K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-10-2007, 14:32   #1
MadWoman
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2007
Alder: 59
Indlæg: 11
Styrke: 17
MadWoman er ny på vejen
Unhappy En dejlig dag!

Jeg er flexjobber men pt sygemeldt.

Jeg har en piskesmældskade som jeg fik i et færdselsuheld i 1991 og efterfølgende har jeg så fået slidgigt i ryg og skulder samt psoriasgigt i lænden og jeg har 3 lændehvirvler hvor der er diskosprolapser på vej, oven i det har jeg postuløs psoriasis hvilket er vædskefyldte blæner på håndflader og fodsåler. Yderligere har jeg øjenmigræne som starter med synsforstyrrelser og derefter stærke smerter i baghovedet og jeg har konstant små "fluer" flyvende foran det ene øje.

Troede jeg da!

For her til morgen efter jeg med besvær som altid fik rejst mig fra stolen og tøffede ud i entreen og forsigtigt bukkede mig lidt, huskede at bøje i knæene, fik samlet dagens post op, hvorefter jeg tøffede tilbage til stuen og med besvær igen satte mig i stolen for at åbne posten, fik øje på et brev fra min sagsbehandler, som jeg iøvrigt aldrig har mødt, jeg læste det og fik den vidunderlige meddelelse at mine smerter bare er noget psykisk.

....og her gik jeg og troede jeg havde ondt!

Sidst redigeret af MadWoman; 09-10-2007 kl. 14:38.
MadWoman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2007, 14:40   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
*LOOL* Madwoman godt at se at du har beholdt din humor..

Måske du skulle sende en meddeles tilbage til din sagsbehandler sammen med brevet du har fået ..
Citat:
Idet jeg takker for mit genvundne helbred sender jeg dig hermed alle mine blære , min piskesmældskade, slidgigt i ryg og skulder samt psoriasis' gigt i lænden,3 lændehvirvler hvor der er diskosprolapser jeg håber du kan bruge dem

Hertil ønsker jeg også at få tilsendt en kommentar til hvordan du har konstateret at jeg er rask fysisk men syg psykisk og hvad du bygger det på, jeg ser frem til forklaring på dette
Der er altså ikke grænser for idioti hos nogen sagsbehandler , ved det er en lorte besked at få når man er sygemeldt , men engang i mellem må man altså grine af det hele ....

Det er tragisk
  Besvar med citat
Gammel 09-10-2007, 18:54   #3
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Hahahaha, sorry ved godt at det er en alvorlig sag, men kunne ikke lade være med at smile. Du har i det mindste beholdt din humor

Din sagsbehandler må da være en lille tryllefe, sådan som hun kan "helbrede".
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2007, 19:07   #4
mokkasine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2007
Indlæg: 178
Styrke: 17
mokkasine er rigtig godt på vej
Det er jo intet mindre end et medicinsk gennembrud, man bliver rask igen efter en tur gennem Kommunens system, tror Kommunen skulle tage patent på at have løst en af de store gåder i livet

Holddaop, det er jo egentlig skræmmende at en ryg kan genopbygges ved hjælp af psykologi
mokkasine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2007, 19:18   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
"Alternativ behandling".

Da man nu er "raskmeldt" af kommunen, så kan man jo søge sit gamle job, som man blev fyret fra pga. sygdom.

Hvis de siger, de ikke vil ansætte en pga. sygdomme, så kan man med "kommunens dokumentation" i hånden påstå det modsatte.

Der er jo mangel på arbejdskraft, og med kendskab til virksomheden må man være GULD VÆRD.


Så starter det forfra... med sygedagpenge... bureaukrati... osv.

Jeg tror sgu, jeg vil sende en ansøgning og se, hvad der sker.
Det er nu et "flaskehalsområde". ha-ha...

FLOT SAGSBEHANDLING!!!!
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2008, 02:07   #6
MadWoman
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2007
Alder: 59
Indlæg: 11
Styrke: 17
MadWoman er ny på vejen
Så sker der lidt igen, jeg har skrevet fortsættelsen i en anden tråd
http://www.k10.dk/showthread.php?t=3007
MadWoman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2008, 17:18   #7
MadWoman
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2007
Alder: 59
Indlæg: 11
Styrke: 17
MadWoman er ny på vejen
Så kom det brev jeg har ventet på så længe

Jeg er blevet beviliget førtidspension pr 1/8 08 - kun 2 år og 10 mdr efter jeg blev sygemeldt fra mit flexjob.

Der står i brevet at jeg kan klage inden 4 uger efter modtagelsen - det tror jeg ikke liiige jeg vil gøre.

Nu vil jeg nyde sommeren uden at frygte flere underlige breve fra kommunen om at jeg skal afprøves - psykologtestes - undersøges osv.

Jeg vil ønske held og lykke til jer andre der sidde og venter på afklaring mht pension eller flex job og håber i kommer igennem det hurtigere end jeg gjorde.

MadWoman
MadWoman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2008, 18:32   #8
Falkes
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2008
Indlæg: 118
Styrke: 16
Falkes er ny på vejen
Stort tillykke til dig, Madwoman! Det må være en fantastisk lettende nyhed at få!
Falkes er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2008, 19:06   #9
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Stort tillykke med pensionen
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2008, 19:13   #10
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ja, tillykke.. med det .. gad vide om din gamle sagbehandeler er flyttet til min kommune.. en mand.. som heder p.g.p.

håber du får en god sommer..
jeg har også piskesmæld, og finder ingen forståelse hos min sagsbehandler som jeg aldrig har mødt
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dejlig besked Sommerfugl Spørgsmål ang fleksjob 3 05-07-2009 21:59
Ankestyrelsen og en dejlig afgørelse... Stella Nyt om loven 2 10-05-2009 10:25
Dejlig oplevelse! klarkurs Dit og Dat 4 13-08-2007 13:34




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension