K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-08-2016, 22:30   #1
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
revudering af §100

Jeg er flyttet kommune og ny kommune er ved at revurdere min § 100 i den forbindelse har jeg fået brev i dag og der er flere ting de ikke vi vil medtage som min gammel kommune har bevilliget mig.

Det ene er : jeg er bevilliget en handicap bus og i den forbindelse har jeg fået merudgift til Diesel kørsel til behandling til fys og ridefys og andet behandling nu vil de ikke bevillig at jeg kan få til min fys og ridefys fordi de ikke ligger i mit nærområde.

Jeg mener at der er en § hvor der står at vi selv kan vælge på lige fod med alle andre raske ... Husker jeg helt forkert ???? eller har kommune lov til at bestemme at hvis ikke jeg tager det i mit nærområde så kan jeg ikke få dækket min mereudgift til Diesel til der hvor jeg går nu ????

håber der er nogen som kan hjælp mig med en evt §

Mai-Britt
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension