K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-08-2007, 12:57   #11
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Husk, at du får en større el-regning.

Måske en salmiakstang om året.

Øh... hvad med huslejestigninger?

Hvad med stigning i TDC's kabel-tv?

Hvordan ser boligsikringen ud næste år?

Det ender sikkert med, at folk på overførselsinkomster bliver endnu fattigere.

VI er jo årsag til den høje skatteprocent.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 14:32   #12
amik
Elsker at være her på K10
 
amiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Region Midt
Alder: 48
Indlæg: 92
Styrke: 18
amik er ny på vejen
Hørte lige på tv2 news at vi på ftp vil få 30 kr. mere om måneden....

Hvad skal i andre bruge jeres overskud til ? Godt det først er til januar, for jeg skal da lige tænke over det.... det er jo mange penge....
amik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 14:36   #13
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hej Amik.


Glem overvejelserne.

De skal gå til en større strøm-regning.

Knus
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 14:45   #14
amik
Elsker at være her på K10
 
amiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Region Midt
Alder: 48
Indlæg: 92
Styrke: 18
amik er ny på vejen
Øv... dvs. hvis jeg vil have noget for mine 30 kr. må jeg leve med stearinlys i stedet for elektriske lys ?

Eller vent lidt...

Købe stearinlys i Tigerbutikken nede om hjørnet... der koster de ikke ret meget.

Fjogh er sgu en dårlig statsminister.... godt jeg ikke stemte ham ind.
amik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 14:49   #15
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
TDC's kabel-tv stiger 49 kroner fra den 1. januar.

Og den kan man IKKE afmelde, selvom man IKKE har tv og IKKE betaler licens.

Det er sgu da tvungen ekstraskat, der vil noget.



Budgettet for 2008 er på plads - INTET til rådighed.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 14:56   #16
amik
Elsker at være her på K10
 
amiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Region Midt
Alder: 48
Indlæg: 92
Styrke: 18
amik er ny på vejen
Du skal da ikke betale Kabeltv, hvis du ikke er tilmeldt. Så skal du ringe til tdc og sige du ikke vil være abonnent mere. Det har jeg da gjort når jeg har flyttet. Kan du ikke det, skal du kontakte forbrugerstyrelsen for tdc er et privat firma, og de må ikke opkræve en afgift for noget du ikke modtager og som de bare kan lukke for, for det kan de uden problemer.

Det andet er da helt hen i vejret.
amik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 15:08   #17
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Næ, nej, niksen-biksen. NOT!!!!

Ikke i boligselskaber med fælles tilslutning.

Er undersøgt. I heldigste fald kan man slippe for coda-afgifter, men det kræver et teknikbesøg til xx antal kroner, der skal plombere stikket, men TDC VIL have penge.

Knus
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 15:26   #18
amik
Elsker at være her på K10
 
amiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2007
Lokation: Region Midt
Alder: 48
Indlæg: 92
Styrke: 18
amik er ny på vejen
Jeg ville nu kontakte www.dklf.dk og forhøre mig. Det kan da næsten ikke være rigtigt det kan være sådan. Det er jo en nem og enkel ting de skal gøre idag. Bare koble dig fra.

Prøv at få fat i dem... de kan ikke skade. Har du haft fat i dem så prøv igen, for der falder hele tiden nye domme i sager, så måske der er sket noget nyt siden sidst.
amik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 17:50   #19
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg kender godt Zuzas problematik her i køge høre vi også under en antenne forening og dermed tdc , vi kan ikke engang vælge mellem forskellige størrelser pakker men er TVUNGET til at betale for den store, jeg har flere gange forespurgt om hvordan jeg gør for at blive koblet fra (betaler 319 kr om månden og så er der ikke noget jeg gider at se ) så for de penge ville jeg nu hellere have en parabol...

men som hos Zuza så er svaret Niksen Biksen..

Her er det tdc webspeed vi har også, og det vil sige at når vores antenne signal ryger så ryger internettet også (det sker tit ) og ringer man til tdc for at fejlmelde det så lyder svaret ...


Det kan du ikke melde det er kun din antenne forening , så er det bare at sætte sig ned og vente på at antenne foreningens formand kommer hjem og fejlmelder det ...

jeg har nu skippet tdc webspeed og gået til bredbånd i stedet for , på den måde kan jeg have net når antennen går ned


Hvad så Zuza ...skal vi klage sammen he he

PS amik .. her må vi såmænd ikke engang være med til at bestemme hvad vi skal se, der bliver sendt en form for afstemning ud til en del bruger men ikke alle kun et udsnit , når de så har valgt så tager kommunalbestyrelsen stilling til hvad vi må se...
  Besvar med citat
Gammel 21-08-2007, 18:04   #20
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Regeringens skatteudspil øger uligheden.

Dato: 21.08.2007 Af: Enhedslisten.dk Pressemeddelelse | Frank Aaen | Finans

- Man må sige, at regeringen er konsekvent: Nu kommer den 3. skatteændring i træk der øger uligheden. Det skete i 2003, i 2004 og nu i 2007. De højestlønnede får de største lettelser, lavtlønnede de mindste lettelser og arbejdsløse, pensionister, førtidspensionister, efterlønnere og studerende får ikke en krone. Hver gang er de fattigste med stor præcision undtaget fra skattelettelser. udtaler Frank Aaen, Enhedslistens skattepolitiske ordfører.



- De 1,5 mia. kr. som regeringen nu praler af, de dækker kun stigende energiudgifter, d.v.s. netto nul kr. til de fattigste endnu en gang. Der er ikke nogen regering i nyere tid, der så konsekvent har brugt skatterne til at øge uligheden. Og så kan statsministeren komme med nok så meget udenomssnak på sit pressemøde, det får de fattigste intet ud af.



- Og alle dem, der er på overførselsindkomst har ikke alene fået nul i skattelettelse, de må stadig set deres indkomst falde bag ud i forhold lønningerne på grund af den såkaldte satsregulering, der systematisk udhuler pensioner og dagpenge.



- Nu må vi se, om Dansk Folkeparti nu for tredje gang støtter den politik. Vi kan i hvert fald sige, at socialminister Eva Kjær Hansen har fået oprejsning. Da hun talte for større ulighed i samfundet blev hun skarpt kritiseret af statsministeren, men det er statsministeren der nu for tredje gang bevidst øger uligheden i samfundet.

Og så ikke mere om det nasseri på de fattige fra de velbjærgede i dag...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
De riges krav om skattelettelser forarger mig Pyt Politik og Samfund 115 25-07-2012 08:26
Ingen skattelettelser til arbejdsløse.... Ninja Politik og Samfund 27 27-01-2012 09:58
Dobbelt-op på skattelettelser til de rigeste! buster Politik og Samfund 2 21-06-2010 18:45
skattelettelser ...ha ha ha ville Politik og Samfund 22 04-02-2010 13:42
VK-regeringen, skattelettelser og organsalg. Tante Ana Politik og Samfund 28 17-05-2009 10:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension