K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-08-2011, 09:15   #1
cmm
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-08 2011
Indlæg: 8
Styrke: 0
cmm er ny på vejen
Er der nogen der har nogen erfaringer med, at få tilkendt fp i Gribskov

Og er der nogle der "tør" svare mig? ellers send pm.

Kender f.eks siden på facebook; Syg i Gribskov og hvis man står som medlem på den side, bliver man ikke særlig godt behandlet på kommunen (Har jeg hørt)

Kunne også godt tænke mig og høre om andres erfaringer med "det ikke så populære" ægtepar, vi i kommunen har siddende som lægekonsulenter.

Som for mit vedkommende lægger meget vægt på min psyke end på mine lægelige ellers så veldokumenterede gener.

Sidst redigeret af Stezu; 27-08-2011 kl. 12:32. Årsag: indlæg lagt sammen - brug redigerfunktion ved tilføjelser
cmm er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-12-2014, 18:17   #2
delmigikke
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2014
Indlæg: 1
Styrke: 0
delmigikke er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af cmm Se meddelelser
Er der nogen der har nogen erfaringer med, at få tilkendt fp i Gribskov

Og er der nogle der "tør" svare mig? ellers send pm.

Kender f.eks siden på facebook; Syg i Gribskov og hvis man står som medlem på den side, bliver man ikke særlig godt behandlet på kommunen (Har jeg hørt)

Kunne også godt tænke mig og høre om andres erfaringer med "det ikke så populære" ægtepar, vi i kommunen har siddende som lægekonsulenter.

Som for mit vedkommende lægger meget vægt på min psyke end på mine lægelige ellers så veldokumenterede gener.
Hej! Hvad er din mailadresse?
delmigikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-12-2014, 11:17   #3
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
I en fp-sag er det ikke kommunens lægekonsulenter, der er aktive, når sagen skal for rehabiliteringteamet. Det er regionens kliniske funktion, der skal i aktion.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er der nogen som kender lægekonsulent, Per Blicher Hansen fra Gribskov kommune.? p.o. Alt det andet 3 22-02-2011 10:59
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53
Jobcenter Gribskov A/S får bundplacering buster Politik og Samfund 0 26-11-2010 09:32
Gribskov Kommune viser interne referater Kimse Dit og Dat 19 22-08-2008 00:10
Gribskov 52 år - Herning 42 år - gennemsnit zuza Politik og Samfund 5 23-07-2008 01:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension