K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Hjælpemidler til handicappede

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælpemidler til handicappede Kender du til det at søge hjælpemiddler ?

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-06-2018, 14:06   #21
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Jeg kan godt forstå at mange opgiver, når der er så mange regler.
Det lyder til, at det er forskelligt fra kommune til kommune eller og trafikselskab.
Det er drøn irriterende, at der ikke er nøjagtig ens regler i hele landet. Og desværre gælder det på alt indenfor det off. undtagen folkepension.
Det handler også om hvilken trafikordning man ansøger efter, der er flere og den jeg søgte efter råd fra min læge kræver hjælpemidler, lægeattest og en gangdistancetest
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2018, 16:32   #22
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Jeg tænker at det letteste du kan gøre er at ringe til hospitalet, den afdeling som du kommer til behandling på og sige at du har problemer med at komme da du ikke kan tage offentlig transport men ikke længere har råd til at tage en taxa og spørge om hospitalet ikke har en transportløsning du kan blive tilknyttet.

Så kan du tage problemerne med transport til egen læge og andre undersøgelser på et senere tidspunkt.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2018, 18:01   #23
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Jeg tænker at det letteste du kan gøre er at ringe til hospitalet, den afdeling som du kommer til behandling på og sige at du har problemer med at komme da du ikke kan tage offentlig transport men ikke længere har råd til at tage en taxa og spørge om hospitalet ikke har en transportløsning du kan blive tilknyttet.

Så kan du tage problemerne med transport til egen læge og andre undersøgelser på et senere tidspunkt.
Tusind tak til alle herinde for hjælp!

Jeg kan desværre ikke skrive det i meddelelse pga af noget med en cookie og jeg er IT ananfabet så fatter o og og en skid.
Nå, men har spurgt webmaster om hjælp,

Jeg kontakter hjernesagen først, men vil naturligvi have alle Jeres velmendene råd i baghovedet.
Jeg skal lige have lidt flere kræfter. I dag talte jeg med diverse hospitaler og hjemmeplejen om noget mere hastende, ca. 2 timer ialt. I kender det. Det er ikke her: Det ved jeg ikke, spørg på dette nr. og om og om igen.
Man skal være rask for at være syg.
Enhver tosse kan finde på regler og alle tosser følger dem, citat.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension