K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-12-2011, 16:51   #11
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Carmen,

Jeg har jo slet ikke fulgt med i din tråd, desværre, men udfra den seneste side her har jeg flg. kommentarer/spørgsmål:

- Det største hænge parti er vel at du ikke er behandlingsmæssigt udredt, hvilket din sagsbehandler også pointere. Du skriver at Rigshospitalet nok ville have henvist dig til hovedpine klinikken, ved behov, men det kan du jo ikke bruge til noget. Hvorfor er du ikke indstillet til udredning hvor du skal/bør ? Vidst også smerte klinikken ? Du kommer nok ikke videre med din ftp sag før dette er på plads.

- Mht. Anden aktør, så fatter jeg ikke hvorfor sagsbehandler har gjort brug af denne, når hun og du var så utilfreds hermed ? Sb underminerer deres udtalelser, men hvorfor har hun så gjort brug af dem?

- Du må konfrontere din Sbér hvad det er hun har af lægefaglige anbefalinger i forhold til, at lægekonsulenten mener, at alt er som det bør være. Peger han ikke på hovedpine klinikken og smerte centret som hende ? Hvis ikke hvorfor så ikke ? Det må du nok i første omgang konfrontere hende med.

Er det en partshøring i forhold til §17 du har gang i?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu må jeg også bede om hjælp. Bella67 Spørgsmål ang fleksjob 66 03-10-2011 14:46
Været til Møde igen. Jeg er målløs. Wodpoulsen Alt det andet 9 24-06-2011 22:15
Danske Stasi-tendenser og retsløs klapjagt på ledige buster Politik og Samfund 6 14-10-2010 09:55
Målløs over pressen... Stella Det er da strengt ! 3 17-02-2009 23:30
Jeg er målløs hvad gør jeg forkert? Fiselback Spørgsmål ang fleksjob 1 26-10-2008 12:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension