K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-11-2020, 12:46   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Når vi forsøger at hjælpe, kan det gå galt....

Et uskyldig Facebook indlæg udviklede sig til en dårlig oplevelse.

Jeg tog tråden op og skrev, som jeg tidligere har gjort gennem 72 år og beskrev mulighederne, men modtog et slag over snuden, som naturligvis sårer et minut og så er det overstået.

Bare det ikke kommer bag på dig, hvis du selv forsøger at hjælpe andre.

Hilsen Peter


Peter Hansen
I Dragør kommune, hvor vores havn skal videreudvikles, har vi i mange år debatteret denne mulighed, dog uden resultat, endnu. Til glæde for de svært handicappede som lever deres liv i en kørestol. Ikke særlig voldsom økonomi kræver det at tiltrække de unge og ældre kørestolsbruger, kvinder som mænd, der ikke har de store livsudfoldelser som os andre. Vi må forsøge at starte debatten i Dragør op påny. Med venlig hilsen


XXX XXXXX
Forfatter
Peter Hansen , jeg bliver lidt provokeret af din lidt svulstige måde at beskrive mennesker med handicap på. Det handler , i min optik , ikke om hvor mange muligheder , eller hvor store livsudfoldelser vi har. Det handler om, at alle har lige muligheder og tilgængelighed. Du har tilsyneladende ikke selv noget handicap?

I øvrigt siger statistikken, at lidt mere end hver 5. Dansker, i alderen 16 til 64, har et handicap eller et længerevarende helbredsproblem.(kilde: det nationale forskningscenter for velfærd, 2017)


Peter Hansen
XXX XXXXX God formiddag kære XXX. Til din orientering har jeg være bisidder og rådgiver i 16 år.

Brugt mange ressourcer på at hjælpe, især unge mennesker, som er kommet i klemme i det bizarre kommunale system.

Jeg fik Retssikkerhedsloven §3 stk.2 skærpet i 2009 via Folketinget efter 8 års hårdt arbejde.

Trods mine egne svære handicaps med 0 % i arbejdsevne, kronisk § 4 smertepatient, TLSO-korset, Anthonsen ben-skinne, krykker, kørestol, invalidebil og tilbringer en stor del af mit liv vandret i en seng, med Cauda Equina Syndrom, Dystonia, Sudden Deafness med kraftig tinnitus og manglende hørelse og balance center.

Derud over er jeg glad og tilfreds med livet og har stadig stor glæde af at hjælpe andre, med mine 50 års erfaring som patient.

Ærgerligt, hvis jeg kommer til at træde andre over deres ømfindige tæer, med mit sprogbrug, som på intet tidspunkt er forsøgt at gøre svulstig eller nedsættende.

Jeg ønsker dig en herlig dag. Med venlig hilsen


Hilsen Peter

Bilag

https://www.facebook.com/photo?fbid=...02852079889291
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 24-11-2020, 19:49   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Solen skinner igen i morgen...

Peter Hansen , jeg er klar over at det kan være svært på skrift. Og jeg er glad for at du forsøger at hjælpe, jeg beklager hvis jeg læste dit forkert. ��

Peter Hansen
XXX XXXXXXX I morgen skinner solen igen XXX.

Med venlig hilsen
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension