K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-06-2012, 21:52   #31
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bananen Se meddelelser
Og et par ekstra oplysninger, HUSK hvis du IKKE er der, så har de ikke noget at vurdere dig efter,
Lige præcis.

Det er bedre at møde op, og gå hjem igen, end at blive hjemme og melde sig syg over telefonen.

Hvis du på nogen måde er i stand til, at komme ud af døren, så mød op og fortæl dem hvordan du har det, og gå så hjem igen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2012, 07:36   #32
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Jeg har på ingen måde tænkt at melde mig syg ved mindre at jeg virkelig ikke kan komme ud af sengen.... jeg er glad for endelig have noget at komme op til og ud at se nogle mennesker. Men syndes bare ikke at der er taget hensyn til mine skånebehov, er total smadret når jeg går der fra, det er fysisk hård, hvilket ikke er godt for mig....arbejdstiden er også helt urimelig 8-13 er gået mellem kl 10-12. og er ikke til noget når jeg kommer hjem.... i går kontaktede jeg min jobkonsulent fra reva, for at høre om jeg måtte komme kl 7.30- 10.30 istedet og det sagde hun ja til... men om eftermiddagen ringede hun så og fortalte mig , at min komtaktperson på stedet hvor jeg er i praktik, ikke syndes jeg holder nok pauser så jeg skulle blive på 8-13 er græde færdig. jeg har været der ca 3 timer hvor af jeg har arbejdet de 2. indimellem har jeg hold pauser som så ca. bliver til en time sammenlagt.....syndes ikke jeg kan holde flere pauser, har bare brug for at komme hjem. hvad skal jeg gøre. ??????? (
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2012, 09:02   #33
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
Du skal have din læge på banen.....og gøre opmærksom på hvad det er d er kommet ud i , og at det lige netop provokerer de steder det ikke må....Meget vigtigt at have tæt kontakt til lægen undervejs - det er din eneste rigtige dokumentation for at det er helt galt det der sker...Få evt lægen til at lave et notat omkring netop dine skånebehov. For dem har de pligt til at overholde....Og du skal ikke vente til du ikke kan mere - du skal flyttes over i et andet værksted hurtigst muligt....Du skal ikke være der for at få flere skader !!!
I din dagbog husker d også at føre skema over dit smerteniveau og hvad medicin du tager?
Ned og bank i bordet - vis dem evt lægeerklæringen hvor dine skånebehov er beskrevet....pøj pøj
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2012, 17:11   #34
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af heidi kastrup Se meddelelser
Du skal have din læge på banen.....og gøre opmærksom på hvad det er d er kommet ud i , og at det lige netop provokerer de steder det ikke må....Meget vigtigt at have tæt kontakt til lægen undervejs - det er din eneste rigtige dokumentation for at det er helt galt det der sker...Få evt lægen til at lave et notat omkring netop dine skånebehov. For dem har de pligt til at overholde....Og du skal ikke vente til du ikke kan mere - du skal flyttes over i et andet værksted hurtigst muligt....Du skal ikke være der for at få flere skader !!!
I din dagbog husker d også at føre skema over dit smerteniveau og hvad medicin du tager?
Ned og bank i bordet - vis dem evt lægeerklæringen hvor dine skånebehov er beskrevet....pøj pøj
Hej Heidi
Tak for dit svar... jeg ringer og snakker med min egen læge, de special læger der har beskrevet mine skånebehov har jeg ingen kontakt til mere... lægeerklæring på dette syndes jeg ikke er nødvendigt at egen læge laver... jeg ved ikke hvor mange papir de har liggende fra forskellige steder med disse, så det bør ikke være nødvendig... har snakket med kontaktperson på reva skal snakke med hende igen mandag og så vil hun undersøge mulighederne for at komme på medieværkstedet...
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2012, 20:22   #35
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ette74 Se meddelelser
.. i går kontaktede jeg min jobkonsulent fra reva, for at høre om jeg måtte komme kl 7.30- 10.30 istedet og det sagde hun ja til...
Gjorde du hende også opmærksom på, at dine skånebehov ikke bliver respekteret?

Ellers bør du hurtigst muligt maile det til både jobkonsulent og sagsbehandler.

Hvis ikke du gør dem opmærksom på, at der er et problem, så gør de jo ikke noget ved det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 08:04   #36
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Gjorde du hende også opmærksom på, at dine skånebehov ikke bliver respekteret?

Ellers bør du hurtigst muligt maile det til både jobkonsulent og sagsbehandler.

Hvis ikke du gør dem opmærksom på, at der er et problem, så gør de jo ikke noget ved det.
Hejsa ja jeg har sendt min jobkonsulent på reva i Tirsdags hvor jeg skerev at jeg syndes at det var for hård ved nakke skuldere og ryg og at jeg gerne ville hvis muligt komme forbi deres medieværksted og se om det tilgodeser mine skånebehov mere. Hun vil undersøge om det er muligt, men at jeg ikke måtte ned i tid eller væk fra den praktik (også ved reva) før jeg prøvede at holde flere pauser....hvis jeg holder flere pauser laver jeg jo ikke andet
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 08:06   #37
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Gjorde du hende også opmærksom på, at dine skånebehov ikke bliver respekteret?

Ellers bør du hurtigst muligt maile det til både jobkonsulent og sagsbehandler.

Hvis ikke du gør dem opmærksom på, at der er et problem, så gør de jo ikke noget ved det.
Hejsa ja jeg har sendt min jobkonsulent på reva en mail,i Tirsdags hvor jeg skerev at jeg syndes at det var for hård ved nakke skuldere og ryg og at jeg gerne ville hvis muligt komme forbi deres medieværksted og se om det tilgodeser mine skånebehov mere. Hun vil undersøge om det er muligt, men at jeg ikke måtte ned i tid eller væk fra den praktik (også ved reva) før jeg prøvede at holde flere pauser....hvis jeg holder flere pauser laver jeg jo ikke andet
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 08:16   #38
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
ka de slet ikke hjælpe dig på reva...da jeg gik der..godt nok en del år siden,men der havde jeg en form for kontaktperson,der hjalp mig på alle tænkelige måder..
nu lyder jeg måske dum,da jeg var på reva rokerede jeg - for at se hvad jeg ku holde til u hvilke funktioner..så ku de se næsten alt..
men jeg synes det var noger jeg snakkede med reva om,hvad jeg skulle lave,om det var træ el.metalværksted..

men sådan er det måske ikke idag...vi måtte holde de pauser vi havde brug for,og ALT blev noteret..
jeg håber virkelig du får kæmpet dig igennem,da mit indtryk er at de er til for at hjælpe DIG...

jeg håber der er lidt fairnæs her i livet...

men jeg krydser fingre
stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 09:15   #39
ette74
Hjemmevant på K10
 
ette74s avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 267
Styrke: 14
ette74 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
ka de slet ikke hjælpe dig på reva...da jeg gik der..godt nok en del år siden,men der havde jeg en form for kontaktperson,der hjalp mig på alle tænkelige måder..
nu lyder jeg måske dum,da jeg var på reva rokerede jeg - for at se hvad jeg ku holde til u hvilke funktioner..så ku de se næsten alt..
men jeg synes det var noger jeg snakkede med reva om,hvad jeg skulle lave,om det var træ el.metalværksted..

men sådan er det måske ikke idag...vi måtte holde de pauser vi havde brug for,og ALT blev noteret..
jeg håber virkelig du får kæmpet dig igennem,da mit indtryk er at de er til for at hjælpe DIG...

jeg håber der er lidt fairnæs her i livet...

men jeg krydser fingre
stribe ftp

Tak stribe

jeg syndes ikke at de der er på stedet er der så meget for os "syge" vi er jo mange der er der....dette sted ejes af reva men ligger 7 km fra reva's hovedbygning, hvor min job/erhvervskonsulent holder til. Hun virker til at være rigtig sød og tror også på hun vil hjælpe...har skrevet em mail til hende hvor jeg har fortalt det samme som her på denne tråd håber også det bedste
ette74 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2012, 21:35   #40
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af ette74 Se meddelelser
...hvis jeg holder flere pauser laver jeg jo ikke andet
Så er det jo sådan det må være.

Er der mulighed for, at du kan ligge ned og hvile dig?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reva i virksomhedpraktik mukke Alt det andet 2 29-03-2012 22:35
Fleks før reva? hej Spørgsmål ang fleksjob 12 18-01-2012 12:23
Reva...G....... wind At søge førtidspension 0 06-01-2012 10:49
reva muntha Spørgsmål ang fleksjob 32 24-07-2008 12:19
Reva.... vibeke Spørgsmål ang fleksjob 7 04-07-2008 12:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension