K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-08-2007, 18:16   #21
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Hvad så Zuza ...skal vi klage sammen he he
Det er nu ikke mig selv, der har problemet.

Mener, der lige har været noget i tv om problematikken.

Problemet skulle vist være løst fremover med digital løsning på tv, således at man kan nøjes med f.x. at nøjes med DR (hvis den ellers findes til den tid).

Men det er da mange penge at betale til TDC, hvis man slet ikke har tv og ikke betaler licens.

Og så ovenikøbet en stigning på 49 kroner fra januar. Grotesk.

Knus
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 19:33   #22
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
el er også steget meget...

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 19:39   #23
gittedl
Hjemmevant på K10
 
gittedls avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2006
Lokation: Hedensted
Alder: 48
Indlæg: 234
Styrke: 18
gittedl er rigtig godt på vej
Thumbs down

Regeringens forslag om skattenedsættelse er i mine øjne en fis i en hornlygte.

Fogh har selv udtalt at de grønne afgifter kommer til at dække de udgifter som en skattenedsættelse medføre. Det hele er finanseret og ender altså med et rund 0 Hvorfor er det så lige man har lavet forslaget Jo, det er bare for at stille de konservative tilfreds, så de er frisk på endnu en valgperiode, for de eneste der får noget ud af en skattenedsættelse er de rige. Det interresante bliver så at se de næste par dage, for dansk folkeparti har meldt ud, at de ikke støtter forslaget. Spørgsmålet er om det kommer til at gå som det plejer (DF spiller kostbare, så får de måske lidt støtte til at de offentlige ansatte kan få lidt mere i løn og vupti så stemmer de for skattenedsættelser) eller om Naser Khader og hans partifæller vælger at støtte Fogh (og så har de dermed vist hvem de støtter efter næste folketingsvalg)
__________________
Gitte

gittedl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 20:34   #24
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Talking

Citat:
Oprindeligt indsendt af Stella Se meddelelser
Overførselsindkomster får en ekstra indkomst på ca 1 kr og 25 øre om dagen

...det kan man købe en salmiakstang for !!!!!

Hvor????? Der hvor jeg handler koster de sgu 2 kr
Jeg havde håbet på et valg men det tør han nok ikke
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 21:36   #25
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
jo jeg tror på et valg og det har jeg gjort hele tiden, men jeg har også hele tiden troet til oktober , så den holder jeg fast i ....

Men om han tør eller om df tør at sige fra,, tja det kan jeg godt komme i tvivl om..

DF har det så godt med at befinde sig ved magtens tinde og de er hunde rædde for ikke at havne der igen ...
  Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 22:21   #26
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
lol, hahha, 30,- kr mere om måneden til kontanthjælpsmodtagere og andre på overførsel

Ja så kom Fjoget på banen igen igen, hold da op 0,8% i stigning om måneden, til mennesker på overførselsindkomster, jubiii, det bliver så lige ca. 30-40, bobs om måneden, hold da kæft en forbrugsfest vi skal holde, nå nej, jeg glemte lige at el og vand o.s.v. stiger, husk kære venner, sæt krydset rigtigt, når engang "Han" tør udskrive valg, mange knus til Jer alle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 23:45   #27
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Og hvis KOMMUNESKATTERNE STIGER?


GISP!!!!!!
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2007, 09:19   #28
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
He he he her er endnu et eksempel for hvem venstre er...

Deres påstand er at de ikke har forstand på hjemmesider og er nogle uduelige fjolser , min påstand er at de er fulde af løgn...

Nej helt ærligt læs deres platte undskyldning og igen lader man det gå ud over en prügleknab længer nede af stigen, men er der nogen der tror på at hun ikke har fået besked på at fjernren den pressemeddelse af toppen

Skattekritik væk fra V-hjemmeside

22-08-07: 06:54 | af: olst

Venstre har på få dage skiftet holdning til at hæve energiafgifterne. Beviset er uheldigvis forsvundet fra Venstres hjemmeside i løbet af weekenden. Det skriver NORDJYSKE Stiftstidende og Fyens Stiftstidende.
Fakta: Regeringens store planer
Det får du ud af regeringens planer

Således udsendte Venstres pressetjeneste 9. august klokken 12.22 en harmdirrende pressemeddelelse på vegne af partiets energipolitiske ordfører. Lars Christian Lilleholt. Han kritiserede Det Radikale Venstre for partiets forslag om at sænke skatten på arbejde og i stedet hæve blandt andet energiafgifterne.

I går foreslog regeringen med Venstres formand Anders Fogh Rasmussen i spidsen en lignende manøvre, der altså antageligt er i strid med partiets politik.

For i Venstres Pressetjenestes forsvundne pressemeddelelse fremgår det, at den radikale skatteplan blot sigter mod i det skjulte at "hæve skatterne".

Imidlertid er pressemeddelelsen nu fjernet fra Venstres hjemmeside, så man ikke kan finde tilbage til fordømmelserne af at flytte skat fra arbejde til energiafgifter.

"Der er sket en fejl under nogle opdateringer af siden i løbet af weekenden. Det har betydet, at den side er faldet ud. Det er vi nu blevet opmærksom på, så vi vil finde ud af, hvor meget der er forsvundet fra hjemmesiden," siger lederen af pressetjenesten og pressechef for Venstre, Søs Serup, til NORDJYSKE og Fyens Stifstidende.

Hun afviser, at pressemeddelelsen er fjernet bevidst for at skjule partiets hurtige holdningsskift.

"Vi står ved, at der har været andre holdninger til det spørgsmål, men der er altså tale om et uheld," siger Søs Serup til de to aviser


Ja ja man har en mening indtil man får en anden

Kilde http://nyhederne.tv2.dk/politik/arti...d-8003029.html
  Besvar med citat
Gammel 22-08-2007, 09:50   #29
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja der kan man se...

Bent betjentsen har jo vredet armen om på Anders And og truet med at gå....

Så har Pia K jo egentligt sagt ja til skattelettelser velvidende at Fogh er ligger under hende...så skal hun ud og spille den store søster Teresa...de svages beskytter....mokken er så fyldt med l...at det løber ned af hende...hun er så ræd for at miste magten at hun er parat til ALT !

Det hele er nøje gennemtænkt...

Vi har ret til at være rigtig godt VREDE...

Sidst redigeret af Stella; 22-08-2007 kl. 10:29.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2007, 10:20   #30
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja tænk sig engang at tabe en side he he he ... her på siden må vi virkelig have fat i web og sige at han skal holde ekstra godt fast på de sider...

tænk sig hvis han "taber" en side

nej nej nej den går ikke han må holde godt fast i de sider når han sidder ved computeren

Men det viser jo bare hvor dumme venstre anser borgerne for at være, det ville klæde dem bedre at sige ups vi har skiftet mening for det siger Bent betjent at vi skal

Fjolser
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De riges krav om skattelettelser forarger mig Pyt Politik og Samfund 115 25-07-2012 08:26
Ingen skattelettelser til arbejdsløse.... Ninja Politik og Samfund 27 27-01-2012 09:58
Dobbelt-op på skattelettelser til de rigeste! buster Politik og Samfund 2 21-06-2010 18:45
skattelettelser ...ha ha ha ville Politik og Samfund 22 04-02-2010 13:42
VK-regeringen, skattelettelser og organsalg. Tante Ana Politik og Samfund 28 17-05-2009 10:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension