K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-08-2011, 19:42   #91
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Nej hvor dejligt, så fik jeg atter en buket blomster og et besøg fra en sød venninde i dag, hvor er det dejligt når folk pludse står uden for døren med de dejligste blomster, en hyggelig oplevelses.
Det skal bare opleves.
Susanne.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2011, 19:51   #92
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bella67 Se meddelelser
Åh søde... du får lige en masse positive tanker og , til dig og din familie. Husk at leve... og at nyde hinanden!

Kontakt banken og få dem til at lave en kreditorbeskyttet konto til dig. Den konto får så sit eget konto nr. som I kan oplyse til de instanser du skal have udbetalinger fra.

Knus og pøj pøj fra
Bella
Kan lige fortælle at den ikke er gang bar,banken gør hvad de vil aligevel. Har snakket med en Advokat i dag, Mogens får knapudbetalt 20.000 ud af 50.ooo
og aligevel er han ikke sikret rfra mine børn,,de skal stadig have tvangsarven, men vil prøve at kugle grave lidt i sagen, og se hvor da han er sikret,

Samtidig er alt hvad der bliver købt efterfølgende købt i mogens navns, så de ting i hvert fald er hans Saamtidig bliver de penge hevet hjem, som kommer fra pensionskassen, somde 100.000 så de ikke figurere på min konto, mogens har fået at vide at hvis de spørg til de penge skal han sige at han ikke kender noget til hvor de er blevet af.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2011, 21:07   #93
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
En opdatering.

Det negative først, min gulsot vil ikke stoppe, jeg var ved læge i morges og få taget nogleblodbrøver, som var meget lave ca. 5,5 % levertal meget høje.
Har fået vand i fødderne, min læge vil have mig på sygehuset hurtigt, så jeg fik en tid til i morgen Onsdag.
Så jeg har fået nogle vandrivende piller til at tage dem.
Men en læger ringer og tilbage og siger det kan desværre ikke lade gøre fordi der ikke er nogle læger til den behandling havde elllers fået en tid kl. 8,30 i morgen men han siger at jeg får en tid så hurtigt, det lader sig gøre, jeg skal bare holde øje med om jeg får feber.
Får jeg feber er det første bil og af sted det kan give blodforgiftning.
Det positive er så.
Nå men har samtidig søgt at få besøg af hjemmeplejen,sygeplejsken ringer lidt i 12, og spørg om hun må komme forbi kl, 12,30, jammen det er da bare i orden,
Vi snakker frem og til bage om hvad jeg godt kunne bruge her hjem til, nævner en rolator, da jeg har svært ved ar rende rundt, manden siger så en seng, men det tvivler jeg nu lidt på.Men hun siger så at de jo osse kan komme og støvsuge en gang i mellem, det ville da være fint, for det tager ca 3 dage hvis Mogens selv skal gøre det.
Nå men hun ville se hvad hun kunne gørehun ville besøge os en gang om ugen for at lære os bedre at kende, min egen læge kontaktede hjemmeplejen i går, så kom ikke og sig at der ikke ker noget i kommunen, syndes dælme de er hurtige.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2011, 21:12   #94
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Det sidste er så at OUH har smidt mine papire væk til ansøgneing pensionsordningen de 100.000,-så jeg har ringet til penionskassen endnu engang, samt til kræftens bekæmpelse, man kan få et legat på ca.3000,- før skat, men det er indtægtsbestemt tror det var på 200.000, før skat på årsopgørelsen.

Når de papire koommer har min læge sagt at jeg bare kan komme ned med dem så skal han nok udfylde dem for mig, det var jo dejligt.
Så der osse kommer ro på der.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2011, 22:34   #95
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Sushjer ... det var dejligt at hjemmeplejen kommer og hjælper med forskellige ting.. og også at din læge vil udfylde de papirer for dig..
Når du snakker med ham næste gang, så hør ham om han ikke vil søge pension til dig på kommunen...

Det bliver rart for dig/jer når alt er på skinner.. og du/I kun skal koncentrere jer om dig ..

Håber og beder til at gulsoten snart forsvinder ...
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2011, 22:43   #96
Bobomor
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2011
Lokation: Faaborg-Midtfyn
Indlæg: 10
Styrke: 13
Bobomor er ny på vejen
Uh det er dejligt når man får en Diagnose, for man får pludselig svar på rigtig meget.

Hos mig kom der så : "hvad så nu"-spørgsmålet.....er du nået dertil?
Vil bare lige ønske dig held og lykke med den fremtidig behandling Håber at de kan hjælpe dig
Bobomor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 16:24   #97
pedo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 10-04 2011
Indlæg: 39
Styrke: 14
pedo er ny på vejen
det kan lade sig døre

Vil lige sige tilykke til dig
pedo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 21:19   #98
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Nyt i sagen, min seng kommer på Mandag, var dælme hurtigt mon d de hsr opgivet mig, helt.
Syndes det går for hurrtigt.

Vil ringe til OUH imorgen for at spørge, om de snart Har en læge der har spidskompetangse til det her
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 21:45   #99
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Kritisk Sygdom penge plejer at komme hurtigt, jeg fik sendt dem på en check og de ringede endda i forvejen og sagde at de var på vej Tusinde store kram til dig

Sidst redigeret af viggo; 18-08-2011 kl. 21:50.
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-08-2011, 21:48   #100
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sushjer 1 Se meddelelser
Nyt i sagen, min seng kommer på Mandag, var dælme hurtigt mon d de hsr opgivet mig, helt.
Syndes det går for hurrtigt.

Vil ringe til OUH imorgen for at spørge, om de snart Har en læge der har spidskompetangse til det her
De har senge på lager .. så det er noget der plejer at komme hurtigt ud
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvis ens læge bare syntes ens alder er en hindring ligemeget hvad du fejler FibroMcs Alt det andet 84 09-07-2013 18:28
I behandlingsmulighedernes navn L. Madsen Spørgsmål ang fleksjob 16 07-03-2013 18:44
Hvad er barnets navn? smækkerlækker Dit og Dat 41 20-07-2012 12:09
Hvad fejler du? zuza Politik og Samfund 0 17-06-2008 11:25
Mit Navn er Stenblank lone t Dit og Dat 0 30-10-2007 01:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension