K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-10-2011, 17:25   #11
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
hvis kh loftet bliver fjernet betyder det så at os der fik fjernet vores paragraf 34 som følge af loftet får den igen? ville være en mindre fest for mig da det er 1000kr vi får heller ingen boligsikring som følge af det loft. jeg er på kh min kæreste på dagpenge
Jeg håber det for jer!! Men det er nok nogle af de detaljer vi må vente på, det er nok for tidligt at spå noget om endnu.

Men de vil jo gerne give dem der sidder hårdt i det en økonomisk hjælpende hånd, så der må jo være nogen der får en del mere end de plejer

Håber i får jeres 1000 kr tilbage
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 17:39   #12
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
tusind tak helene:-)

ja, dem der ikke har så meget vil bare lidt ekstra betyde så meget for! tænk hvis der var råd til en bif tur i ny og næ eller en god steg. Små ting som det vil jo kunne øge ens livskvalitet markant. Syntes det er hårdt at man aldrig har råd til at lave noget..

drømmer sådan om venner, men tænker også at hvis jeg fik nogen kunne jeg jo ikke lige lave alverden med dem. da der ikke er råd

men ja vi må håbe de laver nogle gode tiltag der hjælper de svage.

nu må vi se..
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 17:54   #13
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Tv2 skriver de vil fjerne varighedsgrænsen på de 52 uger
det vil jeg gerne se før jeg tror det

for så får kommunen i hvertfald travlt med at afklare folk

Men os der ude af systemet, får desværre ikke noget ud af det
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 18:36   #14
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
tja med alt der stiger så skal hontanthjælper da hvis stige en del efter min mening her menes med alt fra fedt afgift til strøm osv. nuværesnde beløb give jo minus med alle de stigninger
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 18:40   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, der er ingen ekstra goder til os der ER kommet ud på den anden side, men vi har jo vores frihed og vores ret til at være syge...og en pæn pension. Vi ER sikret. Så skidt med os.

Nu gælder det dem der er på vej i systemet, og dem der vitterligt træder vande, folk der som nensypigen ikke har råd til stegen Lørdag aften, venner, en biftur mm, og jeg HÅBER at de mennesker nu får lov at komme med ind i kampen økonomisk, i stedet for at blive efterladt på sidelinjen........

Selv har jeg skrevet side op og side ned om problemstillingerne vedrørende brøkpensioner, til alle partier, da jeg mener vi har en totalt overset gruppe som ingen taler om, nogensinde, og som er nogen af de svageste rent økonomisk vi har i Danmark. Men jeg frygter lidt, at de atter bliver overset.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 19:01   #16
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
svageste rent økonomisk vi har i Danmark. Men jeg frygter lidt, at de atter bliver overset.
Troer du ahr ret.tag min fætter arbejde i norge fandt en dame fik barn ville hjem ok fik lidt problemer.nu behandler de ham som udlanding i hans fødeland tak for kaffe siger jeg
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 19:28   #17
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
helene du er virkelig et stort menneske, tak fordi du har overskud til at tænke på dem(os) der ikke er kommet videre selvom du selv er.
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 19:48   #18
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
Troer du ahr ret.tag min fætter arbejde i norge fandt en dame fik barn ville hjem ok fik lidt problemer.nu behandler de ham som udlanding i hans fødeland tak for kaffe siger jeg
extra...Engang imellem synes jeg nu også du er en Rasmus modsat

Du sidder og brokker dig over fedtafgifter og over de vanvittige regler din fætter blev udsat for... husk nu lige de åndsvage regler og afgifter har du selv stemt for ved at stemme blåt...

....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 19:49   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
helene du er virkelig et stort menneske, tak fordi du har overskud til at tænke på dem(os) der ikke er kommet videre selvom du selv er.
Det manglede da bare andet, jeg har jo selv stået i samme situation med kontanthjælp (i over 20 år), så det ligger frisk i erindringen. Og så har jeg jo alle mine sager som bisidder og/eller partsrepræsentant, som ekstra reminder.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2011, 19:51   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
extra...Engang imellem synes jeg nu også du er en Rasmus modsat

Du sidder og brokker dig over fedtafgifter og over de vanvittige regler din fætter blev udsat for... husk nu lige de åndsvage regler og afgifter har du selv stemt for ved at stemme blåt...

....
Aaaiiiii har Exstra stemt blåt

Jamen så er det præcis 296 afgifter der er stemt FOR.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kan man gøre noget ?? grå i toppen Din historie 4 02-06-2010 05:47
Café sygemeldt MELDER- nu det NOK-vi må gøre noget! Hejdien Politik og Samfund 24 04-11-2009 23:57
Har alder noget med fleksjob at gøre? pman1986 Spørgsmål ang fleksjob 12 24-10-2008 16:40
ikke noget med noget at gøre Hejdien Dit og Dat 5 16-06-2008 14:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension