K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-10-2011, 19:59   #21
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
lad os se dyre dagligvare = midnre penge til dem der har en trængende økonomi hvis at brokker sig over det at de får mindre er rasmus modsat osv så er jeg sku stolt af det.for dyre vare = mindre til dem der virkeligt har mindre penge ik ????. jeg siger det bare med afgifter osv når jeg snakker om andre der lider mest andre måske ik gør hvad ved jeg

Citat:
Aaaiiiii har Exstra stemt blå
Næsten stemte på pia K mest stolt jeg orkede at stemme
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 20:09   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
lad os se dyre dagligvare = midnre penge til dem der har en trængende økonomi hvis at brokker sig over det at de får mindre er rasmus modsat osv så er jeg sku stolt af det.for dyre vare = mindre til dem der virkeligt har mindre penge ik ????. jeg siger det bare med afgifter osv når jeg snakker om andre der lider mest andre måske ik gør hvad ved jeg

Næsten stemte på pia K mest stolt jeg orkede at stemme
Nååå jamen så forstår jeg det bedre - dig og Pia K er også sådan nogenlunde lige negative og modsatte
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 20:16   #23
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Nååå jamen så forstår jeg det bedre - dig og Pia K er også sådan nogenlunde lige negative og modsatte
Tja hun er nok mere stolt af at være danaker. hehe tja jo er jeg jo nok også når alt kommer til alt.er abre trist over alle de afgifter der rammer især dem der har midnre.og som jeg skrev burte selve ydelsen jo stiger hvis ikke deres minus skal blive enu støre end det bliver

men mit kryds var nu PGA pia og ulandpolitikken men jo ja desvære støttede det lille lars men helle vandt og lars han forsvandt næsten desvære ikke helt forsvandt
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 20:35   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er selv meget ambivalent hvad angår udlændingepolitiken, jeg er glad for 24 års reglen og tilknytningskravet, men pointsystemet er simpelthen for dumt, det rammer helt skævt....

Og så er jeg generelt modstander af, at staten skal bestemme hvem man vil gifte sig med og hvor man vil bo. Det burde være en RET som dansker, at man fx kan rejse til udlandet, blive forelsket, finde sin mand/kone, og kunne vende hjem igen med ham hende - eller blive i det andet land, alt efter hvad de begge føler........det er bare ikke fair at man smider sine borgere på porten fordi de har fundet den ''forkerte'' ægtefælle med den forkerte uddannelse.

I dag er det jo kun de Kongelige der kan gifte sig med udlændinge, og tage dem til landet UDEN at få stillet krav.
Den ret så jeg gerne alle danskere have også.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 20:39   #25
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
men pointsystemet er simpelthen for dumt, det rammer helt skævt.
Enig og som jeg forstår det vil rød lave deres egen.
Citat:
jeg er glad for 24 års reglen og tilknytningskravet
Samme her

Citat:
I dag er det jo kun de Kongelige der kan gifte sig med udlændinge, og tage dem til landet UDEN at få stillet krav.
Den ret så jeg gerne alle danskere have også.
Burte jo være ens lige meget om man er kongelig eller ja dig eller mig

Citat:
Og så er jeg generelt modstander af, at staten skal bestemme hvem man vil gifte sig med og hvor man vil bo. Det burde være en RET som dansker, at man fx kan rejse til udlandet, blive forelsket, finde sin mand/kone, og kunne vende hjem igen med ham hende - eller blive i det andet land, alt efter hvad de begge føler........det er bare ikke fair at man smider sine borgere på porten fordi de har fundet den ''forkerte'' ægtefælle.
Ikke helt enig hvis det kun blive en økonomisk belasting for danmark der er jeg er sådan lidt med på den.men så igen hvor går grænsen så
hvis rød vinder næste valg også så vil villy jo afskaffe den 24 år regel
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 21:05   #26
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
extra...Engang imellem synes jeg nu også du er en Rasmus modsat

Du sidder og brokker dig over fedtafgifter og over de vanvittige regler din fætter blev udsat for... husk nu lige de åndsvage regler og afgifter har du selv stemt for ved at stemme blåt...

....
Argh... hvis man ikke kan/må kritisere sin egen bloks dispositioner , er det snarer udtryk for politisk fandyrkelse end selvstændig tankevirksomhed.

Jeg har stemt på rød blok ( Enhedslisten ) , men vil forholde mig ligeså kritisk til den kommende regering , som jeg gjorde til den tidligere , også selv om den er skiftet over til ”min” farve , eller mit "hold" om man vil.

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg er selv meget ambivalent hvad angår udlændingepolitiken, jeg er glad for 24 års reglen og tilknytningskravet, men pointsystemet er simpelthen for dumt, det rammer helt skævt....
Jeg er enig i pointsystemet skal ud med badevandet. Men samme holdning har jeg til 24 års reglen.

Sidst redigeret af halse; 02-10-2011 kl. 21:32.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 21:07   #27
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Fattigdom og ulighed: Starthjælpen, loftet over kontanthjælpen og begrænsningen på sygedagpenge på 52 uger fjernes. Det skal sikre, at færre lever i fattigdom, at uligheden i det danske samfund begrænses og hjælpe på integrationen. Samtidig skal eksperter give Danmark en officiel fattigdomsgrænse.
Citat:
Unge: Regeringen vil have hurtigere hjælp til psykisk syge børn og skabe praktikpladser og uddannelse til alle unge, uddannelse til ufaglærte og forbedring af videregående uddannelser.
Citat:
dlændinge: Der skal laves et serviceeftersyn af udlændingepolitikken, og det bliver lettere at få familiesammenføringer, permanent ophold og statsborgerskab. 24-års-reglen og tilknytningskravet består, men der bliver lempet på kravene til bolig og det beløb, et par skal stille, for at få familiesammenføring. Asylansøgere får lov at arbejde og bo uden for asylcentre efter et halvt års ophold i Danmark. Integrationsministeriet nedlægges.
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/2/3...eringsgrundlag Hvis det passe men lyder da både spændene og risikabelt på en gang.

Citat:
Argh... hvis man ikke kan/må kritisere sin egen bloks dispositioner , er det snarer udtryk for politisk fandyrkelse end selvstændig tankevirksomhed
Hørt Hørt
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 21:22   #28
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
tænk på alle dem som har stemt på soc og SF

1 dagpengereform skulle rulles tilbage de får dog et halvt år mere
2 efterløn skulle der overhovedet ikke røres ved

2 ting som mange har stemt på soc og SF for at de skulle bevares
samt de har lovet i hele valg perioden

Man kan sige hvad man vil, men synes det er den mest vendekåbe regningen
der nogensinde er dannet.
hvad bliver det næste de piller ved

man kan sige meget om blåblok, men udfører da det de lover

udlændingepolitikken
hvem skal betale for det
der er masser som ikke er en del af dette samfund, skulle man ikke lige hjælpe dem først
inden man lukker helt op for hele verden kan komme til Danmark
os som er syge, kan ikke få hjælp, selvom vi har betalt en masse skat før vi blev syge

Sidst redigeret af MTVRV1; 02-10-2011 kl. 21:27.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 21:27   #29
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
man kan sige meget om blåblok, men udfører da det de lover
Kan nu ikke huske de lovede at gå af....før valget...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 21:30   #30
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Kan nu ikke huske de lovede at gå af....før valget...
Men de lover da ikke at bevar efterløn og dagpenge i en hel valg periode

tror ikke den regningen holder i 4 år

de 16000 stemmer kan hurtig rykke til vko igen, hvis de må udskrive valg når r soc og sf ikke kan finde ud af en finanslov
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kan man gøre noget ?? grå i toppen Din historie 4 02-06-2010 05:47
Café sygemeldt MELDER- nu det NOK-vi må gøre noget! Hejdien Politik og Samfund 24 04-11-2009 23:57
Har alder noget med fleksjob at gøre? pman1986 Spørgsmål ang fleksjob 12 24-10-2008 16:40
ikke noget med noget at gøre Hejdien Dit og Dat 5 16-06-2008 14:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension