billedet, men ikke ment sådan at de ikke seriøst har de problemer der skrives om... lige som os andre. Det er ikke fordi jeg ikke vil at de skal have løst deres prob. på en lige så anstændig måde som "rigtige" danskere.

Det jeg er træt af er, at pressen altid bruger netop invandrere som "argumentation" for at sociale ydelser bør strammes endnu mere, og politikerne bider på det hver eneste gang, netop fordi Pia Kjærsgaard og andre "racister" gerne vil dem til livs.

Tro mig, jeg misunder IKKE invandrerne noget som helst, de har det mere end hårdt i DK med Mor Pia ved forhandlingsbordet inde på borgen.

Jeg synes bare at vi andre i DK, som egentligt burde behandles anstædigt i det land vi er født bliver mejet med ned, i den invandrerhets pressen elsker at koge suppe på, og som ca. 13% af danskerne elsker at hade.

Det sker stort set fra begge fløje hele tiden... er det højrefløjs journalistik, så er invandrerne på forsiden, og de bruges som argument for at forringe alting på det sociale område fordi de "ikke makker ret"... Så får de for mange FP'ere, Så gider invandrerkvinderne ikke arbejde, så laver deres unger ballade og forældrene skal sanktioneres... hele tiden bruges de som undskyldning for at ødelægge det sociale system.

Er det fra Venstrefløjen bruges de som eksempler på ekstrem fattigdom osv. osv... hele tiden er det den gruppe der skal sætte "standarden" for hvordan vores sociale system skal fungere. Jeg ville gerne se nogle flere eksempler på "rigtige" danskere med samme problemer, for jeg tror at det ville sætte det sociale system i et andet lys ifht. en masse samfundsborgere... ikke mindst de 13% der elsker at hade invandrere, netop fordi de så skal tage stilling til et socialt problem ud fra at det er "rigtige" danskere der sider i problemet, og ikke de invandrere de i bund og grund helst så sendt til den anden side af månen. Husk på, at "DF er et socialt bevidst parti der er der for de svage i samfundet", så de 13% burde jo forstå os?

Vi kan ikke komme udenom, at der er danske borgere, der generelt går ind for helt umenneskelige måder at behandle invandrere på, ligegyldigt hvor forfærdeligt urimeligt det end måtte være... her tænker man slet ikke rationelt eller med følelserne, men kun med fordomme og frygt... på grænsen af hvad jeg vil kalde moderne heksejagt. Disse typer mennesker vil skrive under på selv den mest urimelige sociale lovgivning, blot de rammer disse invandrere, uden så meget som at tænke over (måske enda ligeglade med) at det også rammer deres egne syge og fattige borgere.

DERFOR synes jeg det er uheldigt, at det sociale system (næsten) altid skal debateres i lyset af invandrerdebat. Det gør os "rigtige danskere" til "spøgelses-borgere"... vi bliver ikke set og hørt...

Sidst redigeret af Razmo; 23-02-2009 kl. 07:40.
  Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 09:36   #23
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Årsagen til forskellen imellem København og Århus skal nok findes i det faktum, at der er 3200 indbyggere i København som i januar 2009 har en ansøgning inde om førtidspension.

Nogle sager er påbegyndt i 2004.

En kvinde, som har været på kontanthjælp i 30 år søger også om førtidspension.
Kilde: http://politiken.dk/indland/article634929.ece d. 23. januar 2009 | omtalt på denmarkonline.dk


Statistikken fortæller så vidt jeg ved ikke om der er tale om indvandrere eller flygtninge.
Vedr. at Århus har en stor andel tror jeg er en sideeffekt af den spredning af flygtninge til alle kommuner i hele landet. Samtidigt tror jeg, at Århus er særlig attraktiv for folk i en stor radius omking byen. Efter endt deltagelse i integrationsprogrammet kan flygtninge flytte hvorhen de vil som alle andre.

Læg dertil, at Danmark har modtaget mange traumatiserede flygtninge de sidste mange år. En undersøgelse fra Amnesty international sidste år viste, at 45 % havde været udsat for tortur. 59 % havde været udsat for krigsoplevelser. (Læs mere på denmarkonline.dk)

Antydning af, at der for indvandrere findes andre kriterier og at de kan med lethed "snuppe" sig en førtidspension stemmer ikke overens med virkeligheden. Ankestyrelsen foretager med jævne mellemrum stikprøver blandt alle sager om førtidspension for at holde øje med, at kommunerne overholder gældende lovgivning.

De udtalelser der har været ligger mere i tråd med det gamle ordsprog: "Når krybben er tom, så bides hestene".
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen

Sidst redigeret af FlemmingLeer; 23-02-2009 kl. 09:42. Årsag: lige en tilføjelse
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 14:44   #24
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Så er det jeg tænker....gør de virkelig det...er det virkelig dem der stjæler noget som helst...nej....selvfølgelig gør de ikke det...men derimod er det højreorienterede danskere der sætte lyset konstant imod/på dem...

Så hvem er det man skal være træt af...indvandrerne eller dem der peger på dem hele tiden...

Jeg er ret sikker på at hvis de selv kunne bestemme om der hele tiden skal være mediedækning på dem....ja så ville de vælge det fra...

Så måske man skulle vælge at rette sin vrede imod dem som i virkeligheden er skurkene...
citat af Webmaster

Jep det er så sandt...jeg er helt enig med dig Webmaster...bare se hvordan politikerne bruger indvandrerne til at profilere sig selv og stramme op på alting...muslimerne er jo nærmest blevet sat i samme kategori som jøderne før 2 verdenskrig ...det er hæsligt hvad der sker så pas på med den form for journalistik her.


Det er politikerne der er skurkene...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 18:21   #25
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs up

her er en historie fra det rigtige liv fra en flygtning der lægger sag an på grund af starthjælp....

Ensomme, isolerede og ikke råd til blot de mindste ting. I den første sag af sin art om den omdiskuterede starthjælp fortalte M. fra Afghanistan mandag i Østre Landsret om sin og familiens situation som følge af en tilværelse på starthjælp.


M. kom til Danmark i 2001. Han har været på starthjælp fra 2003 til 2007, hvor han fik tilkendt førtidspension, fordi han er dømt uegnet til at passe et arbejde. Han lider af PTDS - posttraumatisk stress-syndrom - efter at have været udsat for tortur i hjemlandet, hvor han bl.a. var ansat i efterretningstjenesten. Han har søvnbesvær, kan ikke koncentrere sig, klager over konstante smerter i arme og ben og er i psykiatrisk behandling. Desuden havde han for nogle år siden en hjerneblødning, som har givet ham øjenproblemer.





http://www.berlingske.dk/article/200...ark/902230396/
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-02-2009, 18:33   #26
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FlemmingLeer Se meddelelser

Læg dertil, at Danmark har modtaget mange traumatiserede flygtninge de sidste mange år. En undersøgelse fra Amnesty international sidste år viste, at 45 % havde været udsat for tortur. 59 % havde været udsat for krigsoplevelser. (Læs mere på denmarkonline.dk)

.
Bare det og komme i berøring med det sociale system er i dag desvære en traumatisk oplevelse da om man kan eller ej skal man piskes rundt i systemet.
Jeg har da oplevet et selv om læger skriver at nu må det være nok bliver man pisket videre uanset om det går ud over helbredet.

Jeg kunne egentligt godt tænke mig at Amnesty international lavede en undersøgelse af folk før og efter de havde været en tur igennem møllen på kommunen.
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2009, 23:21   #27
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Jeg er ganske enig med Flemming Leer, det sociale system er i dag desvære en traumatisk oplevelse. (Har i den grad selv mærket det).

Med hensyn til tildeling af førtidspension og hele flygtninge problematikken, så er spørgsmålet måske; om flygtninge burde have en selvstændig forsørgelses-ordning, hvis de af en eller anden grund ikke har mulighed for at klare sig på det danske arbejdsmarked.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 00:11   #28
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af J.B. Se meddelelser
Med hensyn til tildeling af førtidspension og hele flygtninge problematikken, så er spørgsmålet måske; om flygtninge burde have en selvstændig forsørgelses-ordning, hvis de af en eller anden grund ikke har mulighed for at klare sig på det danske arbejdsmarked.
Øh hvorfor ? hvis de af grunde som sygdom osv ikke magter jobmarked hvorfor så en ordning for dem selv ? den vi andre bruger kan vel være lige så god ...

ens regler for alle... sådan bør det vel være ..
  Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 00:53   #29
roma
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2008
Indlæg: 21
Styrke: 17
roma er ny på vejen
helt enig med hensyn til "når krybben er tom osv....".
Men der er måske en god forklaring alligevel.
For kommunerne bliver vel afregnet efter antal af førtidspensionister, når bloktilskuddene og udligningsordningerne skal forhandles ?? uanset hvad de opnår i pension, altså uanset hvor højt beløbet de modtager er..
Jeg kan ikke se nogen steder, at der bliver nævnt noget om delpension ? Den er der ikke skrevet noget om, til trods for at det piner pensionisterne meget. De føler sig ofte som anden- eller tredierangsborgere
Indvandrere bliver, når der er tale om pension, bedømt efter det antal år de har været i landet efter at de fyldte 18 år.
så de fleste af dem opnår kun en lav delpension. den bliver opgjort i f.eks. 15/40 dele af pensionen. Og fra det øjeblik de får pensionene tildelt stopper taxameteret. så den bliver ikke forhøjet, selv om de har været på pension i måske 10 år.Jeg kender ikke de helt nøjagtige tal pt, men mange af dem kan kun få en meget lav pension til forsørgelse. Hvad de ellers skal have, må der indsendes ansøgning om, så det bliver fordelt efter familiens rådighedsbeløb. DVS har manden arbejde, bliver deres pension ikke meget værd.

Så, når de nu tildeles en pension meget tidligt kan jeg forestille mig, at det er for at spare kommunens udgifter til arbjedsprøvninger og speciallægeundersøgelser.
Bare en arbejdsprøvning på Reva koster i hvert tilfælde over 50.000, Eva Black-rapport 8.000, hvis jeg husker rigtigt. tilsvarende for mange andre undersøgelser osv....

Så, der kan hurtigt blive overskud i Århus på den måde.
roma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2009, 01:00   #30
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
....selvstændig forsørgelsesordning -. jamen så bliver de jo ALDRIG integreret (og konsekvenserne af dette kender vi vist alt for godt!). Det ville være forfærdeligt om indvandrere skulle gå til kasse 1, og danskere gå til kasse 2!! Tror det er helt fint at vi bliver betjent ved samme kasse.....det nytter heller ikke noget at vi går efter manden istedet for bolden! Det er jo ikke indvandrenes skyld hvis der er noget galt i lovgivningen, eller hvis deres ansøgninger omkring førtidspensioner bliver tacklet på en anden måde end en danskers....(selvom jeg nu tror vi står ganske lige). Jeg har i hvertfald mødt rigtig mange indvandrere i min tid, som var igennem samme forløb som mig selv og hvor jeg tænkte ,,hvad fanden laver de hér'' nogen kunne dårligt gå, andre var vitterligt syge og alderen var tættere på de 60 end de 40. Og hvor jeg tydeligt fik fornemmelsen af, at de blev kastet endnu mere rundt end os andre - har endda oplevet at der blev talt nedværdigende til dem, grint af dem bag deres ryg og gjort nar...

Jeg under alle en førtidspension hvis det er den rette hylde for dem, og kan medvirke til stabilitet og glæde for et bedre liv med sygdomme og vanskeligheder.

Jeg har heller aldrig ydet noget til det danske samfund da jeg har været psykisk syg siden barnsben, og håber så sandelig ikke at nogen vil pege fingre af mig og tænke at jeg ikke er berettiget...hvis altså pensionen en dag skulle gå igennem.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Indvandrere fanget på førtidspension sniffeline Politik og Samfund 25 15-02-2011 00:36
Indvandrere stormer på førtidspension zuza Politik og Samfund 11 12-08-2008 16:31
Pension eller ikke pension mimmi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 13-02-2007 13:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension