K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-04-2009, 09:19   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Efterlysning

Jeg har nu fået mail fra Özlem fra SF og står så nu og skal bruge nogen kontanthjælpsmodtagere der er visiteret til fleks ...

I får lige det hun skriver her ...

Citat:
Jeg synes at fleksjobvisiteredes rettigheder er en ekstrem vigtig problemstilling at tage op. Hvis du finder en bruger, der vil fortælle medierne om sine oplevelser, og hvad det betyder ikke at have rettighed til ferie
Så det jeg nu skal bruge er en bruger der er på kontanthjælp OG vil stå frem og fortælle om det , det jeg forestillede mig var at i kort skrev jeres historie ned og hvad det indebære at være på kontanthjælp visiteret til fleks...

Jeg har papir liggende på en afgørelse fra Helle4 hvoraf det fremgår at det nu er helt fastslået at flekser på kontanthjælp IKKE har lov til at holde ferie, og som jeg har kunne læse mig frem til og fastslå da jeg selv var i job så gælder det både når man er ny i job og når man ledig ...

Feks havde mit firma ferielukket i julen første år jeg var der , de andre der var ansat samtidig med jeg fik ledighedsydelse jeg fik besked på at søge kontanthjælp som jeg så fik afslag på da de mente at jeg havde tjent så meget at jeg skulle have lagt penge til side ...

Andre problematikker omkring det at være kontanthjælpsmodtagere er også velkommen , jeg samler det hele til hende og sender det på en gang så kan hun vurdere hvilke der er bedst til at repræsentere problematikken.

Jeg håber inderligt at nogen af jer kommer frem med jeres historier (ikke for langt ) sådan at hun ikke skal vente forgæves ...

Jeg er ikke selv på kontanthjælp mere så derfor syntes jeg at det er nogen af jer andre der stadig hænger på kontanthjælp der skal komme frem med jeres ting ..

Og husk det kan være vejen til at få folk og politikkere til at opdage hvad det vil sige at være på kontanthjælp som flekser ikke mange ved (hellere ikke politikkere ) at det er et a og et b hold af flekser vi har her til lands ..

flere og flere mister deres sygedagpenge inden de bliver afklaret og havner i det her hul, lad os hjælpe dem hvis vi på nogen måde kan ....



Så kom frem med jeres historier skriv her eller send dem til mig på [email protected]

I skal lige være obs på at vi ikke har alverdens tid Özlem slutter af med at skrive til mig


Citat:
Du skal dog vide, at jeg er på vej på barsel nu, så de næste par måneder kommer det politiske arbejde nok til at ligge lidt stille i forhold til folketingsarbejdet. Jeg tjekker dog min mail med jævne mellemrum :-)

HUSK NU AT SKRIVE
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Efterlysning! sannemus Dit og Dat 8 23-06-2011 21:58
efterlysning Ukken Dit og Dat 14 23-04-2010 08:29
Efterlysning Lars Dubo Alt det andet 0 03-12-2008 15:13
efterlysning buster Dit og Dat 4 15-10-2008 10:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension