K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-06-2012, 07:22   #1
ene
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2012
Indlæg: 30
Styrke: 12
ene er ny på vejen
Angry afslag og hvad så ?

jeg har ikke overskuddet til at læse alle indlæg igennem så prøver mig her. Jeg har fået afslag på fleksjob, nu skal jeg så klage, men hvad er jeres erfaring, er det helt umuligt når man har fået afslag første gang ?

jeg har en kronisk sygdom som ikke kan behandles og det er den jeg har søgt et fleksjob udfra. Jeg har så samtidig en depression, men har arbejdet med den i flere år.
Afslaget er nu givet på at min depression ikke er færdigbehandlet - kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan få et fleksjob på en kronisk sygdom, når man har en depression ?

Jeg er i arbejde og har en arbejdsgiver der har sagt god for et fleksjob. samtidig har jeg udtalelse fra læge og psykologer der siger jeg ikke kan arbejde fuld tid pga mine belastninger.
ene er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag af sdp hvad nu ???? Scorpion Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 28-09-2012 12:17
Afslag på kontanthjælp, hvad gør vi nu...? Brille Alt det andet 8 26-10-2011 01:11
Afslag på førtidspenion - hvad nu? MineBørnsMor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 165 13-02-2011 22:10
Afslag - hvad nu? Tin64 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 22-08-2010 14:32
Afslag på fleksjob og hvad nu jfm Spørgsmål ang fleksjob 9 21-01-2010 16:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension