K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2008, 21:29   #1
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Exclamation efterlysning

så i udsendelsen i går på tv2 øst -om hvor mange sager der blev fejlbehandlet i vores region/jobcentre?

Én ting er at sagerne bliver fejlbehandlet, dét kan man da heldigvis anke MEN
kunne godt tænke mig at vide om der er nogen af jer der har oplevet en sagsbehandling og således også en sagsbehandler som har handlet mere end uprofessionelt - både i sin adfærd men også i sagsforløbet?

Efterlyser om der skulle være stemning for om vi evt skal lave en fælles klage ang lige præcis dit jobcenter/sagsbehandler.

Skriv en pb om du/i skulle være interesseret
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2008, 22:04   #2
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Wink Thjaaah, hva' tror du selv

Jamen jeg HAR jo sagt til dig, at jeg handler på det, first thing in the morning....

Prøver du at RÅBE de de døve op... Jeg er selv hørehæmmet, inden at I hørehæmmede farer i hovedet på mig
Jeg fejler sq en masse; men kommunen tror jeg er hypokonder, ... nå, noget nyt i det .. GAAAAAB

Jeg skulle sq nok ikke ha' kaldt mig Hyanna ..... Jeg skulle sq nok ha' kaldt mig: KIR, which means: Kold i R.... !!!

Hyanna

PS. Ka' sq godt se det .... Der bør sidde nogen/nogle, der ikke rigtigt kommer på banen. Er sq bare så vandt til at være den eneste der protesterer ....... Det ka' du sq ikke gøre for ...... Undskyld
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 13-10-2008 kl. 22:39.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 04:19   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
buster jeg er ikke døv

Kan du bruge mig, jeg er godt nok fra Køge området men vi er jo før blevet enige om at det er vestsjælland ??

og ellers kan jeg kun opfodre andre til at melde sig ..

buster hvad er det nærmere bestemt du skal bruge og er det fra bestemte kommuner eller er det området som sådan ?

Hyanna skriver

Citat:
Jamen jeg HAR jo sagt til dig, at jeg handler på det, first thing in the morning....

ØØØHHH ja der tabte du mig i svinget , er der noget jeg er gået glip af ? (anden tråd eller noget )

Hyanna skriver

Citat:
PS. Ka' sq godt se det .... Der bør sidde nogen/nogle, der ikke rigtigt kommer på banen. Er sq bare så vandt til at være den eneste der protesterer ....... Det ka' du sq ikke gøre for ...... Undskyld
lalalalala som Dolp ville have sagt ... du tabte mig igen

Men er du vant til at være den eneste der protestere så velkommen til , her er du IKKE alene
  Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 09:50   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hejdien, tilgiv hyanna og undertegnede men vi har netop talt sammen i telefon ang sagsbehandling m.m så derfor vores indforståede snak

Hm, min tanke med efterlysningen var at jo flere, jo bedre.

Min erfaring er at man netop kan føle sig alene "brokkerrøv" -undskyld udtryk- hvis man selv har overskud til at klage over fx sagsbehandlerens adfærd= måde at møde et ofte sårbart menneske på.

I vores tilfælde står jeg GERNE ved en klage over en sagsbehandlers adfærd/opførsel(den er faktisk undervejs) men kunne godt tænke mig at vide - i hvert fald indenfor vores område - om andre har oplevet noget lignende?

Deraf min opfordring, som sagt, jo flere, jo bedre -så måske vi ad den vej kan få gjort opmærksom på de manglende kvalifikationer hos disse sagsbehandlere, iflg min verden

Jeg har fuld forståelse for at mange ikke ønsker at stå frem offentligt derfor også at jeg skriver man kan skrive en pb til mig.

Lad os få det frem, en gang for alle, hvordan mange oplever at blive mødt af systemet og måske kan vi rykke lidt ved det hele ved at gøre en indsats lokalt og ikke altid nationalt -kan i følge mig

Men det kræver selvfølgelig at man tør stå ved hvordan omgangstonen var, måden at møde hinanden på osv er og var

Hvis i kan forstå hvad jeg mener så meld ud og det kan da kun gå for langsomt ikk´

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2008, 10:23   #5
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Thumbs up Ang. de kommunalt udddannede sagsbehandleres kompetenceniveau

Kære Buster og Hejdien,

Jeg må først fortælle, at jeg var ude af stand til at komme på nettet en stor del af dagen igår ... Har haft reparetør på her til morgen

Igår morges og en del af formiddagen brugte jeg på at surfe rundt, for selv at finde nogle svar; men synes ikke rigtig at de var tilbundsgående nok ....Så jeg greb 'knoglen' og larmede til den sociale højskole i KBH. ... fik fat i en sød dame, som jeg forklarede de spørgsmål, som Buster og jeg sidder og tumler med over telefon og pm. .... ikke for at holde andre på K10 udenfor ....men fordi at nu SKAL der simpelthen findes svar på uddannelsesniveau, kompetencer, minimumskrav til sagsbehandleres udd., lovgivning på området osv.

Damen på den sociale højskole gav mig en mailadresse til een, hun mente kunne besvare spørgsmålene, så nu venter jeg på svar, som fluks vil komme K10 i hænde, så snart jeg har dem

Pga. jeg var udelukket fra nettet igår, har jeg først været i stand til at sende mailen idag, med alle mine spørgsmål ... så vi må nok væbne os med lidt tålmodighed .... ellers prøver jeg at ringe til et af universiteterne

Ja, Hejdien ... Det var osse bare en sur bøvs (undskyld) og ja jeg stiller i hvertfald også gerne op ... må blive ved med at forsøge

Mange Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 15-10-2008 kl. 10:27.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Efterlysning! sannemus Dit og Dat 8 23-06-2011 21:58
efterlysning Ukken Dit og Dat 14 23-04-2010 08:29
Efterlysning Hejdien Alt det andet 7 30-04-2009 12:34
Efterlysning Lars Dubo Alt det andet 0 03-12-2008 15:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension