K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2012, 18:53   #61
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Hej Mulle
Så var jeg til mit halvvejsmøde med anden aktør (dem der skal skrive hvorledes det går) samt min midlertidige chef.. det var nu et sjovt møde ; )
Faktisk har jeg et skide godt forhold til anden aktør (det vidste jeg godt, hun har set hvad lægerne skriver angående mine smerter) samt chef fandt jeg ud af. Men min chef fortalte at hun kunne virkelig ikke forstå hvad jeg lavede der, og da slet ikke når jeg havde så mange smerter, og hun havde taget tid på min samlet arbejdstid per uge, den var på hele 1 1/2 time effektiv arbejdstid og hvis kommunen ville måtte de da gerne ringe til hende, for det så altså ikke sjovt ud når jeg gik rundt og lavede ingen ting, og alligevel havde så mange smerter.. Så det bliver lidt sjovt hvad SB siger når hun får hvorledes mine første 6 1/2 uge er gået...
Mulle11 jeg går da på arbejdet, jeg kan absolut ikke sidde eller kører med det offentlige, da jeg får meget stærke smerter, og cyklen bliver brugt som rollator, har ca. 2 km til arbejdet..
HELD OG LYKKE TIL
Håber da det går bedre med dig, for jeg har 6 uger i nu i ******* ; (
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2012, 11:23   #62
Mulle11
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2011
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 101
Styrke: 13
Mulle11 er ny på vejen
Hej Banan..

Hvordan går det i din arbejdsprøvning? Nu kan du forhåbentlig snart se en ende på det..... hvis de ikke finder på at afprøve dig på andre områder.

Jeg synes alt virker så uoverskueligt for tiden, men ser med lidt glæde frem til mit næste opfølgningsmøde, hvor jeg har min partsrepræsentant med. Har lidt på fornemmelsen der kommer til at ske noget mere, end det jeg har været vant til - men så er det da virkelig også på tide.

Ha' nu en rigtig dejlig og solrig weekend allesammen ude i det danske land.
Mulle11 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2012, 14:10   #63
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Hej Mulle11
Så starter jeg på 9 uge ud af 13 fra på mandag, jeg har så mange smerter at jeg snart end ikke ved hvad jeg selv hedder, har præcis 15 "helvedsarbejdsdage ca 45 timer, " tilbage hvis kommunen mener jeg skal være der de 13 uger ud, jeg har dog hjælp til opvask, samt rengøring + vask af tøj og senge-redning, morfinen er steget VILDT, så jeg skal kun tænke på at lave aftensmad, som bliver mælk med havregryn ; (
Resten af tiden ligger jeg med at sige AV AV, i dag blev jeg simpelthen smidt hjem af chefen, da hun slet ikke turde tage ansvaret for mig de max. 2 timer jeg skulle være der, så jeg forstår hvorfor du skriver det virker meget uoverskueligt for tiden..
Min aktør som blevet købt af kommunen har skrevet til dem, dette er sgu at tage gas på folk, men JC`s SB mener stadigvæk jeg skal stige i timer, hun tivertifald ikke reageret på nogle af tingene der kommet frem i mellemtiden, hverken fra anden aktør, smerteklinikken, visitationcentret (JC anede jo slet ikke jeg fik hjemmehjælp af kommunen selv...) men jeg fortsætter, jeg vil ikke ane hvad jeg skulle gøre, hvis de sagde jeg skulle i en til arbejdsprøvning, jeg håber bare smerteklinikken skriver STOPPPPPP hvis dette skulle ske!! Så som du, og andre ser, så må man sgu da sige HVOR ER LIVET DOG HERLIGT (NOT)
HELD OG LYKKE TIL med dit møde
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2012, 22:20   #64
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bananen Se meddelelser
jeg har dog hjælp til opvask, samt rengøring + vask af tøj og senge-redning, morfinen er steget VILDT, så jeg skal kun tænke på at lave aftensmad, som bliver mælk med havregryn ; (
Resten af tiden ligger jeg med at sige AV AV, i dag blev jeg simpelthen smidt hjem af chefen, da hun slet ikke turde tage ansvaret for mig de max. 2 timer jeg skulle være der,
Hmmm, strammer du ikke elastikken lidt for meget?

Husk nu, du skal ikke vise hvor meget smerte du kan klare, "kun" hvor meget du kan arbejde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2012, 23:18   #65
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Hej Vovse
Jeg helt klar på hvad du mener desværre, men jeg har nok underdrevet lidt, problemet er at kommunen aner ikke hvad, hvor, eller hvem der skulle stå for kontakten, for hende der startede det hele i kommunen, havde jeg et okay forhold til, hun skriver også i journalerne hun godt klar over den er gal, men hun vil ikke søge §18 hvis jeg ikke kom igennem en arbejdsprøvning.. Så kommer der en anden over lige pludselig pga den anden stopper, vil lige sige der er STOR udskiftning i kommunen, og hende der overtager er en større dame, og hun er kold, har haft et møde med hende, hun sad med korslagte arme og sagde hun syntes jeg skulle stige lidt i timer... Hun er ikke et sek. i tvivl den er gal med min ryg, så derfor gør jeg dette, for tør ikke tænke på hvis jeg bliver sendt ud i en arbejdsprøvning til, uanset hvad, så bliver dette, den eneste og sidste ; )
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2012, 00:43   #66
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Det lyder jo ganske fornuftigt.

Men hvis du har kørt det på denne måde i nogle uger nu, og du har oplevet, at chefen har sendt dig hjem, så må nok s'g* være nok.

Du har forhåbentlig noteret det hele i din dagbog.

Som jeg forstår det, så har du din aktør på din side, og chefen ligeså, og afventer noget fra smertecenter.

Så får jeg den tanke, om hjemmehjælperen (ja, jeg ved godt det hedder noget andet nu til dags) noterer noget om hvad h*n ser.

Ud fra det du har skrevet tidligere har jeg indtryk af, at du er på kh, og så kan du jo overveje en §17, på det foreliggende dokumentationsgrundlag, hvis de stiller sig alt for meget på bagben.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2012, 16:54   #67
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Hej Vovse
Nej hjemmeplejen og JC snakker ikke sammen, handicap og de andre snakker ikke sammen, visitationen og handicap snakker ikke sammen, der INGEN der snakker sammen, da jeg søgte aktindsigt gjorde jeg meget OPMÆRKSOM på alle folk der var indblandet i mit liv, men gud hjælpe mig, jeg fik 5 aktindsigter fra forskellige afdelinger i kommunen HA HA, jeg har ved gud prøvet at få folk til at snakke sammen, jeg søgt en person i kommunen til at varetage at få sammenkørt alt info omkring mig, den ligger stadigvæk et eller andet sted i systemet..
Jeg notere meget, aktøren notere meget, chef notere samt underskriver hvad jeg ligger frem, alle andre finder selv på noget, ja det lyder totalt langt ude, men de opfinder ting som enten er 8 år gamle som ikke har noget med noget, eller ting der er sket i år 2013..
Jeg har læst for meget til jeg tør tage chancen, at få afbrudt min arbejdsprøvning, så jeg tager de sidste 4 uger med, koste hvad det koste må. Nej jeg mangler ikke noget fra smerteklinikken, de har skrevet jeg bliver transporteret liggende, og hvordan jeg har det, og hvordan de ser på denne arbejdsprøvning, men jeg håber jeg kan holde på dem, at hvis kommunen finder på jeg lige skal ud i et eller andet sjovt, så håber jeg de skriver "Kontraindikation" min egen læge skal nu nok gøre det, men tror ikke rigtig de tager ham så tungt, så derfor spiller jeg på flere heste, og hestene skulle gerne skrive, gøre og mene det samme, så jeg kan slappe af, for jeg har IKKE energi til alt dette her en gang til.. Så det knald eller fald for mig.. og det de næste 30 år hvor jeg får 10.033 kr hver måned
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2012, 21:02   #68
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bananen Se meddelelser
Jeg har læst for meget til jeg tør tage chancen, at få afbrudt min arbejdsprøvning, så jeg tager de sidste 4 uger med, koste hvad det koste må.
Jeg forstår dig s'g* godt.

Jeg ønsker dig held og lykke, håber den går glat igennem når din arb.prøvning er slut.

Jeg stoppede i arb.prøvning i slutningen af juni og blev tilkendt fp pr. 1/1, så der gik et halvt år fra arb.prøvningen var slut og til fp'en var i hus.

Det er muligt, at de vil have dig til en psykiatrisk undersøgelse, i så fald plejer det, at være det sidste skridt på vejen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2012, 21:48   #69
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Hej Vovse igen igen HI HI (det helt okay)
Jeg kunne slet ikke komme igennem med §18 eller 17 Hvis ikke jeg blev tvangsmedicinereret med lykkepiller (det var SB der mente jeg måtte lide af en depression) så det blev jeg færdig med i 2011, tror alvorligt ikke på de tør at sende mig til en Psykiater til, da de blev SVINET til af den sidste som endda er/var KBH konsulent psykiater, og jeg mener virkelig svinet til, det er meget klart det han melder ud, om det de var igang med... Selv min læge fik sig en griner...
PS. Ja nu har jeg jo lige set et par stykker til der været i arbejdsprøvninger og som får sig en GONZO, Så jeg fortsætter 30 timer = 27-4-2012 JUBIII bliver jo også syg så måske kun 20-25 timer
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2012, 23:04   #70
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bananen Se meddelelser
PS. Ja nu har jeg jo lige set et par stykker til der været i arbejdsprøvninger og som får sig en GONZO, Så jeg fortsætter 30 timer = 27-4-2012 JUBIII bliver jo også syg så måske kun 20-25 timer
Du skal ihvertfald passe på dig selv, du kan ikke regne med, at der er andre, der gør det.

Når man har hjemmehjælp har man så ikke sådan en mappe hvor de forskellige skal skrive i (dermed ikke sagt, at de gør det)?

Jeg tænker, om der kunne stå et enkelt guldkorn, som evt. kunne bruges i en evt. ankesag.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension