K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-02-2010, 09:52   #51
Henri
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2010
Indlæg: 78
Styrke: 15
Henri er ny på vejen
Hej Hanne

Ja, jeg håber også Enbrel virker, men det er inden for samme kategori som Humirna og lægen er ikke optimistisk. Han sagde, at der kun er 50% chance for effekt, når jeg ikke har reageret på Humira........ Vi må følge hinanden herinde.

Kærlige hilsner
Henri er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2010, 10:00   #52
Henri
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2010
Indlæg: 78
Styrke: 15
Henri er ny på vejen
Kære Ruby

Tak for de søde ord ! Har du også gigt ? Det er da forfærdeligt, at du har været syg i så lang tid. Hvordan har du klaret dig igennem det ?

Tak for infoen vedr. pensionsordningen. Det har jeg slet ikke tænkt over. Jeg vil finde ud af det. Tænk hvis der var noget at hente...... Der er jo også en chance i onsdagslotto idag.... HA HA !

Vi har talt med vores bank, inden mine 52 uger udløb. Har sagt som det er, at jeg ikke ved, hvor vi kommer til at stå. De ville sætte vores billån i bero i 1/2 år, men så skal der også være en afklaring derefter........ Men nu har vi fundet frem til, at vi måske kan omlægge vores huslån, så vi kan hente lidt der. Det er bare ikke nok, hvis jeg ikke får nogen penge overhovedet....... Men ser det bestemt som noget positivt, at der i det mindste er noget vi kan gøre, så vi kan blive her et par måneder mere, hvis jeg ender uden penge.

Min læge er ikke optimistisk vedr. fremtiden, men alle forsøg med medicin er langt fra udtømte, de er alle bare lidt af samme slags..... Lige nu er jeg bekymret for hvor ofte jeg skal tage den nye biologiske medicin, hvis den gør lige så av som den gamle......

Kærlige til dig også
Henri er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-02-2010, 10:34   #53
Hanne.T.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2008
Indlæg: 34
Styrke: 17
Hanne.T. er ny på vejen
Hej Henri

Det skulle ikke gøre ondt at tage embrell.Dejligt at du har en god bank der er til at snakke med det hjælper lidt på det.Og håber også at der er noget omkring pensionordning du kan få .Jeg havde ikke noget at komme efter men det er jo typisk mit held pøj pøj knus Hanne
Hanne.T. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2010, 09:27   #54
Henri
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2010
Indlæg: 78
Styrke: 15
Henri er ny på vejen
Kære Hanne T

Vil bare lige ønske dig pøj pøj idag !

Kh. Henri
Henri er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2010, 14:48   #55
Hanne.T.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2008
Indlæg: 34
Styrke: 17
Hanne.T. er ny på vejen
Hej Henri

Så kom jeg derud.Tror at jeg gik for hårdt til ham for han sagde Hanne jeg er altså ikke din fjende men på din side HMMM om fremtidsudsigterne siger han at det ikke bliver bedere og der er jo også min ryg så det er det han vil skrive til komunen og så må vi se.Håber bare at min sag kan blive afsluttet snart og det ender ud med til min fordel bare for en gangs skyldnu sidder jeg så og kigger på alle de ting fik de der sprøjter og en masse andet og så begynder jeg fra på søndag med at tage det så håber jeg efter et lynkursus selv kan finde ud af at stikke mig hihi men det skal nok gå.Nu er der så ikke andet at gøre end at vente på hva der så sker men håber på et eller andet.Knus Hanne
Hanne.T. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2010, 15:38   #56
Henri
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2010
Indlæg: 78
Styrke: 15
Henri er ny på vejen
Det er godt, han siger, han er på din side, og at han vil skrive til kommunen. Får du en kopi af det ?

Det med sprøjten, skal du nok klare. Jeg synes lige, jeg skulle overvinde mig selv. Husk lige at lade spritten dampe af, inden du stikker dig, da det ellers kan svie. Jeg fik det tip, at når jeg havde sprøjtet Metojecten ind, skulle jeg trække nålen halvt ud, da kroppen lynhurtigt lukker for hullet, inden du trækker nålen helt ud.

Ja, nu skal jeg slet ikke tage noget af det mere men Enbrel..... Spændt på dette.

Jeg håber det bedste for dig. Skriver du, når der er noget nyt vedr. kommunen ?

Knus Henri
Henri er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2010, 16:00   #57
Hanne.T.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2008
Indlæg: 34
Styrke: 17
Hanne.T. er ny på vejen
Hej Henri

Ja det er kanont at han sagde sådan han blev altså også overrasket over mit udbrud og jo får en kopi det er igen takket være denne her fantasktiske side at jeg sørger for agtindsigt, opdatere resurceprofil o.s.v og jo skal nok lade høre fra mig når der er noget nyt i min sag.Ja tror også at jeg nok skal finde ud af det med den indsprøjtning det er bare et spørgsmål om at lige overvinde sig selv haha min mand vil i hvertfald ikke gøre det så må selv.Nu håber jeg for dig at du får en rigtig god virkning af enbrell så det kan gå lidt fremad for dig.Ha det nu godt og pøj pøj knus Hanne

Sidst redigeret af Hanne.T.; 12-02-2010 kl. 16:02.
Hanne.T. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2010, 09:56   #58
Henri
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2010
Indlæg: 78
Styrke: 15
Henri er ny på vejen
Hvad ville I gøre ?

Har været til møde med kommunen igen. Det lader til, at jeg har mulighed for at få forlænget sdp. i yderligere 13 uger, men derefter er det slut ! Så er jeg overladt til mig selv fik jeg af vide af sagsbehandleren. Altså såfremt jeg ikke bliver rask nok til at arbejde... Jeg er ikke berettiget til kontanthjælp pga. at jeg er gift, og min mand tjener akkurat nok til, at jeg ikke kan få kontanthjælp.

De vil ikke arbejdsprøve mig, da min situation ikke betragtes som stationær, da jeg fortsat er i medicinforsøg pga. leddegigt !

Jeg sagde, at jeg ikke forstår at en borger blot bliver overladt til sig selv ! Uden forsørgelse, uden nogen opfølgning eller hjælp ! Jeg har forsøgt at henvise til §28, i forbindelse med min tidligere indsendte klage i januar, da de ikke havde givet besked om forlængelsen på 26 uger, men så blev jeg truet med, at de bare kunne sende min klage i partshøring, og så ville jeg ikke bare kunne få forlænget sygedagpengene.

Hvad ville I gøre i denne situation ?

Vi har udsigt til at komme på gaden med 2 børn !

Henri
Henri er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2010, 10:29   #59
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Der er mulighed for §28, som du selv har været inde på, dernæst §7a i retsikkerhedsloven.
Hvor er din fagforening?
Få dem på banen.

Vh Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2010, 10:58   #60
Henri
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2010
Indlæg: 78
Styrke: 15
Henri er ny på vejen
Har forsøgt mig med fagforeningen for lang tid siden. De siger, der ikke er noget at gøre !

Hvad stiller man op ?
Henri er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
stop af sygedagpenge stjerne10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 03-06-2013 21:15
Stop af sygedagpenge Patte85 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 14-12-2011 00:00
Sygedagpenge stop jetterk Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 31 20-07-2011 10:25
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
sygedagpenge stop lilleper Alt det andet 16 13-06-2010 22:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension