K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2010, 12:39   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Du er jo dybt socialt uansvarlig, Pia !

"Helle Thorning-Schmidt (S) og Pia Kjærsgaard (DF) skyder med skarpt i hidsig brevveksling."

http://politiken.dk/debat/article943536.ece

jamen,herligt at se at debat kulturen stadig eksisterer, var da bare lige lidt bange for at den var afskaffet
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 14:30   #2
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
rødfolket vejre morgenluft.... og pia ....Tjaaaa så længe hun har hugin og mugin sidende på sine skuldre ... så spiller hun med konstant HELGARDERING.....

kun en tåbe frygter ikke Dahls gule små sedler der stikker ud i samtlige dokumenter han bærer rundt på.... han har noget på ALLE og jeg mener ALLE......

mange har undervurderet hans iq.... hvilket kan være fatalt (siger en der ikke stemmer D.F).... men jeg kan ikke lade være (som gammel texas hold em spiller)...og beundre hans evne til og "kode" folk... den er sublim.

havde han ikke været politiker.... Tjaaa .så lur mig om han ikke allerede havde haft et "armbånd".... manden er uden tvivl den med mest magt på "borgen"......

jeg har aldrig overværet en debat, hvor han har trukket det korteste strå.

men jeg tror at vi ved næste valg vil se en D.F, brigade der er klar til både og kunne hoppe til højre og venstre med sekunders varsel..... alt efter hvordan spillet glider i løbet af en valgaften.......

Løkke og den talende i ved nok,
tror jeg ikke på klarer skærende næste gang...........

mvh eders ace dk ...med en tidlig opinion..
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 15:37   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Tak for din tidlige opion, ace -ti hi, mon vi allerede nu skulle få web til at oprette en tråd hvor vi kan afgive odds

Hm, ja, og personligt er jeg utrolig bange for hm...hva er det nu han hedder, ham den lille runde, uden hår fra DF.....pokkers kan ikke lige huske det -men han kan sin historie MEN han formår da i den grad af manipulere befolkningen

-man sir jo ellers at man bør LÆRE af historien -tak for kaffe sir jeg bare!
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 16:58   #4
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
dette er netop Skårups, Dahls, samt den bette rengøringskones, stærke sider, MANIPULATION..... de sidder ude i krogene og støber kugler...... de er overhovedet ikke interreseret i ministerposter..... det giver blot en plads på øretævernes bænk.

og det er jo meget lettere og få andre til og sige det man selv ville sende afsted som prøveballon.... dermed er ansvaret jo retteligt placeret.... skulle det gå godt, ... tja så var det jo under fremførelse af D.F........

man skal ikke stå til søs, lad de andre stå,,,, det må være lidt som og stå med det ene ben i graven , og det andet på en bananskræl .... ik ??

dette syntes eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 07:58   #5
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ace dk Se meddelelser
men jeg tror at vi ved næste valg vil se en D.F, brigade der er klar til både og kunne hoppe til højre og venstre med sekunders varsel..... alt efter hvordan spillet glider i løbet af en valgaften.......
Så må vi håbe at S og SF er deres stemmer voksen og vise dem døren, og bede om at lukke den efter sig.!

Pia ra.... og resten af forbudspartien er klar til at sælge sine børn. for at blive ved magten.
Men jeg kan i min vidste fantasi ikke forstå de kan blive ved med at være et stort parti, de laver den ene stramning efter den anden som rammer de forkerte.
Men det eneste folk husker dem for er de 500 mill. til pensionisterne.
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 08:44   #6
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af ace dk Se meddelelser
kun en tåbe frygter ikke Dahls gule små sedler der stikker ud i samtlige dokumenter han bærer rundt på.... han har noget på ALLE og jeg mener ALLE......

mange har undervurderet hans iq.... hvilket kan være fatalt (siger en der ikke stemmer D.F).... men jeg kan ikke lade være (som gammel texas hold em spiller)...og beundre hans evne til og "kode" folk... den er sublim.
Glem ikke Messersmith, han har så sandelig også pæren i orden. Nu ved jeg godt han ikke er i dansk politik mere, men ham og Thuesen Dahl de er sgu skræmmende intelligente.
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 14:47   #7
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jow jow vist så lone t.

men han kunne bare ikke "begå" sig, han havde endnu noget ungdomshalløjsa, som lige skulle hejles ud i grøften, samt et par andre pinligheder..... slige sager respekteres ikke i "stall rengøringskompagniet)......

alle skal rette ind, når det bliver sagt .... ellers er der 5 kolde tæer i R.... og døren er der kammerat stalin......

ingen grissebasser i denne stald, toleres ikke ..... og egne meninger skal man ikke ytre offentligt. se alle de faresignaler fangede den unge herre ikke ... så derfor... exit.

mvh eders politiske kommetator ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Socialt bedrageri? kakaoko24 Politik og Samfund 12 01-02-2013 15:38
Ned i et dybt hul tvilling1976 Spørgsmål ang fleksjob 9 25-08-2011 15:46
Socialt bedrageri Trine Dit og Dat 26 08-10-2008 02:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension