K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-06-2010, 11:18   #31
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Martin Se meddelelser
Ifølge BT, så har Helles mand IKKE hus i Danmark. Dette også for at undgå at betale skat.

I øvrigt undrer det mig hvorfor vi ikke hører noget til Enhedslisten. Den plejer da ellers altid at være på banen, når udenlandske firmaer følger loven og sparer skat. Men når det drejer sig om deres røde legekammerater, så er det vel noget helt andet...
Når men det syntes jeg da ikke gøre det bedre

Enhedslisten er nok gået på ferie, det kan være de har lært lidt af Lene Espersen :-)))))))))))
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 11:36   #32
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Martin Se meddelelser
Ifølge BT, så har Helles mand IKKE hus i Danmark. Dette også for at undgå at betale skat.

I øvrigt undrer det mig hvorfor vi ikke hører noget til Enhedslisten. Den plejer da ellers altid at være på banen, når udenlandske firmaer følger loven og sparer skat. Men når det drejer sig om deres røde legekammerater, så er det vel noget helt andet...
Ha ha ha Martin jamen jeg vil da tro at vi ikke høre noget fra Enhedslisten af samme grund som vi ikke høre noget fra DF og V når konservative den ene gang efter den anden dummer sig

Der behøver jo ikke stå idioter på ryggen af dem vel ?

Du høre heller ikke mig råbe så højt af Helle T som jeg ville have gjort hvis det var en af de borgerlige i regeringen .. det tror jeg nu er meget almindeligt jeg nøjes med at ærge mig over idioti ... men men jeg syntes så at DK trænger til en ny idiot


http://www.youtube.com/watch?v=FfMPe...ext=1&index=48
  Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 13:44   #33
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Ha ha ha Martin jamen jeg vil da tro at vi ikke høre noget fra Enhedslisten af samme grund som vi ikke høre noget fra DF og V når konservative den ene gang efter den anden dummer sig

Der behøver jo ikke stå idioter på ryggen af dem vel ?

Du høre heller ikke mig råbe så højt af Helle T som jeg ville have gjort hvis det var en af de borgerlige i regeringen .. det tror jeg nu er meget almindeligt jeg nøjes med at ærge mig over idioti ... men men jeg syntes så at DK trænger til en ny idiot


http://www.youtube.com/watch?v=FfMPe...ext=1&index=48



Sender dig bare sådan en det sige hvis det hele
Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 15:32   #34
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hmmm, det ville da også være underligt hvis den socialdemokratiske familie IKKE har forstand på penge... -i følge mine oplysninger betaler World Economic Forum selvfølgelig Stephen Kinnocks bopæl i Schweiz... -og medlemmerne i World Economic Forum har også "omsætningen" i orden

Citat:
Forum Medlemmer er virksomheder, der kører verdensøkonomien fremad. Den typiske medlem Virksomheden er en global virksomhed med mere end 5 milliarder dollars i omsætning, selv om sidstnævnte varierer efter branche og region.
Citat slut.

I øvrigt holder World Economic Forum kun et/1 hovedmøde i Schweiz(Davos) om året...
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 16:20   #35
Bambi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Lokation: Assens
Indlæg: 66
Styrke: 16
Bambi er ny på vejen
Og hvad så? Han arbejder og betaler skat i Schweiz.

For mig virker det som et forsøg fra reageringens side på at sætte Helle Thorning-Schmidt i et dårligt lys efter deres kæmpe vælger flugt.

Og NEJ jeg stemmer ikke på Soc.
Bambi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 16:47   #36
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bambi Se meddelelser
Og hvad så? Han arbejder og betaler skat i Schweiz.

For mig virker det som et forsøg fra reageringens side på at sætte Helle Thorning-Schmidt i et dårligt lys efter deres kæmpe vælger flugt.

Og NEJ jeg stemmer ikke på Soc.
Jeg siger bare uanset om det er regeringen eller Opposition så har de vidst ikke noget at lade hinanden høre med hensyn til at sætte hinanden i et dårlig lys, de er startet deres valgkamp( hvem kan finde mest på hinanden )

God sommer til alle

Mai-Britt det skal mærkes at vi lever ( men kun for nogen)
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 17:59   #37
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Hvor er det underligt og høre de fleste af jer nærmest sige skidt med det, når nu Helle stormer frem med millionærskat og alt muligt andet hun selv slipper for.

Det er da med garanti bevidst at der kun står Helles navn på kontrakten til huset, det siger vel sig selv.

Men uanset om det er juridisk rigtigt eller ej, så synes jeg det er moralsk forkert.
Fint skat undersøger det nu, så det kan blive klarlagt.
__________________
"Ingen tænker på, at visse mennesker bruger enorm energi, bare på at være
normale... "

- Albert Camus -
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 18:53   #38
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg synes generelt ikke man skal dømme nogen, FØR end sagen er undersøgt til bunds. Man må da være uskyldig indtil det modsatte er bevist!!??

- er det ikke også det vi selv kæmper for når systemet indirekte stempler os som løgnere, hypokondere og det der er værre?

Lad os dog se hvad sagen bringer. Har Helles mand handlet ulovligt, jamen så kan vi da harmes dér, men hvorfor allerede nu?
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 19:31   #39
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
[QUOTE=lone t;111640]Hvor er det underligt og høre de fleste af jer nærmest sige skidt med det, når nu Helle stormer frem med millionærskat og alt muligt andet hun selv slipper for.

Det er da med garanti bevidst at der kun står Helles navn på kontrakten til huset, det siger vel sig selv.

Men uanset om det er juridisk rigtigt eller ej, så synes jeg det er moralsk forkert.
Fint skat undersøger det nu, så det kan blive klarlagt.[/QUOT


Ja men du har ret, det er jo det jeg startet med at skrive :-)men det skal jo undersøges.
Du har fuldstændig ret med hensyn til moralen det har jeg også skrevet :-) men moralen er fuldstændig væk i vores samfund moral etik og empati 3 dejlige ord som snart ikke kan huskes mere
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2010, 20:12   #40
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden


Skal Helle så også være hjemløs for at kunne hjælpe hjemløse?

Eller være handicappet for at støtte handicappede?

Der er vel intet forkert i at bruge loven, som den er.

Hvis Helle ville "forære" sin skat frivilligt - på trods af loven - så ville pengene alligevel kun gå til de 20% rigeste og ikke til dem, der kunne bruge pengene (de fattigste).

Så nogen mener altså, at Helle skal bruge sin moral og IKKE følge loven og frivilligt indbetale ekstraskat og bidrage til de bedst stillede?!

Man er vel IKKE dobbeltmoralsk, hvis man er rask og rørig og ønsker at støtte handicappede?!

Sikken debat...

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helle Thorning - Nazi / Bilderberg Kalevala Politik og Samfund 10 15-03-2013 06:26
Førtidspension-Helle Thorning Timmy Politik og Samfund 7 17-09-2012 20:24
Dejligt Helle Thorning og mand blev frikendt! Ninja Politik og Samfund 88 20-09-2010 08:09
Kom med foreslag til Helle Thorning-Schmidt Ninja Alt det andet 0 01-01-2009 18:24
Hjort: Kontanthjælpsmodtagere betaler IKKE skat zuza Politik og Samfund 13 06-02-2008 01:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension