K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-09-2011, 14:24   #1
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Hjælp mig! Hvem skal jeg stemme på?

Thorning er kommet ud i stormvejr pga. endnu en skattesag. Jeg har så stor sympati for hende, at jeg rent faktisk overvejer at placere min eneste ene stemme på Socialdemokraterne - i protest mod B.T. og som sympati for S, som jeg ellers havde budgetteret til Enhedslisten eller SF i denne valgperiode.

- dette til trods for, at jeg anser Socialdemokraterne for at være min næststørste rival og "hadeobjekt" (blå blok tager automatisk førstepladsen).

Men hvis jeg skal placere min stemme hos Socialdemokraterne, så skal jeg altså lige vide hvad de egentlig mener om mennesker der af psykiatriske årsager er på førtidspension... Er de også blandt dem der kører hetz på os? Jeg ved, at nogle socialdemokratiske borgmestre har været ude efter os og vidst nok også nogle regionrådsformænd fra S.

Jeg har kun det her ene valgkort og jeg kan kun sætte ét kryds. Jeg vil bruge det rigtigt!
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 21:22   #2
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Thorning er kommet ud i stormvejr pga. endnu en skattesag. Jeg har så stor sympati for hende, at jeg rent faktisk overvejer at placere min eneste ene stemme på Socialdemokraterne - i protest mod B.T. og som sympati for S, som jeg ellers havde budgetteret til Enhedslisten eller SF i denne valgperiode.

- dette til trods for, at jeg anser Socialdemokraterne for at være min næststørste rival og "hadeobjekt" (blå blok tager automatisk førstepladsen).

Men hvis jeg skal placere min stemme hos Socialdemokraterne, så skal jeg altså lige vide hvad de egentlig mener om mennesker der af psykiatriske årsager er på førtidspension... Er de også blandt dem der kører hetz på os? Jeg ved, at nogle socialdemokratiske borgmestre har været ude efter os og vidst nok også nogle regionrådsformænd fra S.

Jeg har kun det her ene valgkort og jeg kan kun sætte ét kryds. Jeg vil bruge det rigtigt!
Jeg har ikke oplevet nogen hetz fra A, og jeg er netop den gruppe som du oplever. Det eneste jeg møder er misforståelse, men det er fra begge fløje.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 21:33   #3
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
den eneste der kan hjælpe dig er dig sevl.ingen andre her idne du kender osv kan hjælpe dig.find ud af hvem du troer lyver minst har de værdiger du mener en regerign skal have så sær dit krydt.min hvis du har tid lyst eller retter mod på det så læst fair løsning.
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 21:52   #4
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Jeg havde en gang en veninde som fortalte mig, at man burde stemme på dem som man selv vil få det bedst med.
Så stemte hun denne gang på Socialdemokrater. Ved næste valg drejede hun til Venstre og den sidste gang blev det til DF.
Hun har altid været som vinden blæser….

I dag ved jeg ikke hvem hun vil stemme på, hun er ikke min veninde længere.

For, at få et venskab til at fungere kræver det de samme interesser og de samme politiske holdninger.

Måske finder du inspiration hos din familie eller hos dine venner som du har det godt med?
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 22:07   #5
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
For, at få et venskab til at fungere kræver det de samme interesser og de samme politiske holdninger.
sjov mig og min bedre halfdel stemme forskelligt.jeg ender nok med at selv stemme på pia K DF årsag skal sgu være nogen der kan holde/være efter de 2 røvhulder/hoverder der nu får magten

men det vigstigste efter min mening ang ens kryds hvis du selv kan stå inde for det osv så er det vigtigste lad ikke folk presse dig ti lat stemme S elelr SF eller V eller DF osv
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 22:13   #6
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Hmmm.....Det er nok på grund af et godt sexliv, jeres politisk uenighed blive sat til side.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 22:14   #7
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
Århus kommune, som er Socialdemokraternes højborg, har behandlet mig fint.
Stem du bare på Helle.
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 22:34   #8
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Århus kommune, som er Socialdemokraternes højborg, har behandlet mig fint.
Stem du bare på Helle.
men ikke sikker de har behandlet tråd starteren ordeligt.

stem hvad du mener er rigtigt lad dig ikke presse på nogen måder som man høre fra alle steder TV gaden venner fam osv sæt dig ind i hvad de står for osv det er den eneste rigtige at gøre
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 22:47   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der er kun socialdemokraterne, SF og Enhedslisten........der er på 'vores side'.

Selv stemmer jeg på Helle.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2011, 22:52   #10
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
tja i den virkelige verden er de sgu nok aligevel vores fjerner når alt kommer til alt så spare de nok aligevel på veldfæren osv som alle har gjordt igennem tidernes morgen.

ops sagde noget ond om s sf enhedslisten.men også VKO

en ting 3f og K10 har tilfældes er rød er det eneste rigtige at stemme

desvære har blå block også nogen gode ting ikke at glemme jo
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvem skal vi stemme på for at få fair behandling i København ? Nøgne tær Politik og Samfund 13 20-11-2013 13:45
Kun de bedst stillede og de dårligst stillede skal stemme logikeren Politik og Samfund 4 24-12-2011 12:47
Pinligt - man skal vi stemme om? Ninja Politik og Samfund 26 08-06-2009 15:01
Hvem får din stemme til Valget 2007 Webmaster Politik og Samfund 7 14-11-2007 13:19
Hvem skal man stemme på? Hejdien Politik og Samfund 25 09-09-2007 12:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension