K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-07-2008, 14:55   #1
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Jobprøvning på nuv. arb.plads. Forløb?

Jeg er fra sagsbehandlers side sat til intern arbejdsprøvning i 4 uger. Men hvordan foregår det?

Jeg skal til møde med Plan & Handling den 10. august og jeg får naturligvis det hele at vide der - satser jeg på.

Jeg skal have et møde med min chef på tirsdag og fortælle ham om det hele, han ved kun at jeg har en dårlig skulder og en forsikringssag kørende. Så jeg skal jo ligesom også have et GO fra ham på at jeg kan lave min interne arb.pr. her. Kan dog ikke forstille mig at han siger nej til det.

Men jeg vil jo gerne kunne forklare lidt om hvad det går ud på.

KOmmer der en ud og puster mig i nakken og overvåger alt havd jeg gør? Skal jeg selv holde dagbog over det? Hvor meget er min chef involveret?

Kort fortalt har jeg fået ødelagt venstre skulder og kravben og kan derfor max arbejde 20-22,5 t/u.- så længe jeg får min akupunktur beh. hver 2. uge. Arbejder jeg mere smadrer jeg min skulder, min arb.indsats og min fritid og kan ingenting.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 17:48   #2
contact
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2008
Indlæg: 12
Styrke: 17
contact er ny på vejen
Hej DaisyBoo

Måske du kan bruge det her links: http://www.planoghandling.dk/

Har selv været i et 4.mdr i år 2004, først 3 ugers kursus, og intern arbejdsprøvning, jeg følte
ikke at jeg som sådan blev udspioneret, men der var jævnligt møde med den sagsbehandler
jeg blev tilkendt, så jeg var ganske tilfreds med forløbet.

Hilsen / contact

Sidst redigeret af contact; 22-07-2008 kl. 17:56.
contact er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2008, 21:38   #3
paula
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-01 2006
Lokation: København
Indlæg: 31
Styrke: 19
paula er ny på vejen
Hej DaisyBoo

Hej

Ja det har jeg prøvet, et 3 ugers forløb i starten af 2006. Det foregik på den måde, at der kom en fra Plan og Handling ud på min arbejdsplads og talte med først min chef og jeg, og derefter med mig alene. Det skal siges at min chef og jeg var ret afklarede omkring mine arbejdsområder, tid og skånehensyn, idet der var gået et år forud med en delvis sygemelding. Vi aftalte så jeg skulle fortsætte som hidtil og aftalte et nyt opfølgningsmøde 3 uger senere. På dette møde talte vi så om hvordan arbejdsprøvningen var gået. Kort tid efter fik jeg en sammenfatning fra Plan og Handling til godkendelse.. Det er meget af den sammenfatning der danner grundlag for min senere resourceprofil kan jeg se. Derefter sendte hun sammenfatningen til Kommunen og ca. 2 måneder senere havde jeg fået godkendt mit fleksjob.

Som du kan se var der ikke noget med kiggen over skuldrene, og hun var meget meget sød hende fra Plan og handling der kom ud på min arbejdsplads.

__________________
Der er mere mellem himmel og jord end noget andet sted.
paula er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2008, 12:35   #4
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Tak for jeres svar. contact jeg har været inde på deres hp men ville gerne høre lidt om praktiske erfaringer.

Men det lyder jo til at det er gået rimelig smertefrit så det håber jeg også vil være tilfældet for mig.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
KH-reform på plads Risa Politik og Samfund 45 22-04-2013 07:15
Så var der praktik plads til mig KatrineB Din historie 13 12-06-2012 18:39
Jobprøvning Jonsson3400 Alt det andet 4 07-10-2011 11:07
Jobprøvning. asse Spørgsmål ang fleksjob 5 02-10-2010 10:19
Så er ferien på plads Simmer Dit og Dat 17 14-06-2010 14:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension