K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-02-2014, 22:49   #31
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu er det en anden problemstilling end det med opfølgnings samtaler...som denne tråd drejer sig om..

Nu har jeg ikke nær studeret teksten....men kan du ikke lige skrive hvor det er det står at man SKAL ringe og melde afbud....bare mere så vi lige får med at det står i loven..
Jeg må se om jeg har et gammelt indkalses brev, der står det nemlig..

Der står nemlig også at ALt andet end tlf opkald med afbud accepteres ikke...
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2014, 23:15   #32
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Bare du kan finde den lov det står i ville det være fint...også så vi kan få opklaret om det bare er noget kommunerne skriver eller om det virkelig står skrevet ind i loven..

For det kan jo være svært at overholde det hvis man er sengeliggende derhjemme og ikke har en telefon...

Men finder du den...kan du så ikke skrive det privat til mig så vi ikke afspore denne tråd mere end vi har...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2014, 12:33   #33
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Man kan tilmelde sig en mail om nye indlæg i e-boksen. Men da ærgerligt, at der er så langt mellem offentlige telefonbokse. Det var jo dem, man gik hen til før i tiden. Men er bla. nedlagt pga minimalt brug og underskud. Men tal om tingene og få en ordning, der passer den enkelte.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 14:33   #34
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Enden på eventyret blev at jeg sendte mailen igen i dag og bad om svar, og 10 min. efter fik jeg at vide at man fremover vil kontakte mig på mail
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2014, 15:23   #35
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Er det ikke bare for at gøre det mere bekvæmmeligt for folk ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2014, 00:39   #36
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Det er garanteret for at gøre disse rutinesamtaler lettere for alle parter, men nu kan jeg - som ovenfor beskrevet - ikke tale i telefon pga. angst - dette blev også anerkendt uden problemer, da jeg først lige rykkede dem lidt
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension