K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-10-2010, 21:16   #11
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
jeg må lige blande mig, Jasmin har ikke problemer med at sove som jeg ser det. men har et problem med de tider hun sover på.
Det jo noget helt andet,hvis man sover fra kl 19 til kl 23 altså 4 timer det jo noget af en middags lur,så kan man ikke forlange at sove en natte søve også.
Jeg ville forslå at prøve at lægge det sove mønster om,hvis du har almenlige arbejdstider skulle du nok tage et vild noget tidliger på dagen og stil evt.uret ,så du får vile og ikke sover ud,så har du nok ikke behov for 4 timer men kan sikkert klare dig på noget mindre.

Din aften bliver så længer og nattet søvnen tror jeg vil blive mere passende .

Det første indlæg skrev Jasmin at hun lige akurat kunne klare 31 time,jeg tror med den her omlægning af sove mønstret,ville kunne klare det langt bedre.som hun selv er inde på også.

Jasmin du fortjener bestemt et godt måltid og et glas vin,men skal nemlig huske at belønde sig selv når man gør det godt
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 26-10-2010 kl. 21:25.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2010, 08:38   #12
Psychocowboy
Elsker at være her på K10
 
Psychocowboys avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-05 2009
Indlæg: 72
Styrke: 15
Psychocowboy er ny på vejen
Hmmm jeg synes det lyder som om du enten presser dig selv eller lader dig presse af frygt for din økonomi, på bekostning af dit helbred.
På mig lyder det som om din sygdom og arbejdsevne ikke er afklaret, at du har søvnproblemer, svært ved at klare de 31 timer og mangler overskud til at lave andre ting (som raske gør) bør være et vink om at du eller din vejleder undervurderer din tilstand.

Pas på dig selv!
__________________
Psychocowboy
Førtidspensionssøgende

"Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal." ~ Albert Camus
Psychocowboy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2010, 15:04   #13
Yasmin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2008
Lokation: København
Alder: 66
Indlæg: 112
Blog Indlæg: 23
Styrke: 17
Yasmin er ny på vejen
Sov bedre...

Tak for jeres svar og gode råd.

Jeg gik i seng kl 20 i går længere kunne jeg ikke holde mig vågen. Sov til kl. 4.58...

Har meldt mig syg.

Læser ugeblade, drikker kaffe, køber ind, hviler mig og tænker på hvordan jeg skal få omverden til at forstå, at jeg kan ikke klare det tempo der er uden for min egen lille verden.

Yasmin.
Yasmin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2010, 22:01   #14
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Yasmin Se meddelelser

Læser ugeblade, drikker kaffe, køber ind, hviler mig og tænker på hvordan jeg skal få omverden til at forstå, at jeg kan ikke klare det tempo der er uden for min egen lille verden.

Yasmin.
Yasmin hvis du finder svaret så fortæl os om det, for det er lige det rigtig mange af os der kæmper med.

Håber det er den rigtige kur for dig til at komme oven på igen,og ind til du er der så tænk igemmen om det er det rigtige arbejde du laver -jeg ved godt der ikke er de store valg muligheder,men at arbejdte med mennesker kan være rat hårdt både på krop og sjæl

God bedring.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Frustreret og meget vred eskemand Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 39 04-09-2012 20:42
Jeg er så vred så vred! Ragdoll Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 13-09-2010 15:33
jeg er SÅ vred... ville Spørgsmål ang fleksjob 4 07-03-2009 20:02
er bare så vred buster Dit og Dat 0 31-05-2008 09:10
Blev lidt vred Maj-Britt Politik og Samfund 5 05-03-2008 14:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension