K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2013, 09:41   #11
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det jo rent gætteri men mit gæt vil være at du kan få årlov men at du skal starte på ny med at søge flex og det vil nok have indflydelse på indtægten som vil blive efter de nye regler.

jeg vil foreslå jer at få lagt en byget regen ud hvad der vil være at leve for med en indtægt,og så prøv at leve for det i 3 måndre og så forestil jer at det skal forsætte også når det større regninger til nødventige fornyelser melder sig.

Noget andet er hvad er det du ikke kan klare,jeg strreser selv over de håbløse jobsøgnings kursuser,hvor meget er de efter dig ,jeg tænker at du er visiteret til et antal timer med nogle hensyn der skal tages.

jeg er selv på ca 10 timer fordelt på 4 dage men jeg kan ikke sidde samme tid på kursuserne så der har jeg andre time tal og frem møde aftaler.

Du kunne vende håbløsheden med lægen og derefter med din sagebehandler.

Det er stressende at skulle igemen hele tiden ,forstår godt din tanke gang,selv tænker jeg at skulle der falde en sum penge at leve for ned for mine fødder så ville jeg aller først sige forvel til min overførelsindkomst og kravene der følger med den
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 12:24   #12
emks
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2009
Indlæg: 125
Styrke: 16
emks er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Det jo rent gætteri men mit gæt vil være at du kan få årlov men at du skal starte på ny med at søge flex og det vil nok have indflydelse på indtægten som vil blive efter de nye regler.

jeg vil foreslå jer at få lagt en byget regen ud hvad der vil være at leve for med en indtægt,og så prøv at leve for det i 3 måndre og så forestil jer at det skal forsætte også når det større regninger til nødventige fornyelser melder sig.

Noget andet er hvad er det du ikke kan klare,jeg strreser selv over de håbløse jobsøgnings kursuser,hvor meget er de efter dig ,jeg tænker at du er visiteret til et antal timer med nogle hensyn der skal tages.

jeg er selv på ca 10 timer fordelt på 4 dage men jeg kan ikke sidde samme tid på kursuserne så der har jeg andre time tal og frem møde aftaler.

Du kunne vende håbløsheden med lægen og derefter med din sagebehandler.

Det er stressende at skulle igemen hele tiden ,forstår godt din tanke gang,selv tænker jeg at skulle der falde en sum penge at leve for ned for mine fødder så ville jeg aller først sige forvel til min overførelsindkomst og kravene der følger med den
Nemlig det allerbedste ville jo være, hvis jeg/os bare kunne klare mig selv Ville ikke være noget vi hellere ville. Men ens helbred er man desværre ikke selv herre over

Men tror måske også godt vi kan klarer os. Problemet er jo bare man aldrig kan vide hvad der sker i fremtiden. Vil min kæreste kunne bibeholde den indtægt til pensionsalderen der er nu. osv.

Derfor ville det jo være fint, hvis man kunne tage en pause og så, hvis der blev brug for en ekstra indtægt, at man så kunne få sin ledighedydelse igen. Uden problem. Men som sagt, havde hellere ikke forventet andet end, de svar jeg har fået. Desværre
emks er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 14:44   #13
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bumblebee Se meddelelser
Hvordan er kravende hvis man er sygemeldt flexer ? Er det lægen der sygemelder (udsteder lægeattest) og skal man så til sygeopfølgningssamtaler - eller kan man "bare" sygemelde sig ?
Når man som flexer bliver sygemeldt,følger man helt samme regler for opfølning og afklaring som andre sygemeldte.

Men er som fanget i et net,man vil gerne slippe fri men man vil ikke ryge i gemmen

Som jeg har været tildelt flex i snart 9 år og jeg har kun enkelte dage jeg ikke har kunnet møde frem-det er som jeg ikke er syg jeg bliver bare dårligere og dårliger
Om man kun kan møde frem og sidder på en stol så har man skam præsteret noget der kan bruges siger de
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ledighedydelse? Fiselback Spørgsmål ang fleksjob 6 07-03-2013 23:12
Er på sygedagpenge, men er sat på standby. Randerspigen Dit og Dat 13 26-07-2012 01:24
Standby-ordning for sygedagpengemodtagere og diagnoseliste phhmw Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 39 13-12-2011 12:47
Fleks-job bevillig på standby? ihogåh Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 15 08-03-2010 10:29
flex job C/o ledighedydelse rolle Spørgsmål ang fleksjob 9 26-08-2008 21:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension