K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2010, 23:39   #1
Cordulla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Lokation: Sydjylland
Indlæg: 118
Styrke: 15
Cordulla er ny på vejen
Visitation til fleksjob - anke en ikke truffet afgørelse igen?

Hej.

Jeg har lige brug for et godt råd ang. visitation til fleksjob.

Jeg ankede for LAAAANNNGGGG tid siden stoppet af sygedagpengene ( efter 52 + 2 x 13 uger ) og manglende visitation til enten revalidering eller fleksjob. Beskæftigelsesankenævnet hjemsendte sagen til fornyet afgørelse til kommunen hvad angår revalidering/fleksjob. Hjemsendelsen kom i december i papirudgave til mig. Da jeg i januar 2010 var hos min SB, havde denne endnu ikke set den, men ville så nærlæse den "hurtigst muligt".

Siden er der ikke sket så meget: Vi har igen talt om fleksjob, jeg har underskrevet en opdateret RP, og er blevet tilbudt en virksomhed som fleksjobber - desværre har virksomheden ikke råd til mig. Desuden skulle de helst have sagt "ja" inden mailen var sendt af sted . Siden er det sket NUL & NIX så vidt jeg kan se. Jeg har lige rykket for et svar på status, men ikke fået et svar endnu.

Mit spørgsmål:
Hvor længe skal jeg give SB inden jeg evt. klager til beskætigelsesankenævnet? Er der ikke noget med at kommunen har 3 måneder til at se på sagen igen? Eller at hvis jeg ikke har modtaget en skriftlig afgørelse inden 3 måneder at det er det samme som et afslag?

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre mere. Jeg vil efterhånden gerne vide, hvad der skal ske og SB er ikke så meddelsom for tiden

Hilsen
Cordulla.
Cordulla er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2010, 08:49   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvis det er helt rigtig, skal kommunen være igang inden for 14dage efter en hjemvisning.

Du kan starte med at skrive til socialdirktøren, og/eller Borgmesteren, med kopi til den anden.
Derefter ville jeg henvende mig til Nævnet.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Anke endelig afgørelse supersus Alt det andet 8 22-04-2013 17:48
Afgørelse truffet af et enigt nævn el. en formandsbeslutning gøjneren Dit og Dat 5 29-06-2011 21:19
Anke en Mén afgørelse stolpesten Alt det andet 7 04-04-2011 09:12
Anke over afgørelse kirkelund Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 23-10-2009 10:41
Anke ASK afgørelse..... amazing Dit og Dat 19 24-04-2008 15:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension