K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-04-2011, 09:43   #41
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
du har vel sat dato for indsent klage. så er det under alle omstændighed fra den de skal vurder din sat..

men flot at de kriminaliser dag på din ansøgning.. men hold ud
Der er faktisk datoer på min klage! Indsendte en klage med 2 bilag, og der er dato på alle 3 papier
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2011, 19:04   #42
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Nu er jeg snart ved at eksplodere!

Min mand, har lige flækket en tand (igår) og står i samme situation som mig. Han skal have den rykket ud akut. Han ringede så til hans økonomiske vejleder og spurgte hvad han skulle gøre. Han fik den besked at når det beregnes akut, så skal han bare tage til en tandlæge, få rykket tanden ud og så få tandlægen til at sende regningen til hende(økonomiske vejleder)

Nu er jeg så ved at eksplodere, for det var jo netop det jeg gjorde, altså ringede til min økonomiske vejleder for at høre. Og der fik jeg jo en anden besked. Netop at jeg ikke måtte få lavet noget før jeg har fået grønt lys fra hende om at de vil dække den...

Skal lige siges at vi begge er på kontanthjælp, han får dog noget mere end jeg.
Synes seriøst det er noget møgfis det hele.
Hvor er forskellen!?!?
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-05-2011, 19:13   #43
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg har et par gange oplevet, at få en modbydelig tandpine (sådan en hvor man kun kan holde ud, at gemme sig under sin dyne) op til en weekend eller nogle helligdage og da har jeg altså kun haft en ting i hovedet når det er blevet hverdag, nemlig at få fat i min tandlæge.

Efterfølgende har jeg så hentet et skema på kommunen og søgt om hjælp til enkeltydelse, hvorpå jeg har forklaret det som det var, at jeg ikke kunne gå med sådan en tandpine mens sagsbehandlingen stod på, men var nødt til at få sat en rodbehandling igang.

Begge gange blev det accepteret uden vrøvl.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 13:01   #44
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Det har jeg jo også gjort. Fik sågar min tandlæge til at skrive i overslaget at det var en akut sag. Men jeg måtte intet få lavet før jeg fik grønt lys fra min sagsbehandler, og hvis jeg gjorde det skulle jeg selv stå for regningen. Så derfor har jeg været nødt til at "lyve" for min sagbehandler.

Mit spørgsmål går jo mest på, HVOR forskellen på mig og min kæreste er...
Synes det er helt uacceptabelt at jeg skal vente så længe på at få en accept fra dem. Har modtaget et brev om at der kan gå op til 23 uger før de har afgjort min sag ... 23 UGER FOR EN TANDLÆGEREGNING!!!!
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 15:11   #45
Vej86
Afhængigheds tegn af K10
 
Vej86s avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2010
Lokation: Verden
Indlæg: 384
Styrke: 14
Vej86 er ny på vejen
Det er for langt ud. ER det "kun" dine tænder der er noget galt med ?? eller er det også dine kæber der er noget galt med ?? For hvis det er dine kæper er noget galt. Så er det en helt anden sag.
__________________
Så er der tid til at tage en længere pause fra k10. Håber det går godt med jer der ude Der flere ting som kræver mig sø som mit eget handicap og min sygdom
Vej86 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 15:53   #46
FrkSilverfox
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-03 2011
Lokation: Aalborg
Indlæg: 211
Styrke: 14
FrkSilverfox er ny på vejen
Det var en kindtand der var fyldt med betændelse, og flækket...
Men det var "kun" tanden der var et problem ...
FrkSilverfox er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
AKUT-job... Te-pigen Politik og Samfund 21 25-01-2013 23:54
akut brug for råd om sygedagpenge flekesubir Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 16-03-2011 22:52
Akut Hjælp! FP, KH, SDP Lotz01 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 02-12-2010 23:52
Akut hjælp!!! Mik Alt det andet 5 14-03-2010 22:34
Akut brug for hjælp!!! Mik Alt det andet 8 10-03-2010 20:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension