K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-04-2009, 02:00   #1
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
ledighedsydelse og 6 ugers selvvalgt kursus

Jeg er orienteret om jeg har ret til 6 uges selvvalgt kursus. Nu har jeg fundet et af 2 dages varighed, som lægger op til den kurs jeg skal/vil/ønsker. Nu er det så bare lige, at jeg tilsyneladende selv skal finde ud af om det er god kendt til at kunne komme ind under reglen. Kursus udbyderen ved det heller ikke, men stiller sig uforstående for hvis det ikke er. Altså jeg arbejder da videre i sagen men jeg ved snart bare ikke hvor´dan jeg skal fiden ud af det. Og jeg skal efterhånden til at, hvis jeg vil have plads søge det.
Jeg bliver ved med at få noget Amu og handel værk, at vide og jeg skal ikke lære at lægge fliser, køre truck eller umiddelbart noget handel. Det er der ingen ræcon i.

Jeg kan se i noget udleveret materiale fra jobcentret, at der faktisk står noget om kurser inden for videregående og for den sags skyld også akademiske uddannelser.

Nogen der ved hvor jeg lige kan trække en paragraf, så jeg kan sige se her venner..det er sådan vi fikser denne sag??
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 02:45   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Prøv at se, om ikke du kan bruge det her.

I loven står, at du bl.a. kan få kursus i at inseminere...
(Men ikke, hvem der skal insemineres.... måske hjorte...LOL!!!!)

http://www.k10.dk/showthread.php?t=5...ight=selvvalgt


__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2009, 02:56   #3
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Prøv at se, om ikke du kan bruge det her.

I loven står, at du bl.a. kan få kursus i at inseminere...
(Men ikke, hvem der skal insemineres.... måske hjorte...LOL!!!!)

http://www.k10.dk/showthread.php?t=5...ight=selvvalgt


Af hjertet tak. Så hvis jeg ikke får det kursus jeg skal bruge, foreslår jeg inseminør *G*
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
6 ugers selvvalgt uddannelse §ABC Spørgsmål ang fleksjob 22 19-05-2012 18:22
Det er simpelthen for sløvt!! 6 ugers selvvalgt kursus RuBn86 Din historie 2 30-12-2011 08:32
(Reel) adgang til 6 ugers selvvalgt kursus...? Trine77 Spørgsmål ang fleksjob 5 18-05-2011 16:37
6 ugers selvvalgt uddannelse.. gh72 Spørgsmål ang fleksjob 7 01-08-2006 23:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension