K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-11-2009, 20:51   #11
anetta
Hvor skulle jeg ellers være
 
anettas avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-03 2007
Lokation: Lolland
Indlæg: 127
Styrke: 18
anetta er ny på vejen
Smile ja, klart du må spørge

gunell

klart må du få det, i korte træk ang.min diagnose

der er ingen alder på FP,selvom systemet til tider prøver,at få os til at tro det...

jeg selv 47 år,tilkendt FP maj 09
arbejdsevne 25 %
personlighedsforstyrrelse,med aspekter til den skizoide og evasive personlighesforstyrrelse
ubehandlet ( 5 år ) stofskiftelidelse bidragtet til symptomerne,udløst af trauma ( min kærestes død )
angst/depressionssymptomer( i socialt sammenhæng )
træthed,koncentrationsbesvær
smerter i kroppen,trigger punkter som lign, fibromyalgi, (men er det ikke )
kroniske nakke smerter,medicin mod smerter hver dag
1 arbejdsprøvning og arbejdspsykologtest i 2001

ventede siden 2003,på at kommunen skulle tage fat i min sag,intet sket,selvom min bisidder gav råd og vejledning omkring hvad jeg skulle gøre...

men i maj 08,kom der en ny lovgivning omkring,at alle skulle i aktivering,uanset hvor dårlige de var,så jeg blev indkaldt hos sagsbehandleren,sendt i aktivering 1 år,dvs. 6 timer pr.uge...

samt de første 12 uger fik jeg et kommunalt hjemme besøg,samtaler, udfylde skemaer mm.det var at gå for tæt på,ens person...dernæst aktiverig...
oveni det indkaldt hos sagsbehandl.hver 12 uge,i okt 08,endnu en sagsbehandler,resourrceprofil,ny helbredsattest,psykiater,der var speciallæge,i febr / marts 09 / afklaring og tilkendt FP


Sidst redigeret af anetta; 02-11-2009 kl. 20:54.
anetta er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-11-2009, 11:20   #12
Gunell
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 185
Styrke: 15
Gunell er ny på vejen
Tak skal i have

puha det er ikke for sjov læsning. Jeg ønsker jer alt det bedste.

Jeg er først i gang nu med udredning af min situation venter på operation osv, osv :O(

Min sagsbehandler mener at vi skal stile mod løntilskudsjob. men jeg er s.. ærlig talt i tvivl,for på en god dag kan jeg stå op og sende mine børn i skole og inst.
Mine forældre er guld værd og kommer hver eneste morgen og køre dem afsted (min mand møder kl. 5 om morgenen)

Mine sympt. er smerter i led og vejrtrækningsproblemer så jeg kan hverken ligge, sidde eller stå. Har det bedst når jeg går omkring men det kan jeg jo heller ikke holde til i længden

mine diagnoser er hypermobilitet, fibromyalgi skal desuden have fjernet min galdeblære om 1 mrd og venter på mr scanning af min ryg pga mistanke om diskosprolaps, jeg er 36 år

Gunell
Gunell er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
På tiden, at få samlet min historie, så jeg lettere kan spørge om råd:-) SanneHansen Din historie 6 10-04-2012 21:16
At være eller ikke være en flæskesteg.. phhmw Politik og Samfund 3 29-03-2012 09:57
Hvilken politiker skal jeg spørge Vovse Alt det andet 6 24-05-2011 22:34
At spørge indtil flexjob... amacing Spørgsmål ang fleksjob 4 12-01-2011 12:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension