K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-01-2012, 12:04   #111
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
mange tak ringer med det samme
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2012, 15:12   #112
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
jeg får også garbapentin - har fået dem i got et år. Det er også mod den bændende fornemmelse jeg har i hele lænden + at man kun lige skulle komme imod mig på lænden så gjorde det møg ondt....skade opstået efter arbejdsulykke - diskusprolabs mm.

Da jeg startede op var svimmelhed det største problem, men det aftog efter et par uger. Jeg får 600 mg x 3 dgl. Derudover får jeg norspan plastre 20 mg og oxicontin 20 mg. (oxinorm 5 mg som pn).

En overgang fik jeg desuden amitriptylin for at kunne sove ordentligt om natten og så noritren for at kunne vågne op igen om morgenen. Dem har jeg heldigvis kunnet trappe langsomt ud af....
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 13:20   #113
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa så har jeg lige et spørgsmål igen igen...
hvor er det dejlig alt den hjælp man får har tak alle
jeg er nys at finde ud af hvordan det forgår hvis der skal søges medicin tilskud og hvor meget er man selv er berettigt til at betele. afhæger det af ens indkomst eller er det en regl hvid medicinen er meget dyr og hvor går grensen
sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 13:48   #114
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
hejsa så har jeg lige et spørgsmål igen igen...
hvor er det dejlig alt den hjælp man får har tak alle
jeg er nys at finde ud af hvordan det forgår hvis der skal søges medicin tilskud og hvor meget er man selv er berettigt til at betele. afhæger det af ens indkomst eller er det en regl hvid medicinen er meget dyr og hvor går grensen
sanne mor
Jeg er ikke super stærk i nøjagtigt det der, men mener det er din læge der skal hjælpe med det...

Men om ikke andet er der garanteret en stak personer herinde som er super skarpe i det Så der kommer nok et præcist svar
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 14:04   #115
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa
jo det er rigtig at det er noget min læge søger for mig hvis det bliver aktuelt
jeg ville bare så gene vide når lægen har søg og hvis alt går som det skal hvor meget skal jeg så selv betale hvor stor kan min udgift gå hen og blive på medicin om måneden for det afgænger jo også lidt om han har råd til at tage medicinen
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 14:07   #116
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
hejsa
jo det er rigtig at det er noget min læge søger for mig hvis det bliver aktuelt
jeg ville bare så gene vide når lægen har søg og hvis alt går som det skal hvor meget skal jeg så selv betale hvor stor kan min udgift gå hen og blive på medicin om måneden for det afgænger jo også lidt om han har råd til at tage medicinen
Faldt lige over denne inde på borger.dk

https://www.borger.dk/Emner/sundhed-...l-medicin.aspx


Generelt kan det siges om borger.dk at man kan finde RIGTIG MANGE svar på generelle spørgsmål om ydelser, tilskud og lignende derinde, og mange af dem kan man søge online
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2012, 11:38   #117
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
ikinog mange tak igen

hejsa
nu har jeg lige taget mig sammen til at skrive lidt.
jeg blev i dag ringet op af min sagsbehanler hun ville lige hør mig hvordan det gik og at det var et opfylnings møde. det kom bag på mig men hun var supr flik at snakke med.

jeg fik fortalt om de ting der jo sker med smertekliniken medicin og dagligdag. sage også de var velkommen til at komtakte smertekliniken men hun sage så at de ville afvente forløbet der og se når jeg var færdig hvad udfaldet af det blev.

så fortalte hun at hun ville sende min resuseprofil til mig hvis jeg havde kommentar der til og det ville vare godt hvis jeg føre dagbog og fik det skrevet med.og jrg skal i nær fremtid til et årlig møde

jeg fik spurt til hvor jeg stod i forhol til dem og det er afventene efter hvad der kommer fra smertekliniken. sage pænt farvel.... også begynte jeg at ryste blive bange og stor tude er bare så bange for kommunen selv om mennesket bag var rar en underlig føelse men jeg blev også bange for jeg har jo ikke en chance for at vide lige nu hvad hun noter om denne har sammen tale har gjort min dag utryk og givet mig bekymringer hvor jeg da bare hader det her

hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2012, 11:49   #118
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Smile Kære Sanne mor!

Føler med dig, håber det bedste for dig. Husker så tydeligt hvordan angsten for det kommunale, kunne lamme og giver en særdeles tør smag i munden.
Uanset, om man så ENDELIG, har mødt en sød og rar sagsbehandler, så lurer mistroen og angsten lige om hjørnet.
Men tro på det Sannemor, det skal nok gå den rigtige vej, denne gang.
Kæmpe held og lykke på vejen videre frem.
Knuz Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2012, 11:52   #119
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
pedro mange tak varmer
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2012, 12:05   #120
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
hejsa
nu har jeg lige taget mig sammen til at skrive lidt.
jeg blev i dag ringet op af min sagsbehanler hun ville lige hør mig hvordan det gik og at det var et opfylnings møde. det kom bag på mig men hun var supr flik at snakke med.

jeg fik fortalt om de ting der jo sker med smertekliniken medicin og dagligdag. sage også de var velkommen til at komtakte smertekliniken men hun sage så at de ville afvente forløbet der og se når jeg var færdig hvad udfaldet af det blev.

så fortalte hun at hun ville sende min resuseprofil til mig hvis jeg havde kommentar der til og det ville vare godt hvis jeg føre dagbog og fik det skrevet med.og jrg skal i nær fremtid til et årlig møde

jeg fik spurt til hvor jeg stod i forhol til dem og det er afventene efter hvad der kommer fra smertekliniken. sage pænt farvel.... også begynte jeg at ryste blive bange og stor tude er bare så bange for kommunen selv om mennesket bag var rar en underlig føelse men jeg blev også bange for jeg har jo ikke en chance for at vide lige nu hvad hun noter om denne har sammen tale har gjort min dag utryk og givet mig bekymringer hvor jeg da bare hader det her

hilsen sanne mor
Når det er en opfølgningssamtale, så er praksissen at dette skal noteres i et specielt skema. Dette sender langt de fleste kommuner også ud til deres borgere efterfølgende. Alternativt kan du bede om aktindsigt i din sag
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal til møde - bedste råd? Bent10 At søge førtidspension 6 23-09-2013 09:35
hurtig hjælp søges ..skal møde i eftermiddag havheks Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 06-09-2012 14:39
Indstillet til ftp - skal til møde i pensionsteamet hesvje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 20-03-2011 12:37
Skal til møde med fleksrådgiveren Wodpoulsen Din historie 6 04-10-2010 10:36
Hvor står jeg? skal til møde om en uge Tutti Alt det andet 3 28-01-2009 14:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension